MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Gisteren besteld, vanmorgen weer heerlijk vroeg in huis, Thanks!
XXL energie is qua formaat/prijs echt prima maar vind de smaak toch iets wat tegen vallen. Kan niet op tegen de Monster ultra / RB Zero:o
 
Gisteren besteld, vanmorgen weer heerlijk vroeg in huis, Thanks!
XXL energie is qua formaat/prijs echt prima maar vind de smaak toch iets wat tegen vallen. Kan niet op tegen de Monster ultra / RB Zero:o

Over smaak valt niet te twisten dus ga ik zeker ook niet doen ;)
 
Rene even een vraag
Klopt het dat er sinds kort kleurstoffen in de bcaa green apple zit? het is nu erg groen en naar mijn idee was dit nooit.
Thnx weer.
 
Rene even een vraag
Klopt het dat er sinds kort kleurstoffen in de bcaa green apple zit? het is nu erg groen en naar mijn idee was dit nooit.
Thnx weer.

dat klopt inderdaad, we laten sinds enige tijd bij onze andere producent maken. We vinden de smaken en oplosbaarheid beter. De kleur zit standaard al in het aroma en wordt niet los toegevoegd.
 
Edit: laat maar is al goed gekomen

 
Laatst bewerkt:
René, nog nieuws over het bietenpoeder?
 
René, nog nieuws over het bietenpoeder?

Even denken hoor, we hadden dit toch via PM geregeld verder? Deze waren bijna op en heb nieuwe besteld, de verharde zakjes geef ik aan de producent als ze komen leveren. Het betrof geen bederf van het product maar alleen verharding.
 
Even denken hoor, we hadden dit toch via PM geregeld verder? Deze waren bijna op en heb nieuwe besteld, de verharde zakjes geef ik aan de producent als ze komen leveren. Het betrof geen bederf van het product maar alleen verharding.

Ja is geregeld, maar ik vroeg het omdat mijn eiwitten bijna op zijn en ik overwoog om het opnieuw te bestellen, dus ik wou even weten of er een nieuwe batch was.
 
Die Delicious Proteine drink is trouwens wel mega yummie :thumbs:
 
Ja is geregeld, maar ik vroeg het omdat mijn eiwitten bijna op zijn en ik overwoog om het opnieuw te bestellen, dus ik wou even weten of er een nieuwe batch was.

Duidelijk! leverancier is alleen vrij traag altijd, zijn besteld samen met nog wat andere superfoods. Heb zo geen leverdatum.

Die Delicious Proteine drink is trouwens wel mega yummie :thumbs:

Goed om te horen!
 
dat klopt inderdaad, we laten sinds enige tijd bij onze andere producent maken. We vinden de smaken en oplosbaarheid beter. De kleur zit standaard al in het aroma en wordt niet los toegevoegd.

Dan heb ik net een oudere binnengekregen?
Die van mij heb geen groene kleur hehehe

Energy drink mijn complimenten hiervoor!
Proeft vrijwel net zo als de suikerhoudende energy drinks
Redbull sugarfree is imo echt niet lekker en kan niet tippen aan deze.
 
Dan heb ik net een oudere binnengekregen?
Die van mij heb geen groene kleur hehehe

Energy drink mijn complimenten hiervoor!
Proeft vrijwel net zo als de suikerhoudende energy drinks
Redbull sugarfree is imo echt niet lekker en kan niet tippen aan deze.

ok goed om te horen! heb jij misschien EAS en geen bcaa?
 
zending ligt bij de Douane in Frankrijk en we hebben weer een keer opnieuw besteld (komt met DHL andere wat met TNT).

Is de douane je weer aan het pesten? :p

Wanneer komt de Beta-Solar van Olimp terug?
 
Back
Naar boven