XXL Nutrition

Yoshuba': From Zero to Hero! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jah, soms eens babbelen ondertussen. Maar ik voel me wel echt voldaan na een training, misschien de buikspieroefeningen wat inkorten en 1 à 2 minuten sprinten na de hele KT eruit doen.

Voel je je niet voldaan na een uur dan? Harder trainen ;)
 
Je gewicht gaat ook goed omhoog aan je sig te zien! Naar de 75 kilo voor het einde van het jaar ;)?

+, kan hij makkelijk halen! Als hij zich is wat minder druk zou maken over zijn bf..
 
Training Woensdag 27 mei. SetsxRepsxGewicht.

Squat

1x15x50kg
1x10x60kg
1x6x65kg
1x5x67,5kg > *Puff,puff*
1x6x65kg
1x10x60kg

Military press > Ging lekker :)

1x10x20kg
3x5x25kg
1x10x20kg

Bent-over barbell row > Techniek trok op niks.

1x10x40kg
3x5x45kg
2x6x40kg

Assistance oefeningen:

Seated calf raises > Altijd leuk! :D

5x12x57,5kg PR

Tricep dips > Kon beter.

1x6xlichaamsgewicht PR
2x8xlichaamsgewicht -5kg

Dumbbell flyes

1x12x7kg
2x12x6kg

One arm dumbbell rows

3x12x11kg

Dan nog 5 minuten buikspieren.

Commentaar: Squatten kon beter, door de tegenwind die ik had tijdens het fietsen van school waren mijn benen al reeds vermoeid :( Aan de BOR-techniek is zeker nog werk! Kheb one arm dumbbell rows erbij gedaan ter compensatie van de rug training, want de BOR trok op niks.

Off-topic: Ik h@@t tegenwind! :p Maarja..nu lekker vreten! :D
 
Laatst bewerkt:
Haal dat Setsx anders weg is imo veel overzichtelijker. Ik zie in je sig dat je duidelijk aan het aankomen ben. Goedzo :thumb:
BOR vind ik zelf ook niet zo'n lekkere oefening eigenlijk..
 
Training Woensdag 27 mei. SetsxRepsxGewicht.

Squat

1x15x50kg
1x10x60kg
1x6x65kg
1x5x67,5kg > *Puff,puff*
1x6x65kg
1x10x60kg

Military press > Ging lekker :)

1x10x20kg
3x5x25kg
1x10x20kg

Bent-over row > Techniek trok op niks.

1x10x40kg
3x5x45kg
2x6x40kg

Assistance oefeningen:

Seated calf raises > Altijd leuk! :D

5x12x57,5kg PR

Tricep dips > Kon beter.

1x6xlichaamsgewicht PR
2x8xlichaamsgewicht -5kg

Dumbbell flyes

1x12x7kg
2x12x6kg

One arm dumbbell rows

3x12x11kg

Dan nog 5 minuten buikspieren.

Commentaar: Squatten kon beter, door de tegenwind die ik had tijdens het fietsen van school waren mijn benen al reeds vermoeid :( Aan de BOR-techniek is zeker nog werk! Kheb one arm dumbbell rows erbij gedaan ter compensatie van de rug training, want de BOR trok op niks.

Off-topic: Ik h@@t tegenwind! :p Maarja..nu lekker vreten! :D

misschien wat lichter BOR pakken om de techniek eerst goed te leren dan, vindt 45 kilo best zwaar voor jou vergeleken met de gewichten van andere oefeningen die je doet. techniek>gewicht anytime
 
Training Vrijdag 29 mei. SetsxRepsxGewicht.

Squat

1x12x50kg
1x10x60kg
3x6x67,5kg
1x10x60kg

Bench press > Niet echt tevreden hierover.

1x12x30kg
1x10x35kg
3x6x37,5kg
1x6x35kg
1x10x30kg

Deadlift > Smooth!

1x12x50kg
1x10x55kg
3x6x57,5kg
1x10x55kg

Assistance oefeningen:

Chin-ups

1x8xlichaamsgewicht -15kg
1x8xlichaamsgewicht -20kg > :(
1x8xlichaamsgewicht -15kg

Dumbbell shrugs > Getting those traps! :D

1x15x15kg
4x12x16kg PR!

