Fitness Seller

Yohimbine niet vrij verkrijgbaar in nederland ?

capricik

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
1
Gewoon nieuwsgierig, want in belgië is het gewoon vrij verkrijgbaar in de apotheek, 50 pillen van 0.2 mg kun je gewoon kopen zonder recept.. Leuk hé :p

Btw, ik begrijp niet echt waarom dit verboden kan worden. In nederland is ephedra toegelaten maar yohimbine niet ?

Yohimbine HCl en Efedrine HCl moge hier allebei niet, maar heroine kan bijna via `t ziekenfonds.
En ik maar bestellen in de States terwijl ik ook effe naar Belgie kan rijden. Weet je trouwes hoe `t met Efedrine HCL (mini-thins) in Belgie zit?

Originally posted by Martinus
Yohimbine HCl en Efedrine HCl moge hier allebei niet, maar heroine kan bijna via `t ziekenfonds.
En ik maar bestellen in de States terwijl ik ook effe naar Belgie kan rijden. Weet je trouwes hoe `t met Efedrine HCL (mini-thins) in Belgie zit?

Alleen op recept.

Originally posted by capricik
Gewoon nieuwsgierig, want in belgië is het gewoon vrij verkrijgbaar in de apotheek, 50 pillen van 0.2 mg kun je gewoon kopen zonder recept.. Leuk hé :p

Btw, ik begrijp niet echt waarom dit verboden kan worden. In nederland is ephedra toegelaten maar yohimbine niet ?

[MIERENNEUK-MODUS]
Het is 2mg :D
[/MIERENNEUK-MODUS]

Meestal is het wel verstandig om eerst even naar de apotheek te bellen zodat ze genoeg Yohimbine Hcl op voorraad hebben anders heb je kans dat ze nog maar 2 of 3 doosjes hebben en dan kun je later opnieuw naar belgie.

• Topic Starter Topic Starter
Originally posted by B.B.Junkie
Meestal is het wel verstandig om eerst even naar de apotheek te bellen zodat ze genoeg Yohimbine Hcl op voorraad hebben anders heb je kans dat ze nog maar 2 of 3 doosjes hebben en dan kun je later opnieuw naar belgie.

er zijn hier genoeg apoteeken hoor. Bij een omtrek van 1 km zijn er al 5-6 apoteeken waar ik woon. Dus als de ene het niet heeft kun je het bij de andere gaan kopen.

toch iets dat bij ons niet verboden is dan ;)

Originally posted by capricik

er zijn hier genoeg apoteeken hoor. Bij een omtrek van 1 km zijn er al 5-6 apoteeken waar ik woon. Dus als de ene het niet heeft kun je het bij de andere gaan kopen.

Dat zal best, maar ik haal het liever gewoon in een keer.
Daarbij weet ik als Nederlander niet waar alle apotheken in Belgie zitten en heb ik geen zin om daar een hele middag naar te zoeken.
Ze staan wel raar te kijken als je zegt dat het voor vetverbranding of bodybuilding is. ???
Maar Who gives a ****!!!

:D hmm.. ik moet binnenkort een maandje werken in Belgie. Word denk ik wel wat Forskolin en Yohimbine inslaan. :D

Dat ga ik dan ook kopen.

maar de creme is toch beter dan die tabletten?
de creme werkt plaatselijk.

De crème wordt door supplementfabrikanten uitgebracht en kost dus ook wel een reet meer :)

hmz heb ze nog niet gezien bij de aoptheker, ik ga er int vervolg eens opletten.

Terug
Naar boven