AndroidHealthClinic

Yamaha R1 vs Bugatti Veyron vs Porsche Carrera GT

Bezoekers in dit topic

Bugatti ziet er wreed uit, maar persoonlijk ga ik toch voor de GT3 van Porsche.
Uit onderzoek is gebleken dat je hiermee meer chicks scoort.:D
 
persoonlijk vond ik de R1 piloot wel een beetje een sissi :rolleyes:
 
Bugatti ziet er wreed uit, maar persoonlijk ga ik toch voor de GT3 van Porsche.
Uit onderzoek is gebleken dat je hiermee meer chicks scoort.:D

porsche voor door de week en bugati voor int weekend :cool:
 
Auto's die sneller accelereren dan een motor, geweldig!

Wat een mazzel dat die motorrijder twee van die exclusieve bolides tegenkomt, dat is uiterst zeldzaam.

De Duitse autobahnen zijn echt goddelijk voor de ware snelheidsliefhebber. Ik heb er zelf ook al vele uren doorgebracht boven de 200 km/uur.
 
@Arno: ik dacht hetzelfde. Met name toen ze de bocht uitkwamen was erg traag.

Met een zx12 die licht is aangepast moet die veyron tot de 330 wel een heel eind zijn bij te houden hoor.
 
de porsche wel maar de veyron kan ie nooit bijhouden...

Uiteindelijk niet nee, maar ook de Veyron zal in het begin moeite hebben om een 1000cc-supersportmotor eruit te rijden.
Die R1-coureur hield behoorlijk in en reed zeker niet op het scherpst van de snede. Ben benieuwd hoe ze het op een circuit of landingsbaan zouden doen.
 
Uiteindelijk niet nee, maar ook de Veyron zal in het begin moeite hebben om een 1000cc-supersportmotor eruit te rijden.
Die R1-coureur hield behoorlijk in en reed zeker niet op het scherpst van de snede. Ben benieuwd hoe ze het op een circuit of landingsbaan zouden doen.

kwa acceleratie en topsnelheid zal de motor altijd moeten onderdoen maar voor het snellere bochtenwerk is de R1 dan weer beter geschikt.

Veyron 0-200: 6.6 s
R1 0-200: 7.7 s
 
kwa acceleratie en topsnelheid zal de motor altijd moeten onderdoen maar voor het snellere bochtenwerk is de R1 dan weer beter geschikt.

Veyron 0-200: 6.6 s
R1 0-200: 7.7 s

R1 0-200 moet in circa 7 sek kunnen, 0-100 ligt vooral van de rijderskunsten af maar binnen 3 sek is geen probleem.
 
R1 0-200 moet in circa 7 sek kunnen, 0-100 ligt vooral van de rijderskunsten af maar binnen 3 sek is geen probleem.

onder de 2.5 s van de veyron duikt ie niet hoor, maar idd de ervaring van de piloot speelt natuurlijk ook mee :)
 
kwa acceleratie en topsnelheid zal de motor altijd moeten onderdoen maar voor het snellere bochtenwerk is de R1 dan weer beter geschikt.

Veyron 0-200: 6.6 s
R1 0-200: 7.7 s

Denk, dat ze tot de 300 aardig aan elkaar gewaagd zullen zijn. Daarna zal de Veyron uit gaan lopem, vanwege zijn beter aerodynamica en uiteraard meer vermogen.
 
bugatti veyron kan de 0-100 in 2.5 seconden ;) dus ik denk dat die r1 ook daar niet veel in te brengen heeft.
 
onder de 2.5 s van de veyron duikt ie niet hoor, maar idd de ervaring van de piloot speelt natuurlijk ook mee :)

de veyron is idd wel heel bruut, maar met bochten werk vergis je je denk ik ook wel een beetje, motor heeft maar 2 wielen he, tegen 4 van de veyron

(zeg ik, iemand met heel veel motorervaring :rolleyes: )
 
bugatti veyron kan de 0-100 in 2.5 seconden ;) dus ik denk dat die r1 ook daar niet veel in te brengen heeft.

r1 2,8 sec ofzo. Of denk je dat die r1 der 5 sec over doet? Ding weegt vrij weinig vergeleken met auto;)
 
Nee klopt qua acceleratie liggen ze ook erg dicht bij elkaar ;)
 
Back
Naar boven