Fitness Seller

YBF NK NATUREL"S (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Het valt mij op dat de meeste mensen beginne op het podium bij deze wedstrijd ik dacht laat ik eens wat foto's posten van de klasses en de fysieken die daarin te vinden zijn.Deze foto's zijn van 2003NK NATUREL"S

Let's start.

Junioren



ja zoals je ziet in de middelste dus de winnaar hij springt er echt tussenuit.



Dat zijn nog eens smalle waistlines.

De winnaars free pose.


En dan nu de masterklass.Hellaas maar van 1 atleet pic's.



Dan de dames fitness aerobic.



Dames Fitness Performance.



Heren veel respect voor deze man.



Heren Performance



Heren Athletic



Heren Superbody



Heren Body Extreme



Dames Internationaal



Heren Internationaal



Zoals je ziet veel klasses en goede atleten op dat podium.Een echte wedstrijd voor degenen die willen beginnen maar wat ook een hele goede zou kunnen zijn de atlas cup.Alleen licht daar de lat wat hoger.
 
Ja het is heel iets anders dan de eemsmond cup.Kijk naar de fysieken en dat soort dingen daar ligt de lat echt hoog.
 
En welke wedstrijd wil jij volgend jaar dan gaan doen, de ybf??
 
Johny zei:
En welke wedstrijd wil jij volgend jaar dan gaan doen, de ybf??

Ja de wedstrijd waar ik deze pic's van heb gepost die wil ik meedoen volgend jaar want ik denk niet op tijd klaar te zijn dit jaar ik zit op 15%vet en het is 20oktober dus dat haal ik niet al doe ik wel mijn best.En ik wil daar goed staan niet half omdat ik mezelf gehaast heb.
 
Zitten aardig goede fysieken bij...maar wat ik me afvraag is of deze mannen ook wel allemaal ECHT naturel zijn:) zou toch goed kunnen dat ze al langer geleden hebbe gekuurd toch...
 
big kelvin zei:
Ja het is heel iets anders dan de eemsmond cup.Kijk naar de fysieken en dat soort dingen daar ligt de lat echt hoog.

De NK van de YBF is ook een gecontroleerde wedstrijd :dance:, daar zit het verschil in :dunno: Dit is de top voor degenen die naturel trainen ;)
 
ik zou dolgraag mee willen doen maar denk toch dat ik eerst van veel mensen bevestigingen nodig heb dat ik niet laatste zal worden ofzo en ik zal zo ver denk wel nog niet zijn :mad:
 
Tommyboy zei:
ik zou dolgraag mee willen doen maar denk toch dat ik eerst van veel mensen bevestigingen nodig heb dat ik niet laatste zal worden ofzo en ik zal zo ver denk wel nog niet zijn :mad:

Gewoon mee doen bro ! :dance: en als je laatste wordt wat dan nog :dunno: hetverdient al respect als je het podium op klimt ! ;)
 
Tommyboy zei:
ik zou dolgraag mee willen doen maar denk toch dat ik eerst van veel mensen bevestigingen nodig heb dat ik niet laatste zal worden ofzo en ik zal zo ver denk wel nog niet zijn :mad:

Ik begrijp heel goed wat je bedoeld, maar die bevestiging krijg je nooit! Je weet namelijk nooit hoe je tegenstanders er op die dag voorstaan. Jij weet ook wel dat wedstrijdbodybuilden een momentopname is. De stap naar het podium is heel groot en misschien wel een teleurstelling. Maar als je zelf weet dat je er alles aan gedaan hebt en je waagt die sprong, dan heb je al gewonnen, nummer 1 of niet.
 
TonyYeyo zei:
Zitten aardig goede fysieken bij...maar wat ik me afvraag is of deze mannen ook wel allemaal ECHT naturel zijn:) zou toch goed kunnen dat ze al langer geleden hebbe gekuurd toch...

ja dat is hellaas niet te controleren
 
Roy zei:
Ik begrijp heel goed wat je bedoeld, maar die bevestiging krijg je nooit! Je weet namelijk nooit hoe je tegenstanders er op die dag voorstaan. Jij weet ook wel dat wedstrijdbodybuilden een momentopname is. De stap naar het podium is heel groot en misschien wel een teleurstelling. Maar als je zelf weet dat je er alles aan gedaan hebt en je waagt die sprong, dan heb je al gewonnen, nummer 1 of niet.

Maar dat houd het leuk ja ben je beter of niet je waagt de gok en komt beter terug.
 
Precies! Daarom heet het ook een wedstrijd!

Mijn eerste keer ( :D ) was echt een afgang. Op de Eemsmondcup, 12 junioren, de beste van Nederland (echt niet normaal meer). Ik was net 18 en ik was er achteraf niet klaar voor. Ben ook met "niet geplaatst" naar huis gegaan.
Twee jaar later 2x 2e (junioren en senioren) bij de IJmondcup. Jaar later 1e bij de junioren van de NK YBF!
 
Roy zei:
Precies! Daarom heet het ook een wedstrijd!

