AndroidHealthClinic

YEAH :D Propedeuse is binnen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

builderB

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
11 apr 2005
Berichten
13.868
Waardering
99
Geachte forumgenoten,

heden mag ik u met een verblijd hart verkondigen dat zoeven B zijn laatste tentamen voor de Propedeuse Verpleegkundige niv 5 heeft gehaald! :D
gezien de omstandigheden waarin ik jongstleden verkeerde is dit een mooi gegeven op het pad mijner levenswandel. Mijn dank gaat uit naar een ieder die mij een hart onder de riem heeft gestoken.

met blijde, dankbare ende vrindelijcken groet,

builderB
 
builderB zei:
Geachte forumgenoten,

heden mag ik u met een verblijd hart verkondigen dat zoeven B zijn laatste tentamen voor de Propedeuse Verpleegkundige niv 5 heeft gehaald! :D
gezien de omstandigheden waarin ik jongstleden verkeerde is dit een mooi gegeven op het pad mijner levenswandel. Mijn dank gaat uit naar een ieder die mij een hart onder de riem heeft gestoken.

met blijde, dankbare ende vrindelijcken groet,

builderB

Goed gedaan Bro!

Toch had ik liever deze zin gezien:

Mijn KARMA gaat uit naar een ieder die mij een hart onder de riem heeft gestoken.
:D :D
 
Congrats kerel :thumb: Maar gelieve niet meer in oud-Nederlands te praten :D
 
ReyMysterio zei:
Goed gedaan Bro!

Toch had ik liever deze zin gezien:

Mijn KARMA gaat uit naar een ieder die mij een hart onder de riem heeft gestoken.
:D :D

slet! :D toch bedankt he! ;)
k was net klaar met uitdelen voor mn 1000 posts topic. Maar ere wie ere toekomt natuurlijk, dus karma voor een ieder die mij een hart onder de riem heeft gestoken :thumbs:
 
Gefeliciteerd kerel!!!
 
goedzo!! hoelang duurt je opleiding nu nog?
 
Nou, das toch weer puik nieuws boven op je probs :)
 
Nog een toekomstig broeder :)
Ik ben sinds 1juli in de verzorging gestart...Als ik me half jaarcontract goed uitzit, kan ik volgend jaar aan de opleiding beginnen. (helaas maar niv 3 was veel liever niv 5 of niv 4 gaan doen, maar dat kan er na dan nog wel :) )
 
Zie je wel, de zon schijnt alweer is het niet? :)
 
Doe je goed! Gefeliciteerd!
 
Gefeliciteerd
 
Gefeliciteerd bro ! :birthday: , nu kun je bij mij in het ziekenhuis gaan werken :D
 
gefeliciteerd!!!zo zie je dat je zelf het beste ervan moet maken!! ga je nog verder studeren of ga je aan de slag?
 
dank voor de positieve reacties mensen :thumbs:

vandaag even niks meer aan mn hoofd laten zitten :D

@ G21: k moet nu nog 2 jaar verder leren en stage lopen en dan mag ik mezelf verpleegkundige noemen. Daarna een andere studie uitkiezen :D

@chewie: kewl nog een bodybuildende broeder broeder! en hoe bevalt het tot nog toe? (niv 3 is overigens geen helaas he ;), iedereen in de zorg is imo even belangrijk! verzorgenden en verpleegkundige natuurlijk net iets meer :D) waarom ben je op niv 3 begonnen en wat voor instelling ga je werken?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven