Fitness Seller

Yeahh Lightweight Baby

Bezoekers in dit topic

sjeun

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
1 sep 2005
Berichten
248
Waardering
0
Ronnie is echt een beest
[Link niet meer beschikbaar]
 
Ronnie in BFTO2004!

[Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wat een aanstellerij ook. Eerst een beetje tonen hoeveel aandacht ie wel niet nodig heeft door al dat geroep en gedoe om dan te gaan quarter squatten. Hij zou beter eens een goed voorbeeld stellen, hoeveel duizenden mensen gaan die squats nu niet na-apen?
 
calibre zei:
Wat een aanstellerij ook. Eerst een beetje tonen hoeveel aandacht ie wel niet nodig heeft door al dat geroep en gedoe om dan te gaan quarter squatten. Hij zou beter eens een goed voorbeeld stellen, hoeveel duizenden mensen gaan die squats nu niet na-apen?

haha idd :D
 
calibre zei:
Wat een aanstellerij ook. Eerst een beetje tonen hoeveel aandacht ie wel niet nodig heeft door al dat geroep en gedoe om dan te gaan quarter squatten. Hij zou beter eens een goed voorbeeld stellen, hoeveel duizenden mensen gaan die squats nu niet na-apen?

ik doe het hem niet na in ieder geval. En waarom zou die hier niet mee doorgaan. Kleine beentjes heeft ie niet, toch? Waarom bashen?
 
ik denk niet dat iemand dit hem na doet, ook al is het quarter-squatten :D
 
Good old`Chicken!

Good old`Treadmill!

Next!

That`s all folks!

leuke uitspraken altijd.
 
Juniormob zei:
ik denk niet dat iemand dit hem na doet, ook al is het quarter-squatten :D


ik denk t wel.........:D

Monsterstrenght is pas 18, en modje op dit forum, en heeft een video van zichzelf met 400 kilo quartersquat ( 320 squat)

dat van Ronnie zal iets van 440 kilo zijn, schat ik zo..........:p
 
Blijkbaar werkt het voor hem, dus zip it.
 
Outlawl zei:
Good old`Chicken!

Good old`Treadmill!

Next!

That`s all folks!

leuke uitspraken altijd.


jah,je ziet dat er over is nagedacht he...denk dat je daar universiteire studies moet voor gedaan hebbe om op zo een uitspraken te komen,de gewone mens kan dat niet bedenken...enkel DAS ÜBER RON heeft die hersenlijke inhoud...
 
naar mening gewoon een nette squat, zeker niet quarter, maar goed wel met complete gear.
 
Was idd een goede squat volgens mij tot parallel, het is verder 360kg(800 pouds).
 
Back
Naar boven