MuscleMeat

Nieuws Yasmine: It was fun while it lasted...

Bezoekers in dit topic

Wat ik niet begrijp aan die simulatie theorie is:
Als jouw waarneming een geprogrammeerde simulatie is hoe kan het dan voor mij ook dezelfde simulatie zijn?
Onze keuzes hangen toch niet aan elkaar vast?
Als we aparte keuzes kunnen maken is het toch eerder een realiteit in een simulatie?
Dan is de vraag wat realiteit precies is?
Ik krijg hier bijzondere mindfucks door.
 
Wat ik niet begrijp aan die simulatie theorie is:
Als jouw waarneming een geprogrammeerde simulatie is hoe kan het dan voor mij ook dezelfde simulatie zijn?
Onze keuzes hangen toch niet aan elkaar vast?
Als we aparte keuzes kunnen maken is het toch eerder een realiteit in een simulatie?
Dan is de vraag wat realiteit precies is?
Ik krijg hier bijzondere mindfucks door.
Als jij in mijn simulatie zit dan ben jij niet echt maar slechts een personage met een rol. Of je bent een medespeler en weten we het niet van elkaar.
 
Yasmine lijkt mij iemand die tijdens cod ruzzie kreeg met 12 jarige kids :p
 
Of je bent een medespeler en weten we het niet van elkaar.

giphy.gif


Zo had ik het nog niet bekeken.
 
Yasmine lijkt mij iemand die tijdens cod ruzzie kreeg met 12 jarige kids :p
Sorry...Ik speel geen onnozele shootergames....daarvoor ben ik 38 jaar te oud.
 
Sorry...Ik speel geen onnozele shootergames....daarvoor ben ik 38 jaar te oud.
Bent nooit te oud voor een spelletje. Speelde vroeger met pitbill ouwe gast uit Utrecht en dat was altijd lachen. Hij was nog redelijk goed ook voor zijn leeftijd.

Wat is je username?
 
Bent nooit te oud voor een spelletje. Speelde vroeger met pitbill ouwe gast uit Utrecht en dat was altijd lachen. Hij was nog redelijk goed ook voor zijn leeftijd.

Wat is je username?
Mijn username? Dat was "gofuckamonkeyintheass"
 
lel wat XD glitch in the matrix ?
 
Wat ik niet begrijp aan die simulatie theorie is:
Als jouw waarneming een geprogrammeerde simulatie is hoe kan het dan voor mij ook dezelfde simulatie zijn?
Onze keuzes hangen toch niet aan elkaar vast?
Als we aparte keuzes kunnen maken is het toch eerder een realiteit in een simulatie?
Dan is de vraag wat realiteit precies is?
Ik krijg hier bijzondere mindfucks door.
Omdat in deze theorie vrije wil slechts een illusie is.
 
Waarom is dit topic een sticky?
 
