XXL Nutrition

yo yo yo, kom snel kijken naar m'n superdudes profiel (voordat ie verwijderd wordt)

  • Topic starter Loo
  • Startdatum
  • Reacties 231
  • Weergaven 8K
  • Volgers 7

Bezoekers in dit topic

:roflol: en nu maar scoren bro :)




Waarom hebben wij deze smilie nog niet op DBB [Afbeelding niet meer beschikbaar] :o
 
Whaha, MissJ, is dat serieus?
 
ik ga over op de orde van de dag; eten en studeren.

als jullie nog wat vette superdudes of babes vinden, geef de link maar door ik stuur ze wel passende berichtjes.

mazzel
 
Heb je een gele kaart gehad voor het spammen Mr.J? :finger:

De laatste voor de moderators een groep "Incompetente klikgrage josti's in hun dagelijkse internetuurtje in het Pieter Baan Centrum" te noemen. :thumbup:
 
gelijk heb je die mods geven om niks een gele kaart.
 
ik heb er nog eentje gevonden, kijk onder z'n foto's;

Superdudes.nl - joerguh

dit berichtje heb ik gestuurd;

"hey gangster, ik zie dat jij ook een vuurwapen hebt, ik heb een 9mm en een 6mm, hoeveel is die van jou? " :roflol:
 
De laatste voor de moderators een groep "Incompetente klikgrage josti's in hun dagelijkse internetuurtje in het Pieter Baan Centrum" te noemen. :thumbup:

Haha ik zag het net staan

Birgit zei:
infantiele mongooltjes, josti's en en noemen van het P.Baancentrum
getuigt toch niet van normale conversatiewoorden, ofwel?
Kritiek uiten kun je ook met normale woorden, en anders maar niet.

Op DBB wel :D
 

Ah, dit was hem:

Beste MrJ_,

Bij deze ontvang je een gele kaart om de volgende reden:

Categorie: Forum
Het plaatsen van posts zonder enige serieuze toevoeging aan het topic worden niet gewaardeerd en daarom ook niet geaccepteerd. Blijf ontopic, plaats posts met een nuttige inhoud en kwets mensen niet onnodig. In topic: 'Gele Kaarten'-systeem aangepast Inhoud post:

_____________

Hoi, even een ander dingetje:

Waarom krijgen sommige infantiele mongooltjes (pleonasme of tautologie?) op dit forum een rood kleurtje en de daarbij horende toegang tot extra knopjes die ze eigenlijk niet horen te gebruiken?

Op die manier deleten ze een heel topic de tering in en tot overmaat van ramp klikken ze ook in al hun spastische bewegingen op het "geef gele kaart" knopje. Dat kan toch niet? :~

Kunnen die josti's dan niet tegen zichzelf in bescherming genomen worden door ze niet die knopjes te geven? True, het Pieter Baan Centrum is blij dat ze bezig gehouden worden, maar toch, anderen hier op 't forum hebben er last van.

Alvast vriendelijk bedankt voor de medewerking. :thumbs:

J.
_____________



Bij een volgende gele kaart zal je een forum-ban van 3 dagen ontvangen.

Kijk voor de uitleg van de regels even op:
Algemene regels
Chat regels
Forum regels
 
ik heb er nog eentje gevonden, kijk onder z'n foto's;

Superdudes.nl - joerguh

dit berichtje heb ik gestuurd;

"hey gangster, ik zie dat jij ook een vuurwapen hebt, ik heb een 9mm en een 6mm, hoeveel is die van jou? " :roflol:


OMG DIE GAST komt bij mij uit de buurt, ik herkende iemand die bij hem op de foto staat WAt een mongool zal hem er eens op aanspreken als ik ehm tegen kom in het uitgaansleven wat een druif zeg...
 
en deze;

Sugababes.nl - MiSs*Gangsta_*

Aiggght ik zie dat jij ook gAnGsTa bent, neem contact met mij op dan dan geef ik je gangsta-love, je weet tog swa?
ik zie dat je verliefd bent maar maakt mij niet hoor skatje, coïtus is the name of the game.
xje
 
mrj is een arrogante aap :P

- De onderkant van onze virtuele samenleving dmv intelligente, scherpe en confronterende posts duidelijk maken dat ze het IQ van een fruitvliegje met chromosoom 21 teveel niet overstijgen. Smilie

(Met die onderkant bedoel ik jou dus... Smilie )

haha, wat een koning en dit op superdudes praten, je hebt vast een hoop GanGStUhHz Achter je aan gekregen, of niet?
 
13 jaar jezus waar gaat het naartoe met de jeugd
 
Back
Naar boven