MuscleMeat

Yohimbine: catabool of anti-catabool? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JoeTat2

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2005
Berichten
309
Waardering
5
Ga tijdens nakuur clen nemen wegens anti-catabole eigenschappen + wat vet te verliezen.

Nu vroeg ik me dus af of yohimbine ook anti-catabool werkt. Indien ja dan zou ik het er ook bij nemen.
 
kijk eens aan:
Another good match for clenbuterol in a stack is the plant derivative yohimbine Hcl. It does concern the standardized product yohimbine here and not the raw material yohimbe, which is useless. In small doses of 20-30 mg per day, it can stop the down-regulation of the noradrenaline feedback mechanisms, that usually inhibit the actions of noradrenaline by reducing receptor affinity. This has two important uses. The first is that the length of action of clenbuterol can be enhanced by a few hours when using it together with yohimbine Hcl (although it already has a considerable half-life time7 of 36 hours and one daily dose should suffice) , and the second is that concomitant use of yohimbine Hcl may allow clenbuterol to induce its fatburning aspects on a longer term than the normal 2-3 weeks, so it can be used for 5-6 weeks instead. Yohimbine Hcl is, at least for now still, a legal supplement that can be acquired for very little money from legal sources and supplement companies.
http://www.bodybuilding.com/fun/catclen.htm
 
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je dennis999 opnieuw punten kan geven.


goeie post gab!!
 
younggod zei:
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je dennis999 opnieuw punten kan geven.


goeie post gab!!


thnx :cool:
 
Is yohimbe ook hier gewoon legaal te verkrijgen..?
 
Gewoon vrij verkrijgbaar bij de apotheker onder de naam Yocoral, bevat yohimbinehydrochloride kost voor 50 x 5 mg : 17.19 euro
 
Yohimbe is een extract van yohimbine, net zoals ephedra van ephedrine.. en dus niet hetzelfde.

In belgie is het idd vrij verkrijgbaar, in nederland echter niet...
 
matthieu zei:
Yohimbe is een extract van yohimbine, net zoals ephedra van ephedrine.. en dus niet hetzelfde.

Volgens mij is het net andersom; Yohimbine is een extract van yohimbe en ephedrine is een extract van ephedra...
 
Infinity zei:
Is yohimbe ook hier gewoon legaal te verkrijgen..?

It does concern the standardized product yohimbine here and not the raw material yohimbe, which is useless ;)
 
volgens mij heb je nog geen antwoord op je vraag gehad...
maar waarschijnlijk is yohimbine catabool net als ephedrine...
 
klaas zei:
volgens mij heb je nog geen antwoord op je vraag gehad...
maar waarschijnlijk is yohimbine catabool net als ephedrine...

klaas goed lezen!!!
mocht je clen met yohimbe hcl willen gebruiken dan voegt de clen het volgende toe: het voorkomt afstomping van de receptoren, kort en simpel gezegd.
is als anti-catabool middel (y dus) zinloos mijn inziens. als cut middel kan y er wel goed bij
 
plaats dan ook niet van die moeilijke engelse teksten..:)...
kging ook beetje afzonderlijk van clen uit..
 
Back
Naar boven