Mijn eerste keer ( :D ) was echt een afgang. Op de Eemsmondcup, 12 junioren, de beste van Nederland (echt niet normaal meer). Ik was net 18 en ik was er achteraf niet klaar voor. Ben ook met "niet geplaatst" naar huis gegaan.
Twee jaar later 2x 2e (junioren en senioren) bij de IJmondcup. Jaar later 1e bij de junioren van de NK YBF!

Huh ??? Maar YBF is toch naturel en dat ben jij toch al heel lang niet??

Of vergis ik me nu?
 
Heel misshcien dat ik dit jaar ook mee doe met de YBF, maar weet het nog niet zeker.
 
maniac zei:
Huh ??? Maar YBF is toch naturel en dat ben jij toch al heel lang niet??

Of vergis ik me nu?

Nee je vergist je niet. Ik ben begonnen te gebruiken op m'n 16e (wat ik niet had moeten doen!). Voor de NK ben ik bijna 1,5 jaar clean in voorbereiding gegaan. Het scheelde 10kg aan droge spier (van 86 naar 76kg). Ik weet wat vele denken en zeggen, dat het niet eerlijk is etcetc. Er zijn hierover al vaker discussies op dit forum geweest en ik heb het misschien wel honderd keer moet uitleggen en verklaren. Ik ben op die leeftijd overgehaald om te gebruiken en zo dom geweest om daarop in te gaan. Veel van wat ik gebruikte (zeker de helft) was zelfs fake! Ik wilde uiteindelijk wel weten waar ik zou staan als ik me naturel voor zou bereiden.

De NK YBF is een zeer goede ervaring geweest en is een goede stap om te beginnen, voor ieder die wedstrijdambities heeft.
 
Roy zei:
Nee je vergist je niet. Ik ben begonnen te gebruiken op m'n 16e (wat ik niet had moeten doen!). Voor de NK ben ik bijna 1,5 jaar clean in voorbereiding gegaan. Het scheelde 10kg aan droge spier (van 86 naar 76kg). Ik weet wat vele denken en zeggen, dat het niet eerlijk is etcetc. Er zijn hierover al vaker discussies op dit forum geweest en ik heb het misschien wel honderd keer moet uitleggen en verklaren. Ik ben op die leeftijd overgehaald om te gebruiken en zo dom geweest om daarop in te gaan. Veel van wat ik gebruikte (zeker de helft) was zelfs fake! Ik wilde uiteindelijk wel weten waar ik zou staan als ik me naturel voor zou bereiden.

De NK YBF is een zeer goede ervaring geweest en is een goede stap om te beginnen, voor ieder die wedstrijdambities heeft.

Het is niet fair geweest, maar je bent er in ieder geval wel eerlijk over. Dat kunnen een hoop anderen vaak niet zeggen.
 
maniac zei:
Het is niet fair geweest, maar je bent er in ieder geval wel eerlijk over. Dat kunnen een hoop anderen vaak niet zeggen.

Ik begrijp de reacties die altijd voortvloeien uit m'n uitspraken. Ik volg het naturel-gebeuren op de voet (ook in het buitenland) en wat me meer dan eens opvalt, is dat ik lui op foto's zie met duidelijke kenmerken van aas gebruik (gyno e.d.). Ik vind dat men heel duidelijk moet weten dat 100% naturel wedstrijden nou eenmaal niet bestaan en dat de verantwoording bij de atleet ligt. Ik ben echt fel tegen het gebruik bij de "naturels" (ookal ben ik zelf een gebruiker), maar dan vind ik ook dat de organisatie zo eerlijk moet zijn (en de jury) en betere controles moet uitvoeren. Ook op lichamelijke kenmerken.
 
tot welke leeftijd word je als junior gezien?
 
22 volgens mij wel voor de nk naturel's daar kun je bij junioren tot je 22ste terecht.
 
Roy zei:
Ik begrijp de reacties die altijd voortvloeien uit m'n uitspraken. Ik volg het naturel-gebeuren op de voet (ook in het buitenland) en wat me meer dan eens opvalt, is dat ik lui op foto's zie met duidelijke kenmerken van aas gebruik (gyno e.d.). Ik vind dat men heel duidelijk moet weten dat 100% naturel wedstrijden nou eenmaal niet bestaan en dat de verantwoording bij de atleet ligt. Ik ben echt fel tegen het gebruik bij de "naturels" (ookal ben ik zelf een gebruiker), maar dan vind ik ook dat de organisatie zo eerlijk moet zijn (en de jury) en betere controles moet uitvoeren. Ook op lichamelijke kenmerken.

Maar toch knap dat je het toegeeft er zijn zoveel bber's gebruik jij nee man ik heb goede genen. En dan nog een naturel wedstrijd en je zegt het zelf dat je er spijt van hebt waarom zouden wij jou het nog moeilijker maken.Toch knap 2de op de eemsmond die wedstrijd zie ik echt voor de top van holland.Als ik daar zou winnen of 2de dan ben ik super happy maar dat zal nog wel een paar jaar duuren.
 
Back
Naar boven