XXL Nutrition

Yo listen up here's a story...

Bezoekers in dit topic

Thielen

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2010
Berichten
1.504
Waardering
119
Lengte
1m73
Massa
105kg
Hallo mede-DBBers ik ben Thielen, ik ben 24 jaar, student en al geruime tijd lid van dit prachtige forum waar ik al veel informatie en tips heb kunnen krijgen en ook genoeg heb gelachen en vermaakt (weerwolfgame ftw).

De laatste 3 jaar heb ik gestreden met depressie en andere mentale klachten.
In dit topic wil ik graag mijn verhaal delen,
dit doe ik zodat mensen die zich misschien ook zoiets meegemaakt hebben of zich zo voelen of gevoeld hebben weten dat ze niet alleen op de wereld zijn.

Ook wil ik hier om jullie hulp vragen, indien het verhaal te lang is voor jullie staat dit gedeelte onderaan.

Maar om een duidelijk beeld te scheppen over hoe mijn uiteindelijke problem ontstaan zijn zal ik bij het begin beginnen

Vroege jeugd
Vanaf eigenlijk groep 2 van de basisschool ben ik systematisch gepest omdat ik overgewicht had, laterna ook een bril had en omdat andere kinderen gewoonweg vonden dat ik anders was.
Natuurlijk hielp het ook niet dat op dat moment de enige dingen waar ik op de basisschool in uitblonk studeren en zingen in het koor waren.
Ook begreep en pikte ik zeer gemakkelijk moeilijke woorden en begrippen op en praatte dus soms meer als een volwassene dan een kind, ik kon alleen niet inschatten en begrijpen dat je als kind niet zo hoort te praten.
Begrijp me niet verkeerd ik was niet eenzaam en had wel vrienden maar bij het pesten hielpen zij amper tot niet, ik neem het ze niet kwalijk maar ook dat was moeilijk om te accepteren.
Natuurlijk hebben mijn ouders en leraren toendertijd stappen geprobeerd te ondernemen om het pesten te stoppen helaas was het resultaat hiervan meestal dat het pesten en niet geaccepteerd worden juist erger werd.