MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Is het mogelijk om bij deze stack 24hr-xxl-super-protein-deal(grote potten) ipv isolaat een pot hydrolisaat te nemen (prijs is hetzelfde als je ze los haalt)
     
    Is het mogelijk om bij deze stack 24hr-xxl-super-protein-deal(grote potten) ipv isolaat een pot hydrolisaat te nemen (prijs is hetzelfde als je ze los haalt)

    Het is normaal niet de bedoeling dat stacks gewijzigd kunnen worden omdat dit in het order pick proces problemen oplevert. In dit geval begrijp ik zeker wat je bedoelt.
    Zet even in de opmerkingen van je order dan. Met René besproken: De 2,5kg Whey Isolaat in de stack omwisselen voor een 2,5kg whey hydrolisaat.

    Dan moet het goed komen ;)
     
    Hoe zit dat met die €3 waardebon bij de MuscleMeat die je als goodie kan kiezen? Ik heb niet iets van een voucher bij de bestelling zitten, krijg ik deze via de mail? Bestelnummer 938230 van 3 augustus.
     
    Hoe zit dat met die €3 waardebon bij de MuscleMeat die je als goodie kan kiezen? Ik heb niet iets van een voucher bij de bestelling zitten, krijg ik deze via de mail? Bestelnummer 938230 van 3 augustus.

    die zou in je doos moeten zitten, kijk even onder flappen in de doos als wilt. Vind je dan nog niets mail dit dan even door naar info@xxlnutrition.nl dan kijken ze daarnaar.
     
    De nieuwe RVS shakebeker is perfect René, blij mee! :)
     
    Het is normaal niet de bedoeling dat stacks gewijzigd kunnen worden omdat dit in het order pick proces problemen oplevert. In dit geval begrijp ik zeker wat je bedoelt.
    Zet even in de opmerkingen van je order dan. Met René besproken: De 2,5kg Whey Isolaat in de stack omwisselen voor een 2,5kg whey hydrolisaat.

    Dan moet het goed komen ;)

    Dit is toch weer een prachtig voorbeeld van meedenken en top service! Chapeau XXL Nutrition :thumbup:
     
    Hallo besteld met order nummer 937949 ik heb misschien fout email adres ingevuld of nog geen mail ontvangen.
    Ik moet het pakket ophalen bij een ophaalpunt maar weet dus nu niet wanneer dit mogelijk is. Krijg ik hier nog bericht van?
     
    Hallo besteld met order nummer 937949 ik heb misschien fout email adres ingevuld of nog geen mail ontvangen.
    Ik moet het pakket ophalen bij een ophaalpunt maar weet dus nu niet wanneer dit mogelijk is. Krijg ik hier nog bericht van?

    pakketje ligt er al.


    3SBAAS559434319
     
    Ik zag dat Fully Loaded terug is...neem aan dat dit dan al de aangepaste versie is...wat zit er niet meer in en wat is daarvoor in plaats toegevoegd?
     
    Ik zag dat Fully Loaded terug is...neem aan dat dit dan al de aangepaste versie is...wat zit er niet meer in en wat is daarvoor in plaats toegevoegd?

    Higenamine is eruit en daarvoor in de plaats guarana extract en minder cafeine anhydrous. De cafeine in guarana kickt minder hard in maar werkt wat langer.
     
    Higenamine is eruit en daarvoor in de plaats guarana extract en minder cafeine anhydrous. De cafeine in guarana kickt minder hard in maar werkt wat langer.

    Hoi René, gaat Alphamine er dan uit? Want daar zit volgens mij ook Higenamine in. Of heeft dat inmiddels ook een vernieuwde samenstelling?
     
    Hoi Rene

    Ik ga naast het fitness ook mma beoefenen 2 keer in de week. welke BCAA'S kan ik het beste pakken om de spiermassa enigszins te beschermen ? Ik zie ook verschillende verhoudingen
     
    Hoi Rene

    Ik ga naast het fitness ook mma beoefenen 2 keer in de week. welke BCAA'S kan ik het beste pakken om de spiermassa enigszins te beschermen ? Ik zie ook verschillende verhoudingen
    Niet nodig, gewoon ervoor zorgen dat je genoeg eiwitten eet.
     
    Waar baseer jij dit op ? Ik ben het niet helemaal eens met je uitspraak. Verschillende studies geven aan dat Bcaa enige vorm van spierafbraak tegen gaat.
    Zolang je niet fasted traint en genoeg eiwitten per dag binnen krijgt zullen bcaa's niet veel verschil maken. Ik zelf gebruik bcaa's alleen als ik ga trainen en bijv al een paar uur geen maaltijd op heb. Het is natuurlijk nooit verkeerd om het te gebruiken.
     
    Back
    Naar boven