AndroidHealthClinic

Year round tren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je vind 90 kg op 1.60 slecht? Ik vind dat een goede prestatie. Volgens mij loopt er hier op t forum ook een kerel rond van 1.60 of 1.65 ofzo. Peanuthead kan dat? Ziet er buff uit als je het mij vraagt.

Prestatie nonetheless.

90kg(droog), met name vasthouden bij die lengte is een enorme prestatie. 80kg droog bij 1m70 vind ik er al aardig buff uit zien, op foto's vooral, totdat ik er zelf naast sta en het opeens wel meevalt. Het is allemaal perspectief maar het blijft in ieder opzicht een prestatie.

Was meer bedoeld als grapjuh ''je kan zo buff zijn als je wilt maar op die lengte blijf je een tuinkabouter'' ook al kan je er geen reet aan doen. Ikzelf had op die lengte mijn baard laten staan en de powerlift Gimli van fit4free geworden.

Mijn vriendin/womanlet is 1m60, als ik buk voor een kusje voel ik al druk verschil in m'n trommelvlies:trollface:
 
Voor dit soort vraagen moet je naar n americaans forum zijn dr genoeg die year round tren runnen.
 
Sterkste aas ja? Enlighten me?

Anders verwoord:
'In verhouding is het de meest potente aas die voor de meeste doeleinden wel geschikt is'
 
Ik ben een jaar on tren geweest. Ik schommelde alleen wel met doseringen. 200 cruise 600/800/1000 blast.
 
Ik ben een jaar on tren geweest. Ik schommelde alleen wel met doseringen. 200 cruise 600/800/1000 blast.

Valt het te handelen om een jaar on tren te blijven? Of zijn voornamelijk de eerste x weken vervelend qua bijwerkingen (slecht slapen e.d).
 
Enige trensides die ik ervaar zijn krampen in de borst/schouders & quads. Verder is t prima vol te houden ja..;)
 
Enige trensides die ik ervaar zijn krampen in de borst/schouders & quads. Verder is t prima vol te houden ja..;)

Dus in je cruise zette je ook gewoon je tren verder maar verlaagde je het naar 200? Dus cruisen met 250/200 test/tren?
 
Dus in je cruise zette je ook gewoon je tren verder maar verlaagde je het naar 200? Dus cruisen met 250/200 test/tren?

Yup ;) soms 500/200 als cruise
 
en wat nam je nadat je gestopt was met tren ? heb ook bijna een jaar met tren gekuurd maar heb nu wel serieuze dip ervan ...

Wat voor kenmerken ervaar je in je dip?
 
Ik ben ook niet heel erg groot en heb mss zwaardere armen of velen anderen hier op dbb mede doordat ik klein ben heeft toch z'n voordelen :) :)
 
en wat nam je nadat je gestopt was met tren ? heb ook bijna een jaar met tren gekuurd maar heb nu wel serieuze dip ervan ...

Ben net een week off tren. Zit nu op 250 testo voor 4 weekjes. Daarna waarschijnlijk 1000 test 200 tren
 
Ben net een week off tren. Zit nu op 250 testo voor 4 weekjes. Daarna waarschijnlijk 1000 test 200 tren

Ook bloed laten trekken? Wel benieuwd wat een jaar ON Tren doet met je bloedwaardes
 
Ook bloed laten trekken? Wel benieuwd wat een jaar ON Tren doet met je bloedwaardes

Nee, voel me prima.. Dus vond het niet nodig bloed te laten trekken ;) (i know, sommige denken hier anders over)
 
Nee, voel me prima.. Dus vond het niet nodig bloed te laten trekken ;) (i know, sommige denken hier anders over)

I don't judge, doe het zelf ook niet meer na elke blast tenzij ik twijfel over hoe ik me voel.
 
Ben net een week off tren. Zit nu op 250 testo voor 4 weekjes. Daarna waarschijnlijk 1000 test 200 tren

Wat gaat tren nou nog uithalen als je het al op 200 doseert in je cruise? Of is het puur voor de look tijdens cutten?
 
Je vind 90 kg op 1.60 slecht? Ik vind dat een goede prestatie. Volgens mij loopt er hier op t forum ook een kerel rond van 1.60 of 1.65 ofzo. Peanuthead kan dat? Ziet er buff uit als je het mij vraagt.
Wa liev van jou :o
 
Wat gaat tren nou nog uithalen als je het al op 200 doseert in je cruise? Of is het puur voor de look tijdens cutten?

Ik cut niet in mn cruise. Trenlook blijft redelijk @ 200mg in de cruise, vandaar;)
 
Back
Naar boven