XXL Nutrition

Yihaa roxxe heeft de job van z'n leven gevonden

Bezoekers in dit topic

gefeliciteerd man, lijkt me wel een mooi baantje trouwens;) ;)
 
Heb je mooi geregeld kerel. :thumbs:
 
Zo chill.. gefeliciteerd met je baan, verdient het ook wat? :D
 
Goed geregeld bro! Lekker studentjes pimpen:D!!!!
 
Klinkt als een behoorlijke baan, gefeliciteerd!
 
Goed gedaan, indiër van me!!!
 
Roeselare <> Brussel, wordt fijn, ik zie je wel op de trein van 6u10 :D:D
 
Ik post alleen voor de karma ;)

Congrats man !
 
Gefeliciteerd, hopen dat het werk je bevalt!
 
Gefeliciteerd

Maar wat moet je nu precies gaan doen dan!?

ik moet de synergie tussen alle europese legers en bedrijven die werken voor/met het leger verbeteren door middel van .net programmering

met andere woorden: via webservices en dergelijke moet ik programmas maken die de onderlinge samenwerking verbeteren ;)

Congratz Roxxe. Bxl ain't so bad, loopt veel volk rond. Hobby van mij als ik naar/van 't werk wandel: mensen kijken... (vooral de chicks of course :D )

WORD ik zit midden in het europees gedeelte van brussel tussen al de mannen in pak en nogal geile rijke hoogopgeleide meiden hier :eek!:

Militaire Universiteit? Dan ben je dus ambtenaar? Dat betekent inderdaad goede arbeidsvoorwaarden! Gefeliciteerd!

idd, ze gaven me zelfs een jaar ancienniteit zodat m'n loon boven een vergelijkbaar loon in de privé komt :lick:
 
congratzz kerel, nuuuuuuu hier met die karmaaaaaaaaaa;) :D
 
m'n buks is leeg :( krijgt ze zeker nog :kiss:
 
Proficiat Roxxe, met je mooie job!








Hopelijk vind ik binnen paar maanden ook iets leuks;)
 
Congratz kerel! Erg belangrijk om tevreden te zijn met je baan. :thumb:
 
superjobke

succes :thumbs:
 
congrats bro!!
 
Jouw opleiding, kun je dat zeg maar vergelijken met het hbo/wo wat we hier hebben?
 
Jouw opleiding, kun je dat zeg maar vergelijken met het hbo/wo wat we hier hebben?
wel ja een batchelor in multimedia en communicatie optie webtechnologie, kweenie of er zoiets bestaat in nl
 
Back
Naar boven