MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

  • Deze hele discussie :p

    Het is toch niet zo moeilijk te begrijpen dat er een X gram aan totaal van alle ingredienten in een dosering gaat (die dus van te voren wordt vastgesteld), alleen dat dit dan niet per definitie een volle scoop betekent. Het feit dat er wat maltodextrine wordt bijgedaan om aan die volle scoop (aan ml's te komen) betekent niet dat je op eens minder werkzame stoffen van de PWO hebt. Als je niet begrijpt hoe het werkt, moet je ook niet raar passief agressief reageren als mensen het netjes uitleggen en je het nog steeds kennelijk niet snapt.

    :thumbs: Begrijp ook wel dat het niet voor iedereen dagelijkse kost is. Maar ik merk wel vaker dat meer informatie geven ook vaak meer verwarring geeft. Zijn weer leermomenten voor mij dan ;)

    Wanneer komt de whey delicious chocolate caramel in 1 kg pot weer op voorraad?
    Die is nu al een tijdje uitverkocht dat ik, of ik moet hem net gemist hebben :P

    Het is een aparte smaak die ze alleen voor ons maken, daarom duurt dit steeds wat langer. In de loop van de week komt er weer veel op voorraad. Ik hoop deze smaak ook.

    Eerste bestelling bij jullie gedaan, ben benieuwd!

    Hoop dat je tevreden bent, laat me graag even weten.
     
    waarom is Deliciuous Breakfast zo duur in vergelijking met jullie mass gainer?

    ik heb Delicious breakfast geprobeerd en het is voor mij ideaal, maar een weightgainer word ook vaak gebruikt als ontbijt en is bijna de helft van de prijs. het enige duidelijke verschil voor mij is dat je met Delicious breakfast 38E en 40K hebt, en met de weightgainer 23E en 58k, is dat de enige rede voor het prijsverschil?
     
    waarom is Deliciuous Breakfast zo duur in vergelijking met jullie mass gainer?

    ik heb Delicious breakfast geprobeerd en het is voor mij ideaal, maar een weightgainer word ook vaak gebruikt als ontbijt en is bijna de helft van de prijs. het enige duidelijke verschil voor mij is dat je met Delicious breakfast 38E en 40K hebt, en met de weightgainer 23E en 58k, is dat de enige rede voor het prijsverschil?

    met welk product vergelijk je het nu?

    aha met de perfect mass gainer. De perfect series zijn onze budget series voor het lagere prijssegment van de markt (klantentrekkers). Delicious breakfast is duurder om te maken, zit in een pot niet in een zak en staat wat hoger gepositioneerd dan de perfect series.
     
    Deze avond fully loaded genomen. Jezus wat een lekkere pre zeg!

    Sinds dmaa eruit is voel ik niets meer van pre's.

    Erg zuiver, focus, veel uithoudingsvermogen en een super pump!

    Heb het gecombineerd met intra workout, deze neem ik al een tijd.

    Perfecte combo!
     
    Welke smaak van night proteine is nog meer aan te raden, na chocola? (een goede nummer 2 dus:P)


    *en waarom wisselen de goodies elke keer? De ene keer kon ik een shake beker krijgen bij de eerste 25 euri. Nu weer niet? Gaat dit binnenkort weer veranderen? Het is net rad van fortuin, man. :D:D
     
    Heb de prijs wat laten zakken net (we hebben net nieuwe onderhandelingen gehad deze week), zijn ook wat andere producten in prijs gezakt ;)
    Kan je vertellen welke allemaal? :D
     
    Deze avond fully loaded genomen. Jezus wat een lekkere pre zeg!

    Sinds dmaa eruit is voel ik niets meer van pre's.

    Erg zuiver, focus, veel uithoudingsvermogen en een super pump!

    Heb het gecombineerd met intra workout, deze neem ik al een tijd.

    Perfecte combo!

    Goed om te horen, fully loaded is veel meer dan alleen een pre workout qua pomp vind ik het product onverslaanbaar en al helemaal als je het combineert met Intra Workout :wl:

    Welke smaak van night proteine is nog meer aan te raden, na chocola? (een goede nummer 2 dus:P)


    *en waarom wisselen de goodies elke keer? De ene keer kon ik een shake beker krijgen bij de eerste 25 euri. Nu weer niet? Gaat dit binnenkort weer veranderen? Het is net rad van fortuin, man. :D:D

    lastig.. dat verschilt toch heel erg per persoon. Shaker is even naar goody 2 verhuist omdat ze bijna op zijn en de nieuwe net de boot opgegaan zijn en nog 4 weken duurt voordat ze hier zijn. Nu staat de bidon even op goody 1 (die stond op 2). Goody's wisselen we regelmatig wat dingen inderdaad ;)

    Kan je vertellen welke allemaal? :D

    Complex carb gainer is gezakt en nog wat dingen weet het ook niet meer precies. we hebben dat verder niet bekend gemaakt. Maar voor de mensen die bepaalde dingen vaak kopen zien ze het vanzelf.
     
    Ik mix banaan met aardbei, die combi is wel ok.
    Banaan en aardbei in één shake, is goddelijk! Dat ze daar nog niet wat voor uitgevonden hebben om één smaak in één pot te gooien. Net als Hazelnoot/banaan en chocolade bij elkaar
     
    Laatst besteld en weer hartstikke tevreden!

    Had gevraagd of ik een pwo sample zou kunnen krijgen ipv het t-shirt en kreeg een paar verschillende :thumb:
     
    Ik mix banaan met aardbei, die combi is wel ok.

    Banaan en aardbei in één shake, is goddelijk! Dat ze daar nog niet wat voor uitgevonden hebben om één smaak in één pot te gooien. Net als Hazelnoot/banaan en chocolade bij elkaar

    We hebben deze smaak wel met whey delicious (aardbei - banaan), zeker een lekkere combinatie.

    Laatst besteld en weer hartstikke tevreden!

    Had gevraagd of ik een pwo sample zou kunnen krijgen ipv het t-shirt en kreeg een paar verschillende :thumb:

    Goed om te horen :thumbs:
     
    Snap ook niet hoe hier een discussie over kan ontstaan. De goede dosering is 3/4 van een scoop; Scoop is 1/4 leeg; Dit wordt opgevuld; Klaar... :p

    Zo simpel is het :)

    Dat zeg ik. De inhoud van een product wordt dus voor een deel bepaald door het formaat van de scoop. Er zijn scoops zijn in alle formaten, van enkele ml tot aan tientallen ml. Dan vind ik het gek dat er nog een product moet worden toegevoegd om een scoop op te vullen.. Het zou toch voor jullie ook voordeliger zijn om gewoon een scoop te hebben die niet onnodig aangevuld moet worden. In dit geval gewoon een scoop van 7,5 ml.
     
    Dat zeg ik. De inhoud van een product wordt dus voor een deel bepaald door het formaat van de scoop. Er zijn scoops zijn in alle formaten, van enkele ml tot aan tientallen ml. Dan vind ik het gek dat er nog een product moet worden toegevoegd om een scoop op te vullen.. Het zou toch voor jullie ook voordeliger zijn om gewoon een scoop te hebben die niet onnodig aangevuld moet worden. In dit geval gewoon een scoop van 7,5 ml.

    Ben ik met je eens maar scoops van 7,5ml bestaan dus niet, was het allemaal maar zo simpel
     
    Ik heb eind mei voor het eerst een bestelling gedaan, waar toen ook een shakebeker bij zat. Ik vond die heel fijn, maar vorige week bleek er al een scheur in te zitten :( Zijn de beker niet geschikt voor de vaatwasser? Ik heb hem niet laten vallen voor zover ik weet.
     
    Ben ik met je eens maar scoops van 7,5ml bestaan dus niet, was het allemaal maar zo simpel

    Maak er dan 8 ml van. Een beetje extra cafeïne kan geen kwaad :nanner:
    Just kidding. Bedankt voor je antwoord René.
     
    Ik heb eind mei voor het eerst een bestelling gedaan, waar toen ook een shakebeker bij zat. Ik vond die heel fijn, maar vorige week bleek er al een scheur in te zitten :( Zijn de beker niet geschikt voor de vaatwasser? Ik heb hem niet laten vallen voor zover ik weet.

    Ja zijn wel geschikt voor de vaatwasser maar mogelijk is deze een keer gevallen en de scheur toen ontstaan?

    Maak er dan 8 ml van. Een beetje extra cafeïne kan geen kwaad :nanner:
    Just kidding. Bedankt voor je antwoord René.

    ;)
     
    Back
    Naar boven