Fitness Seller

yo yo yo, kom snel kijken naar m'n superdudes profiel (voordat ie verwijderd wordt)

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
 
Hahahaha ze wil geen gAnGsTa love ahahah maar WEL 10 kudos hhihihi
 
Hahahaha ze wil geen gAnGsTa love ahahah maar WEL 10 kudos hhihihi

hey man hoe kan jij dat zien? kan je mijn berichten lezen?
 
zo ff die miss gangsta een bericht gestuurd:

doggylove, oh oh ohoo Smilie

als JuH Mi 10 KuDo"z GeEfT KrIjG JuH GaNsTaH luv!
 
Superdudes.nl - HOOFDLETTER_B

"Hey, ik had een vraagje he? Doe jij speciale oefeningen voor die blokjes? Ik ben nu een beetje op mn eten aan het letten, maar het lukt nog niet echt :(. Ik wil ook zullke blokken, heb je tips voor mij?
Thanx alvast bro!"


edit; check het filmpje op deze pagina dan; Superdudes.nl - !!!!!!!!CoKe~MF

"tering hoe vet is dat filmpje van die jumpstyle. Ik kwam op je SD omdat je "coke" in je naam had staan. Lekker he, een nakkie op vrijdag, zaterdag, zondag! Door de weeks snuif ik niet, dat vind ik voor junks. PS; check mijn foto dan, maatje van mij had de sos op de grond laten vallen, hi hi!
spreek je later king!"
 
haha lachen :roflol:
 
"tering hoe vet is dat filmpje van die jumpstyle. Ik kwam op je SD omdat je "coke" in je naam had staan. Lekker he, een nakkie op vrijdag, zaterdag, zondag! Door de weeks snuif ik niet, dat vind ik voor junks. PS; check mijn foto dan, maatje van mij had de sos op de grond laten vallen, hi hi!
spreek je later king!"

King :roflol::roflol::roflol:
 
ThUgLiFeYo Geplaatst op woensdag 25-10-2006 13:57
online


tering hoe vet is dat filmpje van die jumpstyle. Ik kwam op je SD omdat je "coke" in je naam had staan. Lekker he, een nakkie op vrijdag, zaterdag, zondag! Door de weeks snuif ik niet, dat vind ik voor junks. PS; check mijn foto dan, maatje van mij had de sos op de grond laten vallen, hi hi!
spreek je later king!

:roflol:
 
nou ik ga maar bezig aan m'n brommer want hier word ik ook niet wijzer van, stelletje playa hataz!
 
Je lacht wel maar hij is toch een stuk meer shredded dan jij:rolleyes::D

maakt niet uit ik ken nu zijn geheim;

Nee,

Ik heb ( toen ik nog 3x per week ging fitnessen ) mijn buikspieren getraind op 105 kilo, verder voetbal ik hèèl veel.

Maar het is niet dat ik elke dag thuis oefeningen zit te doen.

N of het met eten te maken heeft, geen idee.
Ik eet enorm veel vet.

Succes
 
Superdudes.nl - !*ALSTAR_P*!

Whazzz up playa?
Hey king, ik zat ff je picca's te checken, en ik zag je dope t-shirt over coke. Ik ben ook helemaal gek van die shit man. Uitgaan is veel leuker met coke. Ik ben een beetje aan het informeren, wat kost een grammetje nou bij jou in de buurt?
Mad respect voor dat shirt man!
Peace out!
 
OMG gozer, dit is té masterlijk :roflol: Ik lig hier helemaal dubbel :D
 
Superdudes.nl - !*ALSTAR_P*!

Whazzz up playa?
Hey king, ik zat ff je picca's te checken, en ik zag je dope t-shirt over coke. Ik ben ook helemaal gek van die shit man. Uitgaan is veel leuker met coke. Ik ben een beetje aan het informeren, wat kost een grammetje nou bij jou in de buurt?
Mad respect voor dat shirt man!
Peace out!

HAHAHAHAHAHAH stop!!!! hahahahaha
 
Sugababes.nl - 01_Sw3et_Ang3l

Hey meisje,
Ik zag dat je liefdesverdriet hebt?
Zo'n mooi schatje als jij hoeft toch niet verdrietig te zijn? Laat een player als mij je opvrolijken dan, geef me je msn.
Oja, waarom kijk je op bijna al je foto's naar beneden of heb je een bril op?
Schaam je je voor je ogen? Mad love for U, Lo
 
Laat een player als mij je opvrolijken :roflol:
 
Back
Naar boven