Fitness Seller

YEAH :D Propedeuse is binnen!

Bezoekers in dit topic

builderB zei:
dank voor de positieve reacties mensen :thumbs:

vandaag even niks meer aan mn hoofd laten zitten :D

@ G21: k moet nu nog 2 jaar verder leren en stage lopen en dan mag ik mezelf verpleegkundige noemen. Daarna een andere studie uitkiezen :D

@chewie: kewl nog een bodybuildende broeder broeder! en hoe bevalt het tot nog toe? (niv 3 is overigens geen helaas he ;), iedereen in de zorg is imo even belangrijk! verzorgenden en verpleegkundige natuurlijk net iets meer :D) waarom ben je op niv 3 begonnen en wat voor instelling ga je werken?
Ben vorige jaar juli uitgeld nood begonnen als schoonmaker in het zorgingstehuis, waar me ma werkt. Ben na 6mnd intern te hebben gewerkt, overgestapt naar de thuiszorg(nog steeds schoonmaak) en dat heb ik ook 6mnd gedaan. In die tijd werd er door veel mensen (oude rotten, afdelingshoofden, praktijkbegeleiders etc) gevraagd of ik niet de zorg in wilde gaan. Na lang wikken en wegen heb ik ja gezegd en zodoende zit ik nu in de bejaarden verzorging en moet zeggen tis best leuk werk, alleen baal ik nu dat ik ongediplomeerd en onervaren ben. Zodoende ook nog weinig mag doen.

Waarom maar niv 3?
Omdat niv 3 zich meer concentreerd op de verzorging, terwijl de verpleging me meer aanspreekt(ivm de meer medische handelingen en het niveau). PLus de praktijk begeleidster is tegen het invoeren van de opleiding niv 4/5 bij ons, omdat het huis er niet voor geschikt is (kwa nodige medische handelingen).

Waarom dan niet naar een hogeschool/ ziekenhuis om op "niveau" te gaan werken/ leren?
Omdat waar ik nu zit het gewoon erg naar me zin heb en me hier op me gemak voel, om de basis te leren.
 
Good for you! :thumbs: op naar je einddiploma ;)
 
Gefeliciteerd kerel :thumbs:
 
Chewie zei:
Ben vorige jaar juli uitgeld nood begonnen als schoonmaker in het zorgingstehuis, waar me ma werkt. Ben na 6mnd intern te hebben gewerkt, overgestapt naar de thuiszorg(nog steeds schoonmaak) en dat heb ik ook 6mnd gedaan. In die tijd werd er door veel mensen (oude rotten, afdelingshoofden, praktijkbegeleiders etc) gevraagd of ik niet de zorg in wilde gaan. Na lang wikken en wegen heb ik ja gezegd en zodoende zit ik nu in de bejaarden verzorging en moet zeggen tis best leuk werk, alleen baal ik nu dat ik ongediplomeerd en onervaren ben. Zodoende ook nog weinig mag doen.

Waarom maar niv 3?
Omdat niv 3 zich meer concentreerd op de verzorging, terwijl de verpleging me meer aanspreekt(ivm de meer medische handelingen en het niveau). PLus de praktijk begeleidster is tegen het invoeren van de opleiding niv 4/5 bij ons, omdat het huis er niet voor geschikt is (kwa nodige medische handelingen).

Waarom dan niet naar een hogeschool/ ziekenhuis om op "niveau" te gaan werken/ leren?
Omdat waar ik nu zit het gewoon erg naar me zin heb en me hier op me gemak voel, om de basis te leren.

word. de baiszorg leer je nergens zo goed als in een verpleeg/verzorgingshuis!
succes kerel!

(karma voor jullie allen komt er aan, moet alleen weer ff 24 uur wachten :D)
 
Das waar en vooral bij mij op de afdeling waar de collega;s gem. 12jr + ervaring hebben :)
Itt de pg afdeling boven, waarverder alle nieuwtjes worden gedropt!?!?
 
Tof man! Succes ermee!:)
 
Chewie zei:
Das waar en vooral bij mij op de afdeling waar de collega;s gem. 12jr + ervaring hebben :)
Itt de pg afdeling boven, waarverder alle nieuwtjes worden gedropt!?!?

ja he? das JUIST een afdeling waar je ervaring nodig hebt.... holy shit... :(
 
ik dacht eerst ff dat propodues een nieuwe korte ester AAS was :D

maar gefeliciteerd gozer! :thumb:
 
builderB zei:
ja he? das JUIST een afdeling waar je ervaring nodig hebt.... holy shit... :(
Ja ik heb het ook al gezegd, kijk als je het aankan weet je wel dat je een hoop kan hebben. Maar je leert erveel moeilijker...en tja dat breek een afdeling op.
 
hey builderb gefeliciteerd hè en nou stifflegged die mensen uit bed liften!!!!!

