Fitness Seller

yeremy building for more (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ach, voor de rest van je leven komt de apotheker medicijnen brengen.... en het is pas vervelend of meer risicovol als ik blijf roken. Bloed stroomt wel weer gewoon door dankzij 2 stents maar door roken blijft het risico op dichtslibben van aderen groot.
Als ik weer ga kuren MOET ik stoppen met roken. :(

Lijkt me ook wel een goed plan om te stoppen met roken.

Stel dat je daardoor je hobby straks niet meer kunt uitvoeren.
Dat ga je jezelf niet vergeven, alleen voor zo'n sigaret.

Beter kuren dan roken toch :D
 
Wat is er mis met de uitspraak dat een naturel ook gewoon vet kan verbranden en een beetje spier massa gainen?
Btw, ik heb het nergens over 5% of extreem droog en veel massa voor de naturel.
Ik geef aan dat het voor een naturel moeilijker is en een stuk langzamer gaat. Meer niet.


Met die uitspraak op zich is niks mis mee, dat begrijpen we allebei wel denk ik, maar was dat het uitgangspunt dan? Op het moment dat je stelt dat een natty in een langer tijdsbestek exact hetzelfde kan bereiken als een AAS gebruiker zonder daarbij limieten aan te geven dan klopt het gewoonweg niet. De 5% was nou juist het voorbeeld waarom dat nou net niet kan.
En ja, we zitten op een BB forum en er zijn vast een heleboel gasten die tegen je op zullen kijken vanwege je leeftijd en fysiek en daarom veel dingen klakkeloos voor waarheid aan zullen nemen, iets waarvan je zelf zegt dat niet zomaar te doen.

Dat gezegd hebbende hoop ik wel dat je kan stoppen met roken. Het is niet makkelijk, maar het is wel heel bevrijdend. Na meer dan 20 jaar paffen zie ik die peuken niet meer als een "goede vriend".
 
Ach, voor de rest van je leven komt de apotheker medicijnen brengen.... en het is pas vervelend of meer risicovol als ik blijf roken. Bloed stroomt wel weer gewoon door dankzij 2 stents maar door roken blijft het risico op dichtslibben van aderen groot. Als ik weer ga kuren MOET ik stoppen met roken. :(

Maar okay hier maak ik uit op dat je weer gaat kuren dan (dat is een aanname besef ik), is dat risico wel acceptabel met je medische voorgeschiedenis dan ?
 
Maar okay hier maak ik uit op dat je weer gaat kuren dan (dat is een aanname besef ik), is dat risico wel acceptabel met je medische voorgeschiedenis dan ?

yep, ik ga weer kuren.
Er is altijd een risico met kuren. Ik ga er geen jaren mee door en ik kuur niet zwaar dus denk dat de schade nog wel wat beperkt blijft. Maar risico's blijven er altijd en als het fout gaat kan het ook echt flink fout gaan.

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------

Met die uitspraak op zich is niks mis mee, dat begrijpen we allebei wel denk ik, maar was dat het uitgangspunt dan? Op het moment dat je stelt dat een natty in een langer tijdsbestek exact hetzelfde kan bereiken als een AAS gebruiker zonder daarbij limieten aan te geven dan klopt het gewoonweg niet. De 5% was nou juist het voorbeeld waarom dat nou net niet kan.
En ja, we zitten op een BB forum en er zijn vast een heleboel gasten die tegen je op zullen kijken vanwege je leeftijd en fysiek en daarom veel dingen klakkeloos voor waarheid aan zullen nemen, iets waarvan je zelf zegt dat niet zomaar te doen.

Dat gezegd hebbende hoop ik wel dat je kan stoppen met roken. Het is niet makkelijk, maar het is wel heel bevrijdend. Na meer dan 20 jaar paffen zie ik die peuken niet meer als een "goede vriend".

Ja dat was het uitgangspunt en ik stel in die post ook niets anders.

Ik zeg nergens dat je naturel uiteindelijk hetzelfde kan bereiken als een gebruiker doet.
Ik geef aan dat een naturel ook vet kan verbranden zonder te weinig voeding en ook wat spiermassa kan bouwen tijdens het droog worden. Alleen dat dat moeilijker gaat, minder snel, minder gains ....alles minder.

Inderdaad niemand moet klakkeloos iets aannemen van wie dan ook. Als iemand iets wilt weten dan zal die het moeten uitproberen.
Daarom zeg ik ook altijd "als jij iets niet kan, betekent dat niet dat het onmogelijk is, het betekent alleen dat jij het niet kan." Dingen zijn pas onmogelijk te noemen als niemand het kan.

ik rook nu 35 jaar.....erg lastig.
 
