MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Hey René heb net bestelling 953509 ontvangen en mis een potje omega 3. Stuur ik hiervoor een mailtje naar de klantenservice of regel jij dit ?
 
Hey René heb net bestelling 953509 ontvangen en mis een potje omega 3. Stuur ik hiervoor een mailtje naar de klantenservice of regel jij dit ?

Ik ben vandaag niet op de zaak, dit soort zaken moet sowieso altijd via de klantenservice omdat het gedocumenteerd moet worden en nagekeken. Ik kan hier (gelukkig ;) ) niet bij die systemen.

Ik heb er wel aan gedacht om de klantenservice ook op DBB te antwoorden en posten maar voorlopig doe ik dan nog zelf. Met nadeel dat dit soort zaken apart via de mail nog moeten verlopen.
 
Ik ben vandaag niet op de zaak, dit soort zaken moet sowieso altijd via de klantenservice omdat het gedocumenteerd moet worden en nagekeken. Ik kan hier (gelukkig ;) ) niet bij die systemen.

Ik heb er wel aan gedacht om de klantenservice ook op DBB te antwoorden en posten maar voorlopig doe ik dan nog zelf. Met nadeel dat dit soort zaken apart via de mail nog moeten verlopen.
Duidelijk, toch bedankt :)
 
De goudkleurige metalen beker lekte al gelijk, na 1x gebruik kon ik die weggooien, de zwarte lekte na een week dus die is ook weg..
De bidon's lekten ook al snel en/of het rubberen ringetje viel uit de dop, de nieuwere batch is wel beter.

Ik had dit toch helaas ook met de camo en gouden RVS shaker (de eerste generatie). Tien euro per stuk betaald en na een week deed de dichtingsring bij de camo shaker zijn werk al niet meer. Beetje zonde voor een shaker van tien euro. Heb er geen mail voor gestuurd ofzo maar bestel ze uiteraard niet meer.
 
Ik had dit toch helaas ook met de camo en gouden RVS shaker (de eerste generatie). Tien euro per stuk betaald en na een week deed de dichtingsring bij de camo shaker zijn werk al niet meer. Beetje zonde voor een shaker van tien euro. Heb er geen mail voor gestuurd ofzo maar bestel ze uiteraard niet meer.

Dit kwam doordat de siliconen ring bij veel shaker verkeerd om in de dop zat, het ribbeltje moet naar beneden (naar de body van fles wijzen). Deze moet je er dan uithalen en even goed terugzetten. Daarmee is in 90% van de gevallen het lekken opgelost.
 
Mijn omega 3 is bijna op, zie dat die ultra pure nog steeds niet op voorraad is. Wat was ook alweer het verschil met de andere omega 3 van jullie eigen merk? Omega 3
 
Mijn omega 3 is bijna op, zie dat die ultra pure nog steeds niet op voorraad is. Wat was ook alweer het verschil met de andere omega 3 van jullie eigen merk? Omega 3

Deze had een hoger epa/dha waarde, duurt helaas nog even voordat deze weer komt.
 
3 Dagen 10% korting op het hele assortiment (28-8-2017 T/M 30-8-2017).

Gebruik de kortingscode > KNALLEN10




lg_10_KORTINGSAKTIE-%2828-08-17%29-SITE_SALE_HEADER-%28NL%29.png
 
Laatst bewerkt:
Komt als geroepen ik wilde al een mega bestelling doen, maar heb de vorige keren steeds de korting misgelopen dus ik was aan het wachten. :D
 
Mag ik het zeggen?
 
Okay: knallen15 werkt ook :cool:
 
Knallen15=idd 15%. Ik ga donderdag lekker goedkope shakes drinken :D. Daarboven werkt het overigens niet meer.
 
Back
Naar boven