Fitness Seller

year on ???info???

Bezoekers in dit topic

melvin1981

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
6 sep 2007
Waardering
69
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
7%
hoi...probeer me in te lezen over 'n jaar schema anabolen (zonder gh)
maar kan echt heel weinig vinden...
kan iemand me vertellen waar ik info vind?
iemand als voorbeeld zijn schema?
enige die ik hier kon vinden was van remi(sistefano ofzo)
alvast bedankt

ik vind niet dat je van te voren een kuur schema voor een jaar kan maken. ik kuur zelf year-round en weet uit ervaring dat er veel kan veranderen en je dus van aas zal willn switchen. enige nadeel is dat je dan vaak met een hoop half lege vials blijft zitten.

ach die halve vials daar weet ik wel een oplossing voor.....
hmmm ik plan toch altijd wel een 30 weken vooruit

maar blijft je test altijd het zelfde?alleen andere soort b.v. Van enth naar prop en dan weer terug?of ga je bridgen?

goed topic van mijn naamgenoot :D

Zonde van je gezondheid, het geld en de tergend langzame herstelperiode die je nadien te wachten staat.

Mwah....gewoon beginnen en idd niet vastklampen aan een tijdslimiet. Kijk aan hoe jj voelt.

De ervaring leert dat kuurschema's van 6mnd + niet logisch zijn.
Daar men te maken krijgt me allerlei elementen die vooraf niet te overzien zijn.

Plan je schema per 4-8 wkn.

Daarbij houd je dus rekening met progressie, tijd invulling, werk, neveneffecten etc.
Mwah....gewoon beginnen en idd niet vastklampen aan een tijdslimiet. Kijk aan hoe jj voelt.

helemaal mee eens. kijk het nu ook per 8/10weken aan

yep ook gedaan .........en nu allllll een tijdje ON

en nog wel ff te gaan voorspel ik hehehehe

Ik vraag me af hoe een pct er uit ziet als je zo lang on bent geweest? Die moet ook wel zwaar zijn zeker? Neem aan dat 4 weekjes nolvadex dan niet volstaat.

ik denk ook veel provi het hele jaar door, maar provi schijnt lastig verkrijgbaar te zijn momenteel?(ug althans)

Waarom niet gewoon het hele jaar ON met HGH/STH?
Dan kan je aas er gewoon bijnemen en ook gewoon af en toe OFF gaan hiermee.

Gaat je veel meer opleveren denk ik..

Na alles gelezen te hebben, sluit ik me aan bij het advies van Krieltje. Je zou op de Amerikaanse boards kunnen lezen, daar gebruiken ze over het algemeen langere periodes. Maar ik denk dat het altijd goed is om naar je eigen lichaam te luisteren. Iedereen reageert op zijn eigen manier op dit soort dingen.

wat zijn goeie amerikaanse boards m.b.t. Aas?

halve vials kan je altijd doneren hoor.

ach die halve vials daar weet ik wel een oplossing voor.....

hehe, die oplossing kan ik ook geven ( over een tijdje weer :D )

@TS , wat is ON bij jou ?? ik zat year round op onderhoud van 250mg test p/week en daar tussendoor propte ik mijn kuren. Ging best aardig :D :D

Of bedoel je heel het jaar door een echte kuur als test-tren bvb ?

Back
Naar boven