Gisteravond schouders, biceps en wat triceps.

4 sets shoulder-frontpress machine
5 sets lateral dumbell raises - lichte pronatie
4 sets barbell wide grip raises - focus lateral heads
5 sets dumbell press

4 sets barbell curls greep ietsjes buiten schouderbreedte
4 sets dumbell curls focus supinatie
5 sets high cable curls 1 sec contraction hold

4 sets cable extensions straight bar
4 sets pushdowns
3 sets reverse grip cable extensions


alles nog steeds op medium gewicht en high reps.

De m.brachioradialis(beide armen) en de rechterschouder sputterden wat tegen...... maar we moeten door.

Alhoewel de schouder oefeningen relatief licht waren ging zwaarder toch niet. Misschien omdat ik nog steeds niet echt gewend ben schouders apart te trainen. Ik train ze normaal altijd samen met grotere spiergroep. Dat werkt beter.
Biceps en triceps gaat wel altijd lekker.


Gewicht is niet zo van belang. Als de spieren maar effectief werken en optimaal benut worden en groeien.

Vanochtend armen lekker vol, schouders iets relatief iets minder vol. Gisteren hele dag borst lekker vol.

Voor de liefhebbende trolletjes die graag over juice zeuren, yep ook deze training had ik weer juice mee.
Ongeveer 0,8ltr water, 0,15ltr verse orange juice en 0,5ltr citroen juice. met een theelepeltje creatine. :cool:

Na training ca.75gram eiwitmix: whey en hydrolisaat in water. Carbs(waxymaize) er weer uitgemieterd postworkout. (voorlopig)

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------

Nog een fotootje van een tijdje geleden


34h6xk8.jpg
 
Lkkr juice man.
 
en een lekkere training.
*lees mee als het mag*
 
yeremy is off, dubbel account.
BigMart is back.

---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

Vanaf vandaag zijn we ON.
Wat er in gaat is niet zo interessant, als doelen maar behaald worden.

Nog 5 maanden te gaan voor Open NK.


Training vandaag kort en snel, kleine prikkels en wat vetverbranding in gang gezet.
Had maar een half uurtje om wat te doen.

Morgen weer serieus aan de bak en benen slopen.




Voeding gaat binnenkort scherper en weer verder omhoog en naar verwachting over ongeveer een week de WaxyMaize er weer in.
Meeste dagen blijven beginnen de eerste uren met vnl eiwitten en vetten en later op de dag rond de trainingen de KH bronnen.

Nee ik doe geen CBL ..... de basis blijft schoon en suikervrij en sowieso in basis geen junkfood.
 
Ik volg, maar 12%?
 
je naam ken ik wel ergens van



al denk ik van dbb van jaren geleden
 
yeremy is off, dubbel account. BigMart is back. ---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ---------- Vanaf vandaag zijn we ON. Wat er in gaat is niet zo interessant, als doelen maar behaald worden. Nog 5 maanden te gaan voor Open NK. Training vandaag kort en snel, kleine prikkels en wat vetverbranding in gang gezet. Had maar een half uurtje om wat te doen. Morgen weer serieus aan de bak en benen slopen. Voeding gaat binnenkort scherper en weer verder omhoog en naar verwachting over ongeveer een week de WaxyMaize er weer in. Meeste dagen blijven beginnen de eerste uren met vnl eiwitten en vetten en later op de dag rond de trainingen de KH bronnen. Nee ik doe geen CBL ..... de basis blijft schoon en suikervrij en sowieso in basis geen junkfood.

Welkom Martin :D
 
Welkom Martin :D

Danku Marr. ;)

---------- Toegevoegd 2 June 2015 om 00:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst 1 June 2015 om 23:50 ----------

Training vandaag was niet de training die ik me had voorgenomen, vandaag de training van morgen gedaan en morgen dus die van vandaag, benen.

Vandaag borst getraind ipv benen omdat m'n trainee en tegelijk buddy nog moest werken de hele dag. :cool:

pec's
3 sets brede grip keeldrukken
3 sets medium grip normale positie - gewicht loopt weer op. gaat goed. :)
4 sets chestpress decline press
3 sets Pec fly hoge grip-incline fly
3 sets pec fly lage grip
5 sets diverse Cable flyes

triceps
4 sets cable extensions
3 sets low cable extensions
4 sets bench dips

Volume is relatief hoog, komt doordat er ook oefeningen gedaan worden die nadruk leggen op boven of midden deel van de pec's.
En hoog volume is gewoon lekkerrrr. :D ;)
 
Waarom log je als je de gewichten er niet bij zet? Dat heeft toch helemaal geen zin :roflol: Nu kan je niet terugkijken hoe veel je deed (wat volgens mij een beetje het doel van een logje is, maar dat is mijn mening).
 
