MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

  • Die zal ik tzt wel eens even proberen dan!

    Voor de pudding nog ideeën dan?

    Vind daarvan de smaak/textuur echt echt lekker. Iets wat ik ook zou kunnen eten als ik nergens op let qua kcal

    De pudding komen voorlopig geen smaken bij. Ik verwacht pas volgend jaar naar de verhuizing aan het einde van dit jaar.
     
    Komen Ankle straps nog terug ? Waarmee je een standing cable leg curl kan doen.
     
    Hebben jullie een idee wanneer de (original) PAM spray weer leverbaar is?
     
    Zijn de tanktop's in camo red al terug binnen? Deze gingen gisteren binnen komen maar kan ze nog niet aanduiden op de site
     
    Weer eens bestellen, wat me opviel is dat Yoghurt Framboos nog steeds 'limited edition' is :P?

    Geen psyllium husk in het assortiment btw?
    Hier nog naar gekeken? heb volgens mij die van Now Foods ooit gehaald (of was t bij concurrent :o)
     
    Hier nog naar gekeken? heb volgens mij die van Now Foods ooit gehaald (of was t bij concurrent :o)

    Ik heb ernaar gekeken voor eigen merk maar geen tijd mee voor gehad, alles staat bij ons in het teken van de FIBO de afgelopen weken. We hebben het wel ooit gehad van NOW foods maar die hebben het niet meer bij de NL importeur. Het staat wel op de lijst ;)
     
    Vanaf morgenochtend ben ik t/m maandag afwezig i.v.m de FIBO. Omdat ik altijd zelf de vragen hier beantwoord wordt dit niet waargenomen door iemand anders. Dus zijn er dringende vragen mail dan het beste naar info@xxlnutrition.nl , de klantenservice is gewoon bereikbaar.

    Als er nog DBB'ers naar de FIBO gaan onze stand kan je niet missen! :wl: dus kom zeker even langs.
     
    Vanaf morgenochtend ben ik t/m maandag afwezig i.v.m de FIBO. Omdat ik altijd zelf de vragen hier beantwoord wordt dit niet waargenomen door iemand anders. Dus zijn er dringende vragen mail dan het beste naar info@xxlnutrition.nl , de klantenservice is gewoon bereikbaar.

    Als er nog DBB'ers naar de FIBO gaan onze stand kan je niet missen! :wl: dus kom zeker even langs.


    langskomen doe ik zeker :thumbup: succes:wave:
     
    En, was het een succes? :D


    Dit staat op de website.

    Wanneer je op het moment van bezorging niet thuis bent komt de bezorger de volgende dag nog een keer langs. De bezorger laat beide keren een briefje achter in de bus. Mocht je onverhoopt ook de tweede keer niet aanwezig zijn, dan kun je het pakket afhalen op één van de 500 afhaalpunten

    Is het ook mogelijk om je pakket rechtstreeks aan een afhaalpunt te laten leveren? Ik ben namelijk pas na 19u terug van werken en vaak pas om 21.30uur thuis.
     
    In nederland zowiezo. Kan je selecteren tijdens de bestelling.
     
    In belgie? Daar hebben ze het eerder over gehad, volgens mij gingen ze daar wat in veranderen kwa pakket punten enzo. Ja wacht de reactie maar af.
     
    Mooie stand hadden jullie op de Fibo dit jaar. Wat kleding gekocht.

    Ook al een indicatie over de nieuwe website? Stond dacht ik op de planning voor februari. Is er al een lanceringsdatum bekend?
     
    Wanneer zijn de Perfect Oats weer op voorraad?
     
    Back
    Naar boven