Omdat in deze theorie vrije wil slechts een illusie is.
Niet noodzakelijk. Als ik de speler ben in mijn eigen simulatie dan beslis ik wel over wat ik doe... maar wat anderen doen, daar heb ik geen controle over. Jij hebt naar de film Black Mirror gekeken denk ik. Daar zeggen ze inderdaad dat er geen sprake is van een vrije wil want er is in die film steeds sprake van de ene of de andere keuze (2 keuzes) en in de ene "wereld" kies je de ene en in de andere wereld de"andere". Maar dat is niet wat ik geloof. AL is geloven misschien te sterk uitgedrukt; Ik vind het zeer waarschijnlijk. Het zou me niet meer verbazen. Het zou me zelf meer verbazen moest het niet het geval zijn. Ik had vannacht last van slapeloosheid en heb eens mijn hele leven bekeken en alle "uitzonderlijke" dingen die me zijn overkomen. Dat dit bij 1 persoon is kunnen gebeuren is te gek voor woorden. Ik begrijp mensen hier echt wel als ze zeggen dat ze me soms niet geloven. Ik heb na mijn burnout met een psychologe gesproken en dan vertel je heel wat en die vrouw was sprakeloos; En mijn zus heeft dat ook gedaan en ook haar psycholoog vond het crazy. En al mijn jeugdvrienden die zeggen me steeds: jesus moest je het in een boek schrijven of een film van maken zouden de mensen zeggen:"amai wat een absurd overdreven film".
Heel kort, omdat ik er nu even aan denk: ik ben op mijn 8ste of zo bij het spelen van verstoppertje van een balkon gevallen (ik denk ongeveer 4 meter hoog, op een betonnen vloer op mijn hoofd.)... ik had dood moeten zijn. Neen, even roepen van de pijn, extreem huilen, tien minuten of zo en hup verder spelen... Auto-ongeval : auto die me op mijn 6de ramt aan 90 km per uur ...20 meter ver gevlogen... door de slag waren mijn kleren van mijn lijf gerukt.. even aan de kant gezet door bijstanders, ambulance kwam even kijken en ze namen me zelf niet mee voor onderzoek. Daar is de schade aan mijn knie, bekken en rug ontstaan. Broer gestorven op zijn 14de door koolstofmonoxidevergiftiging;... ik stond er bij toen ze hem reanimeerden.. Hij heeft het overleefd. Hij kreeg ook een jaar eerder of zo een tractorband die aan vier kettingen ging tegen zijn kop (tractorband die aan een houten constructie hangt als schommel. Hij zat op de band, ging heel hoog, viel door het gat, op de grond de band kwam een 10000000 km per uur naar zijn hoofd terwijl hij op zijn poep zat. Band knalt tegen zijn hoofd en hij knalt keihard tegen de keiharde koude ondergrond (aangestampte aarde steenhard). Hij had daar ter plekke moeten sterven. Neen, even huilen, en verder spelen. Daarna krijgt hij wel MS op zijn 37ste. Mijn zus daarna ook, een maand geleden. Mijn oudste broer viel van een dak, op zijn rug (hij viel door een gat op een plat dak. Het had gesneeuwd en iemand had de driehoeken die de gaten aantoonden op het dak verplaatst). Een val van 6 meter. Een uurtje eerder hadden ze de bakstenen beneden verwijderd, anders was hij op baksteenafval gevallen. Hij had daardoor gebroken wervels, en 5 jaar lang clusterhoofdpijnen (ik kreeg die ook op mijn 37ste en het is gelukkig nu al heel lang geleden). Op mijn 16de ook bijna dood door koolstofmonoxidevergiftiging. Ik herkende de geur van slechte verbranding (door wat er bij mijn broer was gebeurd) en kon nog net naar de koerdeur. en viel tegen de deur die openviel. Ik werd pas een klein half uurtje later terug wakker dankzij de frisse lucht. Wel een week koppijn gehad; Moordpoging door de ex-partner van mijn zus: mokerhamer naar mijn hoofd, twee keer (boom van een vent van 195 cm en 150 kilo. Ik kon de slag twee keer afblokken maar de schouder vloog uit de kom. Nog maar net kunnen ontsnappen.... Toen ik 24 was denk ik, aangevallen door skinheads in Wetteren aan de Schelde.... schedelfractuur... De kerel had me op het hoofd gemept met een lederen zakje met stalen bollen in. De politie liet me daarna weten dat ze dat gebruikten bij gevechten na voetbalwedstrijden.... EN zo kan ik nog wel even door gaan. Prematuurtje, nauwelijks iets zwaarder dan een kilo, niet in de couveuse,.... lager onderwijs: bijzonder lager onderwijs.. daarna beroeps, daarna technisch, daarna unief.... en daarna op korte tijd dienstverantwoordelijke waar ik als tweetalig verantwoordelijke instond voor de belangrijkste dienst van de dienst tewerkstelling te Brussel. Dit kan eigenlijk gewoon niet. 100 meter sprinten op 11,26 seconden toen ik 14 jaar was (of 16). Zonder 1 moment getraind te hebben... Toen ik 37 was heb ik een paar maanden getraind op snelheid en explosiviteit en liep 11,36 op 100 meter.... Als 12-jarige samen met de rest van ons gezin op straat, dakloos....
Dus het is gewoon te extreem om dit als 1 mens te hebben meegemaakt. En dit gaat nog maar enkel over de gezondheid....

CONCLUSIE: ik zit in een simulatie, op level "crazy".
 
Omdat dit aanvankelijk een afscheidstopic was, ik zet het terug gewoon.
I'm not mad about it.... gelukkig dat het geen sticky is kunnen blijven. Misschien binnen een paar jaar terugzetten ;)
 
I'm not mad about it.... gelukkig dat het geen sticky is kunnen blijven. Misschien binnen een paar jaar terugzetten ;)
Laat ons daar maar niet op roepen ;)
 
Back
Naar boven