abc7f8_37083efb33d7b4bf63e3f33d619eebf7.jpg

Welk jaar was dit? 2011?
 
yep 2011

---------- Toegevoegd om 01:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:20 ----------

abc7f8_37083efb33d7b4bf63e3f33d619eebf7.jpg

Welk jaar was dit? 2011?

yep 2011

vanaf 2010 met mega boeddha pens begonnen na 10 jaar vervetten en spiermassa wegteren kwam er een wedstrijd tussendoor waar een aantal jongens aan zouden meedoen en ik ook maar zei het dan te gaan doen......terwijl ik toen moddervet was en bar weinig massa.
 
Waarom log je als je de gewichten er niet bij zet? Dat heeft toch helemaal geen zin :roflol: Nu kan je niet terugkijken hoe veel je deed (wat volgens mij een beetje het doel van een logje is, maar dat is mijn mening).

Waarom ben je zo kritisch Hell93, ik zal even een stukje citeren:

---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------

Gewichten zijn nu niet zo relevant, ben net weer een maand bezig na een jaar niets doen.
Je valt behoorlijk terug als je bijna 50 bent en een jaar niets aan training doet.
Verwacht dat de gewichten over een paar weken weer wat op niveau zullen zijn kracht loopt snel weer op.

Normaal zijn de gewichten van benchpress op volume tot 15 reps 120-140 kilo, machines fullstack ca 110kilo, dumbells 40kilo (er zijn geen zwaardere)
Dus hier moeten we weer naar toe werken en er proberen overheen te gaan.
Maar verwacht geen wonderen ik ben geen 25 meer.... ben bijna 50.

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

Je moest gewoon respect ipv telkens ladingen kritiek te storten.
Je hoeft toch niet mee te lezen ?

Respect voor iedereen (ook voor jou) maar je kunt je wel wat anders opstellen toch ?

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ----------

Hij maakt toch zelf uit wat ie doet, hoe oud ben je nou ?

Hij kon je vader zijn. Ik zou wel eens willen weten hoe jou innerlijke mens in elkaar zit ?
Misschien wat liefde nodig ?

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

Hij maakt toch zelf uit wat ie doet, hoe oud ben je nou ?

Hij kon je vader zijn. Ik zou wel eens willen weten hoe jou innerlijke mens in elkaar zit ?
Misschien wat liefde nodig ?
 
Waarom ben je zo kritisch Hell93, ik zal even een stukje citeren:

---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------

Gewichten zijn nu niet zo relevant, ben net weer een maand bezig na een jaar niets doen.
Je valt behoorlijk terug als je bijna 50 bent en een jaar niets aan training doet.
Verwacht dat de gewichten over een paar weken weer wat op niveau zullen zijn kracht loopt snel weer op.

Normaal zijn de gewichten van benchpress op volume tot 15 reps 120-140 kilo, machines fullstack ca 110kilo, dumbells 40kilo (er zijn geen zwaardere)
Dus hier moeten we weer naar toe werken en er proberen overheen te gaan.
Maar verwacht geen wonderen ik ben geen 25 meer.... ben bijna 50.

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

Je moest gewoon respect ipv telkens ladingen kritiek te storten.
Je hoeft toch niet mee te lezen ?

Respect voor iedereen (ook voor jou) maar je kunt je wel wat anders opstellen toch ?

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ----------

Hij maakt toch zelf uit wat ie doet, hoe oud ben je nou ?

Hij kon je vader zijn. Ik zou wel eens willen weten hoe jou innerlijke mens in elkaar zit ?
Misschien wat liefde nodig ?

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

Hij maakt toch zelf uit wat ie doet, hoe oud ben je nou ?

Hij kon je vader zijn. Ik zou wel eens willen weten hoe jou innerlijke mens in elkaar zit ?
Misschien wat liefde nodig ?

Zijn leeftijd heeft niks te maken met mijn mening dat een log bedoelt is om progressie bij te houden.
Alsmede dat hij mijn vader zou kunnen zijn, wat mijn leeftijd is, of ik liefde nodig heb, dat ik respect moet hebben, dat ik niet mee moet lezen en dat ik kritisch ben, heeft niks te maken het feit dat ik VIND dat een log er is om je progressie bij te houden.

Ik mag ernaar vragen (ik had alleen door al die discussies ervoor, niet terug gelezen wat de reden was, dus ik stelde gewoon de vraag) en ik mag mijn mening geven.
Ik ben niet lomp, niet agressief en ik laat hem in zijn waarde, ik geef enkel aan wat ik het nut vind van een log.

