AndroidHealthClinic

Yooo Boyss, vraagje, Anavar met Carnivor diet

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skipper

Cool Novice
Waardering
22
Yoo Boys, vraagje, ik vroeg me af of ik anavar kan gebruiken in lage dosis, 20mg per dag voor 6 weken of dat wel oke is.

Doel: Meer kracht, niet vet verlies. Vet verlies waar ik nu nog naar streef, dat wil ik zo laten gaan. Ik ben sinds 2 maanden carnivore en voel me geweldig. Geen paniek aanvallen meer, geen slecht gevoel etc. Nu de vraag is het oke anavar te nemen in lage dosis?

Hoop dat ik een duidelijk antwoord kan krijgen hier, thanks boys.

Voor kracht zou ik meer koolhydraten eten?

• Like
Waarderingen: wovano
Praat is met men honden die zijn ook carnivoren. Waarom zou je alleen vlees eten? En 20mg anavar vergeet het niet doen. Misschien wel goed voor je angstaanvallen?

• Like
Waarderingen: Buttie88
Yoo Boys, vraagje, ik vroeg me af of ik anavar kan gebruiken in lage dosis, 20mg per dag voor 6 weken of dat wel oke is.

Doel: Meer kracht, niet vet verlies. Vet verlies waar ik nu nog naar streef, dat wil ik zo laten gaan. Ik ben sinds 2 maanden carnivore en voel me geweldig. Geen paniek aanvallen meer, geen slecht gevoel etc. Nu de vraag is het oke anavar te nemen in lage dosis?

Hoop dat ik een duidelijk antwoord kan krijgen hier, thanks boys.
Of je 20mg Var dagelijks neemt, heeft niets met je dieet te maken. 20mg is een ' veilige' lage dosis, maar qua kracht zal het je weinig tot niks extra brengen

Tenzei je een vrouw bent 🤭

• Haha
Waarderingen: Arminius
  • Like
  • Haha
Waarderingen: Barbaard, RonnReeves en Bullshark
Lees wat info pik.
Dit slaat kant nog wal

Praat is met men honden die zijn ook carnivoren. Waarom zou je alleen vlees eten? En 20mg anavar vergeet het niet doen. Misschien wel goed voor je angstaanvallen
Of je 20mg Var dagelijks neemt, heeft niets met je dieet te maken. 20mg is een ' veilige' lage dosis, maar qua kracht zal het je weinig tot niks extra brengen
Thanks maat, ja even aanvoelen hoe het gaat met 20MG en daarna natuurlijk omhoog gooien.

Praat is met men honden die zijn ook carnivoren. Waarom zou je alleen vlees eten? En 20mg anavar vergeet het niet doen. Misschien wel goed voor je angstaanvallen?
Ai boy je bent de stoere boy van het forum zo te zien. Had angstaanvallen tegen mij wil in, nadat ik was neergeschoten. In mijn koppie ging het goed maar als ik wou slapen dan schoot het er in. Maar jij zal daar niks van snappen, denkt je hebt een hond en je bent badboy. Je komt meer over als een keyboard warrior stoere man. Maar had daar dus een tijdje even last van ja, maar nu gaan we hard.

• Haha
  • Bicep
Waarderingen: Buttie88, Vitus, alexbadboy4life en 1 andere persoon
Het type dieet maakt niet zozeer uit , macro’s moet men altijd voldoende binnen krijgen . Maar met 20 mg anavar , zal je niet hard gaan , ook niet solide , het gaat je niks brengen .

Ai boy je bent de stoere boy van het forum zo te zien. Had angstaanvallen tegen mij wil in, nadat ik was neergeschoten. In mijn koppie ging het goed maar als ik wou slapen dan schoot het er in. Maar jij zal daar niks van snappen, denkt je hebt een hond en je bent badboy. Je komt meer over als een keyboard warrior stoere man. Maar had daar dus een tijdje even last van ja, maar nu gaan we hard.
Waarom werd er op jou geschoten dan?

Rustig aan he Mo.

He skipper ik vraag je waarom je alleen vlees eet? En dat steroids niet bevorderend zijn voor angstaanvallen en jij gaat helemaal gangsta mode, succes.

• Like
Waarderingen: Skipper
He skipper ik vraag je waarom je alleen vlees eet? En dat steroids niet bevorderend zijn voor angstaanvallen en jij gaat helemaal gangsta mode, succes.
Helemaal mee eens. En de bijwerkingen kort lontje en agressiviteit hebben we het nog niet eens over gehad…

@TS, ik zou even goed inlezen voordat je ergens aan wil beginnen 🤗 er is genoeg info te vinden op dit forum!

• Like
Waarderingen: alexbadboy4life
Zonde van je lijf, niet doen. Zoals eerder aangegeven, ga eerst eens inlezen. Dan had je deze vraag zelf kunnen beantwoorden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven