XXL Nutrition

Yet another XXL Nutrition MegaGrow log

Bezoekers in dit topic

Wat denk je zelf 15 dagen creatine en dan 4 kilo aankomen dat is zeker geen spier, dat bereik je met aas niet eens. En zelfs al neem je 1 kilo creatine per dag in kom je niet extra aan ofso vergeleke met de normale dosering.

ja er zal wel flink wat vocht erbij hebben gezeten. maar toen ik dus gestopt was ben ik maar 0,75 kilo terug gevallen. dus 3,25 behouden. verklaar dat eens dan?
 
ja er zal wel flink wat vocht erbij hebben gezeten. maar toen ik dus gestopt was ben ik maar 0,75 kilo terug gevallen. dus 3,25 behouden. verklaar dat eens dan?
Ok wat jij wil, als jij wil geloven dat je 3kg spier in 15 dagen kan winnen door creatine doe je dat toch lekker.
 
Heb het met 400ml water gemengt en ik kreeg eigelijk wat kotsneigingen. Ik heb de orange versie, iemand advies hoe ik het wel goed naar binne krijg ? Had al aan ged8 minder water te nemen en dan achteraf nog wat water drinke? Laat maar komen!
 
hmm
 
Laatst bewerkt:
Heb het met 400ml water gemengt en ik kreeg eigelijk wat kotsneigingen. Ik heb de orange versie, iemand advies hoe ik het wel goed naar binne krijg ? Had al aan ged8 minder water te nemen en dan achteraf nog wat water drinke? Laat maar komen!
Doe niet als een pussy en drink het gewoon, jij bent echt de eerste die zegt dat hij het niet weg krijgt.
 
Zijn nu een tijdje verder maar ben zeer benieuwd hoe je dit supplement in het totaalplaatje hebt ervaren..
- Hoeveel kg spiermassa aangekomen
- Is het aan te raden
- En wat vond je het voornaamste ?

Alvast bedankt =)
 
zien mensen echt dat je harder groeit?
of dat je vocht vast houdt?
megagrow is zeker een goed supplement maar het is geen `kuur` en na 2 weken zie je niet dat je er van gegroeid bent.
Ik zou ook eerst eens naar je voeding kijken, hier kan je veel meer uit halen!
het is maar een tip
 
what the hell, een weight gainer nemen en het een kuur noemen :p
hoe is je voeding, hopelijk voor jou slaat het op iets.
anders maar back to the basics gaan
 
Zijn nu een tijdje verder maar ben zeer benieuwd hoe je dit supplement in het totaalplaatje hebt ervaren..
- Hoeveel kg spiermassa aangekomen
- Is het aan te raden
- En wat vond je het voornaamste ?

Alvast bedankt =)


Hoeveel kg spiermassa aangekomen?? :rolleyes: is dit nou serieus bedoelt

ik heb de oude mega grow een keer gehad,ik kreeg er alleen wat meer energie van that's it
 
Wat ik geleerd heb uit deze post is:

Hmm...

ik weet het toch niet zo goed...
 
Back
Naar boven