MuscleMeat

Ybf / nabba poster

  • Topic starter JTC
  • Startdatum
  • Reacties 14
  • Weergaven 2K
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

JTC

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2007
Berichten
169
Waardering
0
Hier is ie dan de nieuwe Poster van de N.K YBF/NABBA Wedstrijd die gehouden wordt op 10 Oktober in Beverwijk.

Klasseindelingen op fysiek bij de YBF en op Lengte bij de NABBA.

Voor informatie en inschrijvingen check onze website's en mail Diana Kamies.

www.yourbodyfederation.net of www.nabba.nl :)

Succes met voorbereiden allemaal en tot ziens in Beverwijk.

Team YBF/NABBA Nederland

nk poster 2010.jpg
 
Mooie poster..
Vraagje: betekend het dit jaar dat er bij de Ybf weer de nrs 1 t/m 3 gecontroleerd gaan worden, aangezien er natural bij staat??
 
wie doen er allemaal aan mee hier van de naturals? :D
 
Mooie poster..
Vraagje: betekend het dit jaar dat er bij de Ybf weer de nrs 1 t/m 3 gecontroleerd gaan worden, aangezien er natural bij staat??

vind eigenlijk dat iedereen die aan een natural wedstrijd mee doet gecontroleerd moet worden.. dat is wel zo eerlijk..:)
 
Laatst bewerkt:
vind eigenlijk dat iedereen die aan een natural wedstrijd mee doet gecontroleerd moet worden.. dat is wel zo eerlijk..:)

ja normaal gesproken wel..maar dat kost gewoon teveel..(wel jammer though)
Maar goed al zijn het alleen de nr 1/3 dan is het mijn inziens wat eerlijker..maar omdat vorig jaar bij de ybf niet gecontroleerd werd..vroeg ik mezelf af of dat nu wel het geval was..
 
hoop het wel dat het dit jaar wel is.. als ik me 1e wedstrijd ga draaien haha :D
 
oh spannend..dus je bent of gaat snel in voorbereiding?
 
jep ben anderhalve week bezig nu haha :D er moet nog wel een paar % af.. maar heb een goede begeleider dus komt wel goed:)
 
jij hebt toch ook al gekuurd MassFreak?
 
succes in ieder geval met je voorbereiding!!
 
jij hebt toch ook al gekuurd MassFreak?

nope wou het gaan doen maar heb besloten om het niet te doen.. anders was ik er 2 maanden geleden mee begonnen

---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:42 ----------

succes in ieder geval met je voorbereiding!!

dankje wel ;)
 
succes met je voorbereiding!
als het inderdaad met controle is zou dat een goede zaak zijn
(wanneer ze niet controleren moeten ze het imo ook geen naturel wedstrijd noemen)
 
of ze nou gaan controleren of niet. Je kan je kuur toch zodanig aanpassen dat je niet door de mand valt. Schiet je ook niets mee op.
 
of ze nou gaan controleren of niet. Je kan je kuur toch zodanig aanpassen dat je niet door de mand valt. Schiet je ook niets mee op.

hehehe.

Makkie
 
De eerste inschrijvingen voor YBF/NABBA op 10 oktober zijn alweer binnen....voor wie in voorbereiding is je kunt het inschrijfformulier via de website's downloaden en insturen

succes met voorbereiden allemaal!! www.nabba.nl of www.yourbodyfederation.net
 
Back
Naar boven