XXL Nutrition

yes eindelijk een definitieve BOOB datum

Bezoekers in dit topic

Ik heb alleen heel veel moeite met het stoppen met roken .


yes i know ben al 3x gestopt maar toch is de verleiding en zeker in ...situatie groot om er één op te steken.

geef de moed niet op als iemand het kan ben jij het !
 
wat zal je blij wezen :D leuk voor je hoor!

ik heb net ff je site gelezen, maar damn, respect voor wat jij hebt bereikt hoor! :thumb:
 
succes er mee duurt nu niet lang meer!!!:)
 
zit ik net met mijn kapster de beppen over mijn operatie dat ik die volgende week woensdag de 7e eindelijk krijg .
Zegt ze ineens , maar Mar dat is op een dinsdag hoor !!!!
Ik schrik en zeg wtf nee he ... mijn ma komt pas dinsdag en ik zou echt met mijn tasje op woensdag pas naar het ziekenhuis gaan .
Dus jippie een dag eerder dan verwacht , beter alleen mijn planning met oma die een paar dagen komt helpen is nu ook ok gelukkig .
Pff nog een paar nachtjes met mijn tieties onder mijn oksels slapen hahahahah .
En dan prammen die weer naar voren kijken , was wel lekker warm hoor onder mijn oksels .
Laten we maar een geintje erom maken , want leuk was het niet meer om trots te zijn op je lichaam die op 2 plekjes na niet tof meer zijn .
Maar ik ben er bijna yessssssss:banana: :banana: :banana:
 
Nog maar 6 nachtjes :D

idd nog een paar nachtjes lekker warm en daarna mooie titties ;):)
 
nog 5 nachtjes :rocker2:
 
Word spannend nu.
 
hoor ik daar een crescendo tromgeroffel in de verte? jahaa!
zit je ondertussen al vaker op de plee van zenuwachtigheid Happymar?

haha, vind wel mooi hoe je d'r over praat :D
 
hoor ik daar een crescendo tromgeroffel in de verte? jahaa!
zit je ondertussen al vaker op de plee van zenuwachtigheid Happymar?

haha, vind wel mooi hoe je d'r over praat :D

Hahahah ja man wat moet je dan .....
Ik zit nu op de bank naar mijn platte borstkast te kijken en te denken van ... volgende week zie ik mijn tenen niet meer als ik sta .
Nu zie ik alles ... zo plat als een ijsbaan .:D
 
@happymar, ik leef echt met je mee, mijn vriendin heeft sinds vorige week ook een afspraak kunnen regelen, 7 november 21:30 is zij aan de buurt voor nieuwe boobies, helaas krijgen wij geen thuis hulp, nee ik moet echt een week vrij nemen, maar kan het gelukkig wel als zorgverlof opgeven.
Nu lekker aftellen, ben wel benieuwd hoeveel pijn ze erna krijgt tijdens het herstellen. Succes dinsdag !!!!!!
 
Alfavit

Hoi iedereen,

ik ben een meid uit België.
In het begin van dit jaar ben ik begonnen met een kuur Alfavit. Ik ben er enkele kilo's van afgevallen en voel me er supergoed mee. Nu, enkele maanden verder, verkopen ze dit produkt niet meer in België. Wie weet er waar dit produkt nog wel verkocht wordt? Of desnoods onder een andere naam?
Wie kan mij hieraan helpen aub?

Groetjes, Ikke.
 
Hoi iedereen,

ik ben een meid uit België.
In het begin van dit jaar ben ik begonnen met een kuur Alfavit. Ik ben er enkele kilo's van afgevallen en voel me er supergoed mee. Nu, enkele maanden verder, verkopen ze dit produkt niet meer in België. Wie weet er waar dit produkt nog wel verkocht wordt? Of desnoods onder een andere naam?
Wie kan mij hieraan helpen aub?

Groetjes, Ikke.


hallo Ikke
Welkom op het forum maar ik zou even op het forum kijken naar de voorstel topic .
Dan kan iedereen je ook even gedag zeggen namelijk .
MAar toch welkom


Nog 2 nachtjes en dan kan ik met mijn tasje naar het ziekenhuis .
De grote dag komt steeds dichterbij voor me , vandaag nog wat schoonmaken nu het nog kan .
Ik krijg booby`s jippie
 
¨Proficiat hoor!
Je gaat de fitness-dame van nederland worden!
 
Nog twee nachtjes! Spannend!
 
Hoi iedereen,

ik ben een meid uit België.
In het begin van dit jaar ben ik begonnen met een kuur Alfavit. Ik ben er enkele kilo's van afgevallen en voel me er supergoed mee. Nu, enkele maanden verder, verkopen ze dit produkt niet meer in België. Wie weet er waar dit produkt nog wel verkocht wordt? Of desnoods onder een andere naam?
Wie kan mij hieraan helpen aub?

Groetjes, Ikke.
nope, misschien op doktersvoorschrift
 
Jiehaaaaaa nog een uurtje of 36 en dan ben ik de nieuwe eigenaar van 2 mooie boobs .
Ik word nu wel erg nerveus , mijn mam komt vandaag al over dus ik heb wat afleiding .
Maar ooh wat sta ik nu al te stuiteren .
Was om 6 uur al weer uit mijn mandje van het draaien in mijn bed .
Maar ff een lekker bakkie cappucino van mijn nieuwe senseo en lekker op dbb kijken naar mijn pmtjs van mijn fan`s.
Want ik krijg veel suport van jullie en dat doet me goed .
Jullie zijn waazinnig ...
Ik zal in de vrouwen sectie een booblog bij gaan houden over de operatie als ik thuis kom van de week .
aftellen maar !!!!!!!!
 
Back
Naar boven