MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Acties met whey delicious zijn meestal per losse pot. Als je toch groot inslaat zou ik gebruik maken van het voordeel als je 4 potten koopt. Dan betaal je ook maar 39,95 per pot ;)

Goch er was met Kerst nog een 10% extra, altijd mooi als je er dan 12 tal neemt bovenop de korting per 4 ;-)
 
Net een bestelling gedaan (bestelnummer: 478797). Eigenlijk alleen straps (eindelijk! :D) en Relax nodig.. Toch bestel je altijd meer dan je nodig hebt haha!

Ik vond de vernieuwde betalingsschermen echt fijn werken, René! Daarnaast ook erg fijn dat PostNL vanaf nu verschillende moment laat kiezen waarop bezorgd kan worden. Goed bezig! :1e:

Gratis samples of goodies zijn altijd mooi haha!
 
Net een bestelling gedaan (bestelnummer: 478797). Eigenlijk alleen straps (eindelijk! :D) en Relax nodig.. Toch bestel je altijd meer dan je nodig hebt haha!

Ik vond de vernieuwde betalingsschermen echt fijn werken, René! Daarnaast ook erg fijn dat PostNL vanaf nu verschillende moment laat kiezen waarop bezorgd kan worden. Goed bezig! :1e:

Gratis samples of goodies zijn altijd mooi haha!

Leuk om te horen! en samples en goodies krijg je altijd standaard als je bij ons besteld :thumbs:

PS > Gisteren belde er een klant en die wou voor 50euro bestellen maar moest er wel een snap back cap bij van 25euro of hoody.. Ik vraag hem > als je een computer of tv bij coolblue koopt krijg je daar dan ook een gratis koelkast bij? Dat snapte hij niet helemaal volgens mij :D. Toen maar het vergelijk je koopt een brood bij de bakker er wilt er gratis 3 krentenbollen bij :lol:

Ons goodyssyteem werkt een beetje als je geeft vinger en klanten willen de hele hand. ;)
 
Net een bestelling geplaatst! Evelien heeft me erg nieuwsgierig gemaakt naar de leggings ;) leuke prijs en ben erg benieuwd naar de kwaliteit! Gelijk ook maar even wat voor Punjab besteld, kan natuurlijk niet alleen voor mezelf kopen :p
 
Net een bestelling geplaatst! Evelien heeft me erg nieuwsgierig gemaakt naar de leggings ;) leuke prijs en ben erg benieuwd naar de kwaliteit! Gelijk ook maar even wat voor Punjab besteld, kan natuurlijk niet alleen voor mezelf kopen :p

:thumbs: wij vinden de leggings goed geslaagd. We krijgen binnenkort ook korte tanktops, tanktops en hotpants die allemaal bij elkaar passen :)
 
Ons goodyssyteem werkt een beetje als je geeft vinger en klanten willen de hele hand. ;)

Ik doe maar ff een crazy voorstel, maar misschien kun je met een soort budget aan gratis goodies werken?

Stel je doet voor 300 € euro een bestelling, dan heb je bvb 30 € budget waar je dan ofwel 10 samples (3 € / stuk?) mee zou kunnen bestellen, of 1 trui van 30 €

Kan ook ingewerkt werden in het huidig systeem: als je niets kiest uit de eerste 3 levels, dat je dan bvb 2 t-shirts van lvl 3 kan kiezen ipv 1.

Ik ben zelf eigenlijk enkel in t-shirts geïnteresseerd. 's maar een voorstel :)

---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------

Zag op deze instagram foto ook een mannenlegging, maar niet in het assortiment. Komt die wel?

http://instagram.com/p/4gQrRZTXlH/?taken-by=xxlnutrition

Haha mannenlegging, in NL kom je daar misschien nog mee weg... in BE niet :p:o???
 
Ik doe maar ff een crazy voorstel, maar misschien kun je met een soort budget aan gratis goodies werken?

Stel je doet voor 300 € euro een bestelling, dan heb je bvb 30 € budget waar je dan ofwel 10 samples (3 € / stuk?) mee zou kunnen bestellen, of 1 trui van 30 €

Kan ook ingewerkt werden in het huidig systeem: als je niets kiest uit de eerste 3 levels, dat je dan bvb 2 t-shirts van lvl 3 kan kiezen ipv 1.

Ik ben zelf eigenlijk enkel in t-shirts geïnteresseerd. 's maar een voorstel :)

---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------



Haha mannenlegging, in NL kom je daar misschien nog mee weg... in BE niet :p:o???

Ik heb al een spaarsysteem uitgewerkt maar heeft lage prioriteit, zijn nog veel andere dingen die de IT moet maken en ook is programmeerwerk kostbaar dus ook altijd even kijken of het wel echt nodig is.

Daarbij is 10% aan goodies wel een hele dure aangelegenheid ;). Ik wil een systeem waar je alleen een goody 1 en 2 kan kiezen en daarboven spaart voor andere zaken. Sparen kan alleen met een account dus niet als gast. Er komt dan een overzicht van duurdere goodies waarvoor je kan sparen, dat is het plan. Samples kan je dan sowieso niet voor sparen anders staan we mogelijk 10 tallen samples te verzamelen die mensen kiezen wat logistiek teveel tijd kost.

o ja en Mannenleggings komen voorlopig niet.
 
René enig idee wanneer pro-antium van Ronnie coleman weer op voorraad is?

Of heb je een goede vervanger? Het liefst 1 waar alles in zit net als in pro-antium.

Bvd Mel.
 
René enig idee wanneer pro-antium van Ronnie coleman weer op voorraad is?

Of heb je een goede vervanger? Het liefst 1 waar alles in zit net als in pro-antium.

Bvd Mel.

Weet niet of die nog terugkomt, mss combat powder van muscle pharm?
 
Komen deze nog terug? Of is het echt op = op?
[Link niet meer beschikbaar]
Mijne is namelijk door een of andere ************ gejat uit de kleedkamer van me gym
Ze zitten btw heerlijk
 
Daarbij is 10% aan goodies wel een hele dure aangelegenheid ;). Ik wil een systeem waar je alleen een goody 1 en 2 kan kiezen en daarboven spaart voor andere zaken. Sparen kan alleen met een account dus niet als gast. Er komt dan een overzicht van duurdere goodies waarvoor je kan sparen, dat is het plan.

Bedrag was uiteraard hypothetisch.
Spaarsysteem klinkt goed !
 
XXL wanneer kan ik Blast weer verwachten? :)

Week of 2 pas weer....

Komen deze nog terug? Of is het echt op = op?
http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/xxl-trui
Mijne is namelijk door een of andere ************ gejat uit de kleedkamer van me gym
Ze zitten btw heerlijk

Die komen niet meer terug, zal binnenkort eens kijken voor een vervanger van deze trui.

Bedrag was uiteraard hypothetisch.
Spaarsysteem klinkt goed !

:thumbs: het staat op de lange wenslijst voor de site ;)
 
Hallo Rene.

Whey delecious 2500 gram Vanille.

Weet jij ongeveer wanneer die er weer is/komt?

Bedankt alvast.
 
:thumbs: wij vinden de leggings goed geslaagd. We krijgen binnenkort ook korte tanktops, tanktops en hotpants die allemaal bij elkaar passen :)

Ik ben heel benieuwd! Zie ze vast vanzelf voorbij komen!
 
Hallo Rene.

Whey delecious 2500 gram Vanille.

Weet jij ongeveer wanneer die er weer is/komt?

Bedankt alvast.

Die wordt komende week gemaakt samen met de andere smaken en hopelijk uiterlijk vrijdag geleverd.

Ik ben heel benieuwd! Zie ze vast vanzelf voorbij komen!

Volgende week krijgen we samples van onze ontwerpen als die goed zijn dan gaat het snel.
 
Wanneer komt de Zero Lactose Protein(potten van 2,5kg) weer in vanille smaak?
 
Wanneer komt de Zero Lactose Protein(potten van 2,5kg) weer in vanille smaak?

Als de choco op is krijgen we een aangepaste formule en alleen 1kg potten, maar wel met meerstuksvoordeel zodat deze niet duurder wordt dan een 2,5kg pot.
 
Net een bestelling geplaatst! Evelien heeft me erg nieuwsgierig gemaakt naar de leggings ;) leuke prijs en ben erg benieuwd naar de kwaliteit! Gelijk ook maar even wat voor Punjab besteld, kan natuurlijk niet alleen voor mezelf kopen :p

Was ik ook benieuwd naar. Kun je laten weten hoe ze uitvallen kwa maat?
 
Back
Naar boven