XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nieuwe shirt met enkel xxl op de borst ziet er goed uit, binnenkort maar een stapel bestellen :)
 
met hester mag ik hopen :gay:

we hebben een paar goede Duitse dames nu ook :hedbang: binnenkort komen er foto's. We staan volgend jaar met een grote stand op de FIBO en we zijn een goed team aan het vormen voor daar.
 
Mooi shirt Rene, is het een stretch of?
 
Mooi shirt Rene, is het een stretch of?

dit shirt heeft dezelfde pasvorm en materiaal (100% katoen) als de andere shirts. We krijgen over binnen 2 maanden ook stretch shirts met lange en korte mouwen.
 
Heb net het nieuwe pak en de mouwloze shirts binnen.
Normaal typ ik hier niet zo snel maar xxl chapeau!!
De fit is van beide perfect, vest is wel een beetje dik meer voor de herfst wintertijd maar dit komt denk ik door de zweetafvoer voering die erin zit( pluspunt!)
Overigens keam ik wel in de rechterzak van de broek een gat tegen ( me vrouwtje ff laten maken) het zag er niet uit alsof het kapot was maar meer een productiefoutje alsof de machine een stukje heb overgeslagen zegmaar

Maar echt hedendaags gezegd vette! nieuwe kledinglijn!!
 
dit shirt heeft dezelfde pasvorm en materiaal (100% katoen) als de andere shirts. We krijgen over binnen 2 maanden ook stretch shirts met lange en korte mouwen.
Krijg je nog andere kleuren dan die zwarte binnen binnenkort? Anders wacht ik even met bestellen. ;)
 
Heb net het nieuwe pak en de mouwloze shirts binnen.
Normaal typ ik hier niet zo snel maar xxl chapeau!!
De fit is van beide perfect, vest is wel een beetje dik meer voor de herfst wintertijd maar dit komt denk ik door de zweetafvoer voering die erin zit( pluspunt!)
Overigens keam ik wel in de rechterzak van de broek een gat tegen ( me vrouwtje ff laten maken) het zag er niet uit alsof het kapot was maar meer een productiefoutje alsof de machine een stukje heb overgeslagen zegmaar

Maar echt hedendaags gezegd vette! nieuwe kledinglijn!!

Bedankt! , vest was ook gepland voor de winter maar is veel later gekomen en nu is het zomer (althans zou zomer moeten zijn ;) ), zal doorgeven dat de producent beter moet opletten met de kwaliteitcontrole. Bedankt dat je het zo hebt kunnen oplossen.

We gaan werken aan een premium lijn kleding, daar komt geen Nutrition meer op te staan maar alleen het XXL logo. Als 1e komen daar binnen enkele weken tanktops, dan stretch shirts met korte en lange mouw. En ook weer een trainings pak die nog strakker zit als deze. Dat wordt geen joggingstof maar katoen/lycra.

Krijg je nog andere kleuren dan die zwarte binnen binnenkort? Anders wacht ik even met bestellen. ;)

Voorlopig niet dat gaat nog zeker 2 maanden duren.

Over welke kleding gaat het? Ik krijg 101 items terug bij 'kleding'. Is het deze? https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/shirt-xxl-front-logo

dat is inderdaad het shirt met alleen een logo op de borst.
 
Net 2 nieuwe model shirtjes besteld, in zwart dus. En 2 van vorige model in blauw, had die nog niet in blauw namelijk.
Alles maatje groter, begon allemaal beetje strak te zitten :rolleyes: toch niet voor niets getraind. En een paar tanktops voor de vriendin.
 
Net 2 nieuwe model shirtjes besteld, in zwart dus. En 2 van vorige model in blauw, had die nog niet in blauw namelijk.
Alles maatje groter, begon allemaal beetje strak te zitten :rolleyes: toch niet voor niets getraind. En een paar tanktops voor de vriendin.

:thumbs:
 
Ik heb nu al voor de derde keer dat wanneer ik een bestelling plaats het fout gaat zodra ik doorga naar het iDeal betaalscherm. Als ik doorgeschakeld wordt krijg ik een foutmelding. Dan ga ik vervolgens terug en is mijn winkelwagen leeg. Kan ik weer opnieuw beginnen. Echt behoorlijk irritant.
 
Ik heb nu al voor de derde keer dat wanneer ik een bestelling plaats het fout gaat zodra ik doorga naar het iDeal betaalscherm. Als ik doorgeschakeld wordt krijg ik een foutmelding. Dan ga ik vervolgens terug en is mijn winkelwagen leeg. Kan ik weer opnieuw beginnen. Echt behoorlijk irritant.

Je internet is gewoon kut :D
 
Back
Naar boven