AndroidHealthClinic

YBF open nederlands kampioenschap 29 november 2009

Bezoekers in dit topic

phantom1990

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 aug 2006
Berichten
1.616
Waardering
8
Builders!

Zijn er nog mensen die mee doen? Ik dacht dat het wel een leuk idee zou zijn als we in dit topic (beetje hetzelfde idee als het jbc topic) informatie met elkaar uitwisselen (stats,dieet, etc.), ook zou het leuk zijn als we af en toe een update plaatsen met stats (pic erbij zou ook leuk zijn) zodat we de concurentie in de gaten kunnen houden :D.

Zelf wil ik ook mee doen, maar ik zeg het nog niet met zekerheid.. In iedergeval ben ik van plan flink te bouwen :cool:!
 
Zal mezelf binnenkort even wegen en meten, misschien dat ik dan ook nog even een pic plaats.
 
hoe gaat je voeding eruitzien?
 
hoe gaat je voeding eruitzien?

Ik ben zoiezo van plan om tot eind juli flink te bulken en daarna strikt dieeten. Ik denk dat ik nog een paar weken alles eet wat op mijn pad komt en daarna een dieet ga samenstellen met een kcal overschot van ongeveer 1000kcal en veelll cardio. Als mijn vet boven de 15% (zit nu denk op 11%) uitkomt zal ik de kcal inname iets terug schroeven! EKV verhoudingen ben ik nog niet overuit..
 
ja post es wat pics kerel! Succes btw.:)
 
Probably.. Zolang ik niet word aangereden door een vrachtauto. Wel jammer dat het een open wedstrijd is geworden.
 
......
 
Laatst bewerkt:
Wat is je lengte/gewicht? Ziet er massief uit.
 
1.80 bij 85kg ongeveer.. Zie dat jij ook mee wilt doen, post eens wat stats :D

Ja klopt, wou vorig jaar al meedoen maar kreeg toen last van chronische peesontstekingen bij de knieen(nog steeds herstellende gedonder). Stats momenteel: 1.75 bij 87kg. Word voor mij wel aanpoten om mijn onderlichaam in verhouding te krijgen.
 
Ja klopt, wou vorig jaar al meedoen maar kreeg toen last van chronische peesontstekingen bij de knieen(nog steeds herstellende gedonder). Stats momenteel: 1.75 bij 87kg. Word voor mij wel aanpoten om mijn onderlichaam in verhouding te krijgen.

Hmm, altijd lastig die knie blessures. Zelf ook vaak last van gehad, bij mij ligt het probleem ook in mijn onderlichaam (bijna een half jaar geen benen getraind). Je hebt toch een mooi gewicht bij jou lengte, moet goed komen :thumbs:..
 
:D

Ook ik zal dit jaar van de partij zijn weer;)
Zit goed in me bulk dus hoop wel een paar kilo te pakken dit jaar.
 
succes gasten!!!
 
Nice dude! Je bf ziet er hoger uit dan 11%, zal wel vocht zijn ?

Succes.. ik moet zelf kijken hoe ik er over een maand of 6 bij sta. Als ik er tevreden over ben zie je mij naast je op stage.
 
:D

Ook ik zal dit jaar van de partij zijn weer;)
Zit goed in me bulk dus hoop wel een paar kilo te pakken dit jaar.

:thumbs:, probeer je dit jaar in een zwaardere klasse te komen?
 
Nice dude! Je bf ziet er hoger uit dan 11%, zal wel vocht zijn ?

Succes.. ik moet zelf kijken hoe ik er over een maand of 6 bij sta. Als ik er tevreden over ben zie je mij naast je op stage.

Haha je hebt je naam veranderd, wist helemaal niet meer wie je was :D! Ik moet zelf ook even kijken hoe ik verder ontwikkel.. Zou wel vet zijn als we daar zouden staan, in dezelfde klasse :cool:!

Denk wel dat het ongeveer 11% is, een ruime week geleden waren me abs nog duidelijk zichtbaar.. Maar zit nu aan crea mono en reageer daar meestal nogal heftig op, dus zal vooral vocht zijn..
 
geloof mij, dit is veel meer dan 11%. ik sta zelf op 11% en b.v. bij een bdb zie je VEEL meer lijnen. dit is 15% at least succes met dieeten dus;)
 
geloof mij, dit is veel meer dan 11%. ik sta zelf op 11% en b.v. bij een bdb zie je VEEL meer lijnen. dit is 15% at least succes met dieeten dus;)

Geloof mij maar dat als ik zeg dat het 11% is dat het daar in de buurt ligt.. Op 15% zie je niet duidelijk je abs zitten. Je ziet overigens geen details omdat de foto's met een cam zijn gemaakt (k*t kwaliteit zoals ik al aangaf) en ik hou erg veel vocht vast.. In een week tijd is mijn gewicht ruim 2kg gestegen door de crea (vocht dus) ;).
 
Grote core heb je, alleen geen 11% imo, lijkt meer op 14/15 ?

Ik doe zelf ook mee, maar dat weet je want je volgt me log ;)

Hoop jullie te zien jongens! :D
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven