XXL Nutrition

YBF open nederlands kampioenschap 29 november 2009

Bezoekers in dit topic

Afgelopen zondag:)
 
Laatst bewerkt:
Roy: Hyped. Stond er goed bij maar moet nog steeds iets droger komen om iederen weg te blazen. Werd tijdens de vergelijkingen steeds beter. Viel echt op. Mss de zenuwen die wat wegtrokken. Goede benen ook.

Ik hield de hele dag al wat vocht vast en dat heb ik denk ik uitgezweet op het podium. Ik regende gewoon:D, zo warm was het daar.

En ik dacht dat ik het backstage al warm had, met al die mooie vrouwen daar:p.
 
Ik hield de hele dag al wat vocht vast en dat heb ik denk ik uitgezweet op het podium. Ik regende gewoon:D, zo warm was het daar.

En ik dacht dat ik het backstage al warm had, met al die mooie vrouwen daar:p.

ja dat heb ik gezien! je leek wel een waterval!
 
zo hehe, eindelijk een beetje bijgekomen van de wedstrijd. Heb echt een leuke dag gehad. Had 's ochtends wel enorm veel last van krampen vanwege het weinige vocht. Voordat ik het podium op ging wel al voor de zekerheid zout water gedronken en magnesium. Ik kon soms niet meer lopen. Gelukkig ging het goed en heb ik tijdens het poseren gewoon door het kramp heen gespannen, het kon me op dat moment niet meer schelen ook :D haha.

inmiddels wel een kleine 12kg zwaarder vergeleken met zondag. Me lichaam zit eindelijk weer lekker vol. (welliswaar met vocht)

ik werd 4e bij junioren super body.

http://www.youtube.com/watch?v=FMosiABfG3A
 
Goed fysiek al en prima geposeerd.
 
zo hehe, eindelijk een beetje bijgekomen van de wedstrijd. Heb echt een leuke dag gehad. Had 's ochtends wel enorm veel last van krampen vanwege het weinige vocht. Voordat ik het podium op ging wel al voor de zekerheid zout water gedronken en magnesium. Ik kon soms niet meer lopen. Gelukkig ging het goed en heb ik tijdens het poseren gewoon door het kramp heen gespannen, het kon me op dat moment niet meer schelen ook :D haha.

inmiddels wel een kleine 12kg zwaarder vergeleken met zondag. Me lichaam zit eindelijk weer lekker vol. (welliswaar met vocht)

ik werd 4e bij junioren super body.

http://www.youtube.com/watch?v=FMosiABfG3A

ging lekker nick, nu bulken!
 
zo hehe, eindelijk een beetje bijgekomen van de wedstrijd. Heb echt een leuke dag gehad. Had 's ochtends wel enorm veel last van krampen vanwege het weinige vocht. Voordat ik het podium op ging wel al voor de zekerheid zout water gedronken en magnesium. Ik kon soms niet meer lopen. Gelukkig ging het goed en heb ik tijdens het poseren gewoon door het kramp heen gespannen, het kon me op dat moment niet meer schelen ook :D haha.

inmiddels wel een kleine 12kg zwaarder vergeleken met zondag. Me lichaam zit eindelijk weer lekker vol. (welliswaar met vocht)

ik werd 4e bij junioren super body.

Hoeveel woog je nou eigenlijk offseason en op het podium? Ben ongeveer net zo lang als jou dus vraag me af hoe een bepaald gewicht (offseason) eruit ziet op het podium. Vet (of ripped) trouwens dat je meegedaan heb, heb je gezien ;)
 
@ Marinusz: damn joh, echt 12 kg? dacht dat ik er met gisteren 6, vandaag 8 er al veel aan had zitten.
 
ik stond on stage met 88kg. helemaal droog en zonder vocht. weeg inmiddels weer over de 100 kg. heb al me massa behouden als ik alles opmeet. Volgende week weer lekker trainen. In de toekomst goed op borst en schouders richten, naar mij mening mijn zwakke punt. deze week eet ik echt alles wat los en vast zit.
 
misschien beter ff een nieuw topic starten met ALLE routines :-)
 

De mijne dan ook maar, ha ha
Beide hele goeie posers zeg. MissF heeft er duidelijk veel zin in. Moet zeggen dat je er op flimpje veel indrukwekkender uitziet dan op de foto's.

Pose van REUS is ook mooi om naar te kijken. Hij neemt echt de tijd en dan komt je lichaam er zoveel beter uit dan die hele korte en snelle poses imo. Beide heel erg goed.
 
ach hoe zou jij je voelen als je zoiets groots zou moeten filmen...zou je niet bibberen
 
Het was mijn eerste wedstrijd en gelijk 1e geworden bij de Masters Performance.:D Heb een topdag gehad, wat een geweldig gevoel om op dat podium te staan!! Vond alles ook supergoed geregeld!

Jakie  200.jpg
 
Filmpje doet het niet meer????
Weet iemand hoe dat kan? Of de reden ervan?

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:55 ----------

Hij was aangepast dit is de aangpaste versie....

http://www.youtube.com/watch?v=W5dJL0cnwEQ

Als je de video aanpast in youtube ofterwel opnieuw upload, dan krijgt de nieuwe video automatisch een nieuwe link.

Je zag er overigens groot uit man! Heel gaaf! :)

edit: opgelost zag ik al :)

Greets!
 
Back
Naar boven