MuscleMeat

yo yo yo, kom snel kijken naar m'n superdudes profiel (voordat ie verwijderd wordt) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mikki = Mars?


Ik verdenk Mikki echter wel een kloontje van Joopie te zijn, maar dat terzijde.
Ik geef het toe :( het grapje is nu wel leuk genoeg geweest, ik dacht al dat ik een keer een fout had gemaakt met de IP's maar nu is het dus ontdekt. Ik vind dat één strafpunt wel afdoende zal zijn, en ban de Mikki-account maar, die is toch waardeloos geworden nu.

Mikki = Mars?


Ik verdenk Mikki echter wel een kloontje van Joopie te zijn, maar dat terzijde.
Alleen omdat ik chantage materiaal heb?:D
Is mijn neef, zit weer te stangen, hij doet ook al die MSN-bagger met al die rukkertjes, ik snap niet wat hij er nou zo leuk aan vind om al die akiraC-gastjes zo op te geilen, maarja bodybuilders zijn flikkers he, dat zal het wel verklaren. :o



 
ho ho een alarm pistool ... die by the way ook strafbaar om in bezit te hebben behalve als je .... bla bla ... zijn maar maak je geen zorgen ik stuur een aantal van mijn vrienden bij de politie wel een berichtje dat ze de jongen thuis is aan de tand moeten gaan voelen.

S N I T C H B I T C H
 
allerergste is dat loo toetsweek of zoiets dergelijks heeft, en dan zul studie-afwijkend gedrag vertoont. FOEI LOO!!! aan de studie
 
S N I T C H B I T C H

idd, als farghall verklapt van dat alarmpistool, dan ga ik de politie vertellen dat hij geen belasting betaalt over het loon wat hij op zaterdagavond verdient met kontje geven aan mannen van 50+.
 
Ik geef het toe :( het grapje is nu wel leuk genoeg geweest, ik dacht al dat ik een keer een fout had gemaakt met de IP's maar nu is het dus ontdekt. Ik vind dat één strafpunt wel afdoende zal zijn, en ban de Mikki-account maar, die is toch waardeloos geworden nu.


Geen enkele IP match, alleen intuitie.

Maar deze bekentenis is genoeg om jouw 'Mikki' entiteit te bannen?
 
Back
Naar boven