Ik begrijp ook niet goed waarom jij dan moet reageren op mij met persoonlijke dingen (hoe oud ik ben, of ik liefde nodig heb ed) terwijl het ten eerste niet tegen jou bedoeld was en ten tweede het totaal niet relevant is.
 
Zijn leeftijd heeft niks te maken met mijn mening dat een log bedoelt is om progressie bij te houden. Alsmede dat hij mijn vader zou kunnen zijn, wat mijn leeftijd is, of ik liefde nodig heb, dat ik respect moet hebben, dat ik niet mee moet lezen en dat ik kritisch ben, heeft niks te maken het feit dat ik VIND dat een log er is om je progressie bij te houden. Ik mag ernaar vragen (ik had alleen door al die discussies ervoor, niet terug gelezen wat de reden was, dus ik stelde gewoon de vraag) en ik mag mijn mening geven. Ik ben niet lomp, niet agressief en ik laat hem in zijn waarde, ik geef enkel aan wat ik het nut vind van een log. Ik begrijp ook niet goed waarom jij dan moet reageren op mij met persoonlijke dingen (hoe oud ik ben, of ik liefde nodig heb ed) terwijl het ten eerste niet tegen jou bedoeld was en ten tweede het totaal niet relevant is.

Inderdaad je zegt het helemaal goed "dat jij vindt dat een log er is om progressie bij te houden" (JIJ VINDT), maar jij bent helemaal niet objectief Hell93. Jij mag dat wel vinden, maar het heeft geen zin om telkens jou bevindingen zo negatief te droppen. Ook nog eens in andermans topic. Wat win je daar nou mee ?

Ik reageer omdat ik wel weet wat hij eerder schreef en ik irriteer me aan zo'n houding, vandaar.

Niets persoonlijks naar jou toe hoor Hell, ik zie ook dat je weet waar je het over hebt. Alleen ik ben het ook niet altijd met jou eens, dat zul jij ook niet met mij zijn. Dat hoeft ook niet. Maar je gebruikt taal, uitdrukkingen, smileys waar in elk geval niet echt een toffe houding uit spreekt. (Althans dat vind ik, ook ik ben niet objectief, daar ben ik me bewust van).

Natuurlijk ben je vrij om te doen en laten wat jij wil, ik vind het alleen jammer want zo maak je ook geen vrienden.

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------

"Ik ben niet lomp, niet agressief en ik laat hem in zijn waarde, ik geef enkel aan wat ik het nut vind van een log".

Misschien is het een optie om de kritiek wat achterwege te laten en de positieve aspecten eens wat meer te benadrukken.
 
Inderdaad je zegt het helemaal goed "dat jij vindt dat een log er is om progressie bij te houden" (JIJ VINDT), maar jij bent helemaal niet objectief Hell93. Jij mag dat wel vinden, maar het heeft geen zin om telkens jou bevindingen zo negatief te droppen. Ook nog eens in andermans topic. Wat win je daar nou mee ?

Ik reageer omdat ik wel weet wat hij eerder schreef en ik irriteer me aan zo'n houding, vandaar.

Niets persoonlijks naar jou toe hoor Hell, ik zie ook dat je weet waar je het over hebt. Alleen ik ben het ook niet altijd met jou eens, dat zul jij ook niet met mij zijn. Dat hoeft ook niet. Maar je gebruikt taal, uitdrukkingen, smileys waar in elk geval niet echt een toffe houding uit spreekt. (Althans dat vind ik, ook ik ben niet objectief, daar ben ik me bewust van).

Natuurlijk ben je vrij om te doen en laten wat jij wil, ik vind het alleen jammer want zo maak je ook geen vrienden.

Sinds wanneer is het verboden om je mening in iemand zijn log neer te zetten om zo de vraag die je stelt wat onderbouwing te geven? Volgens mij komt dat in elke log wel voor geloof ik.

Tuurlijk ben ik niet objectief..ik geef mijn mening, een mening is nooit objectief.

Wellicht heb jij verkeerd begrepen hoe ik het allemaal bedoelde, aangezien jij het oppakt als negatief.
De smiley die erbij staat: :roflol: is niet echt een negatieve smiley. Hoe komt het dan dat je het tóch negatief oppakt en dan ook nog persoonlijke dingen erbij gaat halen, wat totaal onnodig is.

Als ik het negatief bedoelde en niet wilde laten weten dat het mijn mening is, dan had ik het er wel negatief neergezet.
 
In :popcorn:


Stel je voor dat je samen moet leven en iedere dag met zulke opmerkingen, discussie te maken krijgt. Tjees zeg. En
dan zijn de mensen verbaasd dat er gezinsdrama's gebeuren...
 
Back
Naar boven