MuscleMeat

YBF open nederlands kampioenschap 29 november 2009 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mooi gedaan kobussie

@Kobussie, gefeliciteerd met je titel! leuk het verhaal erachter te horen (dat dit de 1ste wedstrijd voor je was, en dan als master. RESPECT!)

@Sjakie, dat wordt volgend jaar bij Kobussie in de line-up??? Je ziet het, je kan nog jaaaaaren mee, ook als wedstrijdatleet!!!! Oooow yeaaah, sweeeeet! ;););) Dan word het binnenkort toch 1x per maand samen naar Rotterdam karren :rolleyes::rolleyes::rolleyes::D
 
Het was mijn eerste wedstrijd en gelijk 1e geworden bij de Masters Performance.:D Heb een topdag gehad, wat een geweldig gevoel om op dat podium te staan!! Vond alles ook supergoed geregeld!

Zeer veel respect voor uw stats op uw leeftijd!
 
@Kobussie, gefeliciteerd met je titel! leuk het verhaal erachter te horen (dat dit de 1ste wedstrijd voor je was, en dan als master. RESPECT!)

@Sjakie, dat wordt volgend jaar bij Kobussie in de line-up??? Je ziet het, je kan nog jaaaaaren mee, ook als wedstrijdatleet!!!! Oooow yeaaah, sweeeeet! ;););) Dan word het binnenkort toch 1x per maand samen naar Rotterdam karren :rolleyes::rolleyes::rolleyes::D

hahahaha ik ga mijn best doen en dat van Rotterdam is owke ...enne ik zie je dadelijk wel ;verdomme ik ben net pas wakker:D
 
@Sjakie, dat wordt volgend jaar bij Kobussie in de line-up??? Je ziet het, je kan nog jaaaaaren mee, ook als wedstrijdatleet!!!! Oooow yeaaah, sweeeeet! ;););)


Hahaha, moet ik er nog bij zeggen dat ik pas anderhalf train....:D

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

Zeer veel respect voor uw stats op uw leeftijd!


Ennuh, zeg maar jij tegen u hoor, anders ga ik me nog oud voelen :cool::D
 
Laatst bewerkt:
dat heb je goed gedaan in die 1,5 jaar ...
 
dat heb je goed gedaan in die 1,5 jaar ...


Daar moet ik wel eeeven bij vermelden dat ik een achtergrond heb als gewichtheffer en powerlifter van 1980 tot 2000, daarna jaren
thuisgezeten met een nekhernia (en bierbuikie, zie de foto van 18 maanden terug in mijn album, hahaha).
Door het bodybuilden heb ik het trainen weer op kunnen pakken
en zit ik weer lekker in mn vel (letterlijk en figuurlijk :cool::D)
Hoop nog heeeel lang mee te kunnen in de sportschool!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven