Fitness Seller

Yeah Buddy - Ronnie Coleman Signature Series (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
  • Soort supplement: Preworkout
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Focus, energie
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Tot nu toe twee weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed, zeker voor een PWO
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis goodies boven bepaalde bedragen
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €27,50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeer zeker!

Mijn review:
Ik was op zoek naar een nieuwe preworkout. Ik ben preworkouts gewend met DMAA en/of AMP dus de lat ligt erg hoog, maar toch even een poging gedaan een legale PWO te vinden.

Na een paar producten met elkaar vergeleken te hebben kwam ik uit op "Yeah Buddy" van Ronnie Coleman. Vooral vanwege de stims die hierin zitten leek het me interessant (synephrine, higenamine, n-caffeoyldopamine, n-coumaroyldopamine). Flinke dosis caffeine trouwens, maar voor een deel time released. Zie supplement facts onderaan de review

Smaak/oplosbaarheid:
Ik hield m'n hart vast voor de smaak, maar ik was positief verrast. Smaak doet me een beetje denken aan Alpha Drive, soort roomachtige smaak. Gewoon goed. Zeer goed. Ik heb de smaak Electric Lemonade.

Werking:
Ik heb tot nu toe telkens "maar" 1 scoop genomen. Dit ben ik niet gewend, zelfs met illegale preworkouts had ik toch nog 1,5 a 2 scoops nodig. Met deze kan ik wel echt zeggen dat 1 scoop genoeg is.

Onderweg naar de gym merkte ik al dat het begon te werken, en ik kreeg er steeds meer zin in. Zulke lekkere workouts heb ik al lang niet gehad, en deze nieuwe preworkout is het enige wat ik de afgelopen tijd anders doe :)
Andere "zaken" die ik gebruik en mijn dieet zijn allemaal hetzelfde gebleven (ik eet nu iets onder onderhoud)

Je bent gewoon lekker bezig, goede pomp, hele goede focus en je hebt de tijd helemaal niet in de gaten. Als je de tijd niet in de gaten hebt weet je dat het een goede is.

Crash heb ik minder last van, maar ik denk dat dat komt door de time release van de caffeine.

Nadelen:
Enige nadeel is dat ik me eigen he-le-maal leeg pis na het trainen, en een klein beetje stimdick. Zou het ook niet in de avond nemen, zeker niet als je gevoelig bent voor stims.

Conclusie:
Ik vind 'm echt heel goed. Zeker omdat ik het niet had verwacht van een legale pwo ;-) Als je geen illegale wilt bestellen dan is dit echt een aanrader.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
(synephrine, higenamine, phenethylamine en yohimbine hcl)

Die staan toch helemaal niet op het label? :scratch: En yohimbine is illegaal volgens mij ;)
 
Yohimbine haal ik even weg, want dat was een andere versie blijkbaar ;-)
 
(synephrine, higenamine, phenethylamine en yohimbine hcl)

Die staan toch helemaal niet op het label? :scratch: En yohimbine is illegaal volgens mij ;)

Ik gok onder een andere naam.
 
Even verkort naar synephrine en higenamine :P

Citrus Aurantium = synephrine
 
Foefelary dus :D
 
Foefelary dus :D

Zo werd methylhexanamine vroeger geraniumwortelextract genoemd, dan een tijdje 1,3-dimethylamylamine en tegenwoordig zegt iedereen gewoon DMAA :D
 
Heb hem ook en ben het met je eens, erg goede pwo.
 
Waar heb je hem gekocht?
 
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
  • Soort supplement: Preworkout
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Focus, energie
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Tot nu toe twee weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed, zeker voor een PWO
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis goodies boven bepaalde bedragen
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €27,50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeer zeker!

Mijn review:
Ik was op zoek naar een nieuwe preworkout. Ik ben preworkouts gewend met DMAA en/of AMP dus de lat ligt erg hoog, maar toch even een poging gedaan een legale PWO te vinden.

Na een paar producten met elkaar vergeleken te hebben kwam ik uit op "Yeah Buddy" van Ronnie Coleman. Vooral vanwege de stims die hierin zitten leek het me interessant (synephrine, higenamine, n-caffeoyldopamine, n-coumaroyldopamine). Flinke dosis caffeine trouwens, maar voor een deel time released. Zie supplement facts onderaan de review

Smaak/oplosbaarheid:
Ik hield m'n hart vast voor de smaak, maar ik was positief verrast. Smaak doet me een beetje denken aan Alpha Drive, soort roomachtige smaak. Gewoon goed. Zeer goed. Ik heb de smaak Electric Lemonade.

Werking:
Ik heb tot nu toe telkens "maar" 1 scoop genomen. Dit ben ik niet gewend, zelfs met illegale preworkouts had ik toch nog 1,5 a 2 scoops nodig. Met deze kan ik wel echt zeggen dat 1 scoop genoeg is.

Onderweg naar de gym merkte ik al dat het begon te werken, en ik kreeg er steeds meer zin in. Zulke lekkere workouts heb ik al lang niet gehad, en deze nieuwe preworkout is het enige wat ik de afgelopen tijd anders doe :)
Andere "zaken" die ik gebruik en mijn dieet zijn allemaal hetzelfde gebleven (ik eet nu iets onder onderhoud)

Je bent gewoon lekker bezig, goede pomp, hele goede focus en je hebt de tijd helemaal niet in de gaten. Als je de tijd niet in de gaten hebt weet je dat het een goede is.

Crash heb ik minder last van, maar ik denk dat dat komt door de time release van de caffeine.

Nadelen:
Enige nadeel is dat ik me eigen he-le-maal leeg pis na het trainen, en een klein beetje stimdick. Zou het ook niet in de avond nemen, zeker niet als je gevoelig bent voor stims.

Conclusie:
Ik vind 'm echt heel goed. Zeker omdat ik het niet had verwacht van een legale pwo ;-) Als je geen illegale wilt bestellen dan is dit echt een aanrader.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
mss dat ik hem ook eens ga proberen.. ik heb die monster en moet eerlijk zeggen vind die tegenvallen.. ik had ook laatst die insane mode van xxl en die beviel me eigenlijk ook prima! (kwa smaak en werking eigenlijk zelfs meer dan die monster ik had angry apple die was iig lekker)
 
Back
Naar boven