@ chewie je kan altijd nog de verkorte 4 opleiding doen als je je vig3 gehaald heb!! (moet je meestal alleen wel solliciteren in een ziekenhuis) Maar als je het naar je zin heb waar je nu zit is dat alleen maar goed!!
 
floris2 zei:
hey builderb gefeliciteerd hè en nou stifflegged die mensen uit bed liften!!!!!

@ chewie je kan altijd nog de verkorte 4 opleiding doen als je je vig3 gehaald heb!! (moet je meestal alleen wel solliciteren in een ziekenhuis) Maar als je het naar je zin heb waar je nu zit is dat alleen maar goed!!

en waar haal jij al die wijsheid vandaan? :D (klopt wel hoor!)
 
Floris i know that you know that...because of you being a nurse :P
Jullie zijn toch niet homo he? Om dat fabeltje ff de wereld uit te helpen ;)
 
floris2 zei:
I'm a nurse too :D

haha te erg :D eerst turnen, daarna bodybuilden en ook nog verpleegkundige (willen) zijn :D k ken dr nog zo een... Als je gitaar speelt en van heavy metal houdt word ik gek... hoe lang ben je al bezig?

Chewie zei:
Floris i know that you know that...because of you being a nurse :P

Jullie zijn toch niet homo he? Om dat fabeltje ff de wereld uit te helpen ;)

heterhoebeteroseksueelhiero.
(ohw ja, ik neem aan dat je doelt op het fabeltje dat mannen in de zorg allemaal homo's zijn?) Niet allemaal dus, maar veel denk ik wel. Verder werken er ook veel allochtonen, oudere en jongere mensen en dikke en dunne mensen: lekker boeiend dus :D

p.s. Wel cool, ik was best benieuwd of er nog meer verzorgenden/verpleegkundigen op dit forum rondzwierven.
en zondagochtenddiensten draaien terwijl er een behoorlijke party gaande was in je achtertuin de dag ervoor is geen kattepis.... :P
 
builderB zei:
haha te erg :D eerst turnen, daarna bodybuilden en ook nog verpleegkundige (willen) zijn :D k ken dr nog zo een... Als je gitaar speelt en van heavy metal houdt word ik gek... hoe lang ben je al bezig?



heterhoebeteroseksueelhiero.
(ohw ja, ik neem aan dat je doelt op het fabeltje dat mannen in de zorg allemaal homo's zijn?) Niet allemaal dus, maar veel denk ik wel. Verder werken er ook veel allochtonen, oudere en jongere mensen en dikke en dunne mensen: lekker boeiend dus :D

p.s. Wel cool, ik was best benieuwd of er nog meer verzorgenden/verpleegkundigen op dit forum rondzwierven.
en zondagochtenddiensten draaien terwijl er een behoorlijke party gaande was in je achtertuin de dag ervoor is geen kattepis.... :P
Ja dat fabeltje...:P
Metal owns, speel alleen geen gitaar :P
 
Wat een topic om niks zeg.


big deal


Ik heb al jaren zo'n ding


Oh wacht


ik dacht dat je tondeuze zei... ;)


Gefeliciteerd bro !
 
wazzup zei:
Wat een topic om niks zeg.


big deal


Ik heb al jaren zo'n ding


Oh wacht


ik dacht dat je tondeuze zei... ;)


Gefeliciteerd bro !

dude... :D thnks! :p
 
builderB zei:
haha te erg :D eerst turnen, daarna bodybuilden en ook nog verpleegkundige (willen) zijn :D k ken dr nog zo een... Als je gitaar speelt en van heavy metal houdt word ik gek... hoe lang ben je al bezig?
O my ****ing god..................will you merry me? ?

Favo bands
metalica
nirvana
korn
system of a down
evanescence

Speel gitaar sinds mn 8e (speel nu alleen nog in een band)

Maar ff zonder dollen ben wel gewoon hetero hoor!!!!

Maar is echt bizar zoveel overeenkomsten.....
 
Back
Naar boven