MuscleMeat

yeeeeeeeeeaaaaaaah made it!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

D.

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
10 jun 2003
Berichten
9.093
Waardering
2
:banana: haha ik ben er!!! :banana:
80kg, schoon aan de haak! dat zal jullie wel leren he!!!
ik weet niet of ik hier wel goed zit maar ben erg blij!! driewerf hiephoi!! Wat mij betreft is alles te danken aan mn voeding (tips van hiero),daarom post ik het hier ff. Ben er echt wreed trots op.....nu nog vasthouden hoop dat het lukt in de vakantie.....
morgen mn bf% opmeten ben benieuwd.... Deze week weer knalleuh op naar de 90
wiiiiieeeeeeeehoeeeeeee
D!
 
Way to go!! :clap:

alleen mayb verplaatsen naar Chat ;)

of komen hier nog de voedingstips die je naar de 80kg hebbe gebracht. :)
 
succes met die 90 kg.:D
Die 80 kg , toch niet met 20 % BF ? :p

Ik zit pas op 77 kg (1.70) en heb dus nog ff.

:thumb:

ciao
 
Gewicht zegt niet alles...............
 
Originally posted by rob12345
Gewicht zegt niet alles...............

Ik heb nu een paar post's van jouw gelezen maar je steekt wel erg negatief in elkaar :(
 
bf ga ik maandag opmeten maar ik heb geen pens gekregen ofzo, dus zal echt niet zo hoog zijn geen 20% haha.......
Tja ik kan wel ff wat dingen opnoemen heb bv wreed veel kwark gegeten elke dag minstens zon bak van 500gram. En veel bananen, havermout........ Had nl. laatst een blender gekocht maak daar shakes van met havermout, lecithine, wg, ei, melk, kwark en bananen. Dat is wel powervoedsel. Daarbij nog elke dag minstens een half bruin brood met oa kipfilet en (smeerkaas). En pannenkoeken als ontbijt. Heb mezelf behoorlijk vol lopen bulken, maar dat kon ik wel hebben ben altijd vrij mager van mezelf. Heb hier op het forum een boel kennis verzameld..... maar ik ben nog lang niet klaar. Jammer alleen dat ik over een week op vakantie ga :P denk niet dat echt ten goede zal komen. maar daarna ga ik weer evenhard en komt het zo weer goed. Zoals ik al zei wist ik niet precies waar ik het moest plaatsen maar ja ik moest mn blijheid ff kwijt :D.
 
Tss, gewicht bijkomen is geen probleem - eraf is een stuk moeilijker... maja, ik houd nu eenmaal van eten!!! :D
 
nee hoor. gewicht kwijtraken is pas makkelijk. Aankomen is veel moeilijker.
Lekker domme opmerking vrind, verschilt toch per mens.
 
goed om te horen D., maar ben t wel degelijk met BB eens. aankomen is veel makkelijker mede door de inspanning die je (niet) hoeft te leveren. kort gezegd, t is een kwestie van eten, eten en trainen. voor af te vallen is dat een tikeltje ingewikkelder. mede gezien dat ji in korte tijd de mijlpaal van 80 hebt bereikt zegt al genoeg:thumb:
 
sorry maar zo werkt het bij mij echt niet! als ik even niet oplet ben ik in een week met gemak 4 a 5 kilo kwijt. Heb waarschijnlijk een supersnelle stofwisseling oid. Maar bij mij is aankomen toch echt moeilijker. dit heb ik mb betrekkelijk snel bereikt, idd. Maar de volgende 5kilo bijvoorbeeld zullen er niet zo snel aanvliegen. Terwijl ik als ik wil over een week weer 75 ben, no problem. Alleen jammer dat-ie doet alsof het niks is. Heb er hard voor gewerkt, dit hoef ik voor afvallen niet. Maar daar schiet ik niks mee op.
Maar het feit dat ik in korte tijd, laten we zeggen in drie weken drie kilo ben aangekomen zegt in mijn geval niet dat het makkelijker is dan afvallen, dit zou bij mij sneller gaan. Hoef daarbij geen inspanning te leveren. Mensen zijn vaak jaloers op mij als ik loop te klagen dat ik zo snel kg's kwijt ben en ze zo moeilijk terugkrijg. Terwijl zij lopen te klagen het zo moeilijk kwijt te kunnen. Zo steekt mijn lichaam in elkaar, ben vast niet de enige.
 
Tjssonge, Tssjonge
Tis hier wel een bb forum hoor !
Maar hoezo steek ik negatief in mekaar dan ?
Ik bedoel, mijn mening mag ik toch uiten of niet dan, dat jij het er niet mee eens bent is wat anders !!!

gr rob


Originally posted by patrick1984


Ik heb nu een paar post's van jouw gelezen maar je steekt wel erg negatief in elkaar :(
 
Originally posted by rob12345
Tjssonge, Tssjonge
Tis hier wel een bb forum hoor !
Maar hoezo steek ik negatief in mekaar dan ?
Ik bedoel, mijn mening mag ik toch uiten of niet dan, dat jij het er niet mee eens bent is wat anders !!!

gr rob



o ok :sob:
 
Ik ben het er niet mee eens dat aankomen makkelijker is dan afvallen, ikzelf ben een ecto en moet echt voor elke kilo vechten. Afvallen gaat daarintegen super makkelijk. Als ik net zoals D. een weekje niet op m'n eten let ben ik een kilo of 4 kwijt.
Het ligt er puur aan wat je bent, ecto, meso of endo.
 
agree......



Originally posted by DJNRG83
Ik ben het er niet mee eens dat aankomen makkelijker is dan afvallen, ikzelf ben een ecto en moet echt voor elke kilo vechten. Afvallen gaat daarintegen super makkelijk. Als ik net zoals D. een weekje niet op m'n eten let ben ik een kilo of 4 kwijt.
Het ligt er puur aan wat je bent, ecto, meso of endo.
 
ik zou je een miljoen euro betalen om dezelfde (snelle) stofwisseling te krijgen..meer zelfs alle goud van de wereld

ruile?
 
Originally posted by bodybuilder0102
ik zou je een miljoen euro betalen om dezelfde (snelle) stofwisseling te krijgen..meer zelfs alle goud van de wereld

ruile?
/me too...
Veel eten maar toch alleen spier aankomen moet zaaaalig zijn!!! :D
 
weet je wat. voor een half miljoen krijg je de helft ;)

wanneer ik veel eet, kom ik niets aan, ook geen spier dus! Wanneer ik gruwelijk veel vreet, kom ik pas aan. Ongetwijfeld zit hier ook vet bij. Dit wil ik echter juist! Toen mijn vet voor het eerst gemeten werd was dit, 4,2 of 4,8 procent. (weet niet precies meer) het is daarne eens 8% geweest. Hoop dat het nu iets meer is. maar meten is weten en zodra dit gebeurd is, zal ik het ff posten. Het is btw al een hele tijd geleden dat ik mn bf heb laten weten, in de plaats waar mijn ouderlijk huis staat in de gym. Ben daar nu weer omdat ik vakantie heb en train dus ff met een maatje hiero deze week. zal dus mn bf op kunnen meten. ben super nieuwsgierig erna haha.

Ik vind het alleen jammer dat mensen een langzame stofwisseling als een probleem zien, en je uitlachen als jij met het omgekeerde zit en opmerkingen maken min of meer van 'waar heb je het toch over' alsof het 100keer minder erg is. Ik begrijp evengoed dat een langzame stofwisseling, vaak gepaard met overgewicht een groot probleem is. Maar als je wil aankomen en het lukt en het lukt maar niet. En je eet al zo veel. Dan kan ook dat flink frustrerend zijn. Neem dat van mij aan. En waarschijnlijk ook van djnrg en rob1-5.
 
:) 12% !
ben hier tevreden mee, vorige keer was het ruim 11 @ een kg of 76. Dus ben lang niet alleen vet aangekomen. Wil de komende tijd die 12 ff vasthouden om lekker te groeien.
Iemand tips ivm de voeding? Ik zat zelf te denken om alleen flink op de eiwitten te letten en niet al te veel kh. En dan dmv het gewicht in de gaten houden en vet af en toe meten deze hoeveelheid bepalen. Maar omdat ik erg veel verbrand omdat ik altijd beweeg is mijn kcal behoefte lastig te berekenen. Meer mensen met dit prob. ?
 
@ bodybuilder0102
Ik wil best ruilen als dat kon. Maar geloof me, ecto zijn is niet leuk.
Je moet eten als een beest, nooit een maaltijd overslaan. Je bent de hele dag met eten bezig, en je komt er haast niks van aan. Over frustratie gesproken.
 
Originally posted by DJNRG83
@ bodybuilder0102
Ik wil best ruilen als dat kon. Maar geloof me, ecto zijn is niet leuk.
Je moet eten als een beest, nooit een maaltijd overslaan. Je bent de hele dag met eten bezig, en je komt er haast niks van aan. Over frustratie gesproken.

als ik kon zou ik d8 en n8 eten... non stop
ik ben dol op eten... helaas mag ik het niet :(
its unfair :(
 
Back
Naar boven