Opdrukken

1x12xlichaamsgewicht +5kg
1x10xlichaamsgewicht +5kg
1x12xlichaamsgewicht +5kg

Guess what, dan nog 10 minuten buikspieren.

Commentaar: Het was een vlotte en geslaagde training moet ik zeggen! Langzaam maak ik progressie, op mijn eigen tempo ;) Deadlift gaat heel goed!

Off-topic: Wooho! Het is vrijdag :D Ik ben direct na school gaan trainen! Heb net een heerlijke maaltijd binnen, het heeft gesmaakt! :D
 
Laatst bewerkt:
Goede training Yoshi, Ik zie een mooie PR!


Weet je BTW ook je 1RM op de MP? :)
 
Goede training Yoshi, Ik zie een mooie PR!


Weet je BTW ook je 1RM op de MP? :)

Thnx :D En nee weet geen enkele 1RM, zou het eens moeten testen...

Morgen wegen, ben benieuwd ;)
 
Thnx :D En nee weet geen enkele 1RM, zou het eens moeten testen...

Morgen wegen, ben benieuwd ;)

Ik weeg me morgen ook :p. Ik ga m'n 1RM op de MP maandag eens een keertje testen denk ik, ben wel benieuwd of 30 kg lukt. Zou er best content mee zijn al.
 
Ik weeg me morgen ook :p. Ik ga m'n 1RM op de MP maandag eens een keertje testen denk ik, ben wel benieuwd of 30 kg lukt. Zou er best content mee zijn al.

30 KG is zwaar ;)
Kan je denk ik wel. ik had 2 x 5 x 30 :D
 
Thnx :D En nee weet geen enkele 1RM, zou het eens moeten testen...

Morgen wegen, ben benieuwd ;)

Hee Yoshi die DL weet ik zeker dat je die hoger kan pakken.. Net als je shrugs. Pak een barbell en je kan shrugs minimaal met 60 KG..
 
Hee Yoshi die DL weet ik zeker dat je die hoger kan pakken.. Net als je shrugs. Pak een barbell en je kan shrugs minimaal met 60 KG..

Hm, volgende keer eens met een barbell shruggen :)

Ik wil gewoon niet "te snel" te hoog gaan in gewichten, heb het al meegemaakt, te hoge gewichten en slechte techniek. Nu probeer ik de techniek voorang te geven ;)
 
Hm, volgende keer eens met een barbell shruggen :)

Ik wil gewoon niet "te snel" te hoog gaan in gewichten, heb het al meegemaakt, te hoge gewichten en slechte techniek. Nu probeer ik de techniek voorang te geven ;)

Hehe snap ik, maar bijv. shrugs kan je zeker hoger pakken, is ook niet zo'n moeilijke techniek, DL begrijp ik dat je techniek 100% wil hebben.
 
hebben jullie er geen last van bij barbell shrugs dat je die barbell tegen je lul/balzak aantilt :x
 
Hehe snap ik, maar bijv. shrugs kan je zeker hoger pakken, is ook niet zo'n moeilijke techniek, DL begrijp ik dat je techniek 100% wil hebben.
;)

hebben jullie er geen last van bij barbell shrugs dat je die barbell tegen je lul/balzak aantilt :x
Haha, wie weet...dat zal ik dan wel merken bij de volgende keer dat ik ga shruggen :D Laten we hopen van niet :p Klinkt onaangenaam.
 
30 KG is zwaar ;)
Kan je denk ik wel. ik had 2 x 5 x 30 :D

tja, t'is maar wat je zwaar noemt. Zelf doe ik 3x5 37,5 en ik heb nou niet het idee dat ik zo'n strongman ben. En kwa leeftijd en gewicht verschillen we niet al te veel.
 
hebben jullie er geen last van bij barbell shrugs dat je die barbell tegen je lul/balzak aantilt :x
Jep, vanvoor tegen m'n lul en bij haney shrugs tegen mn squatreet, vrij irritant
 
Jep, vanvoor tegen m'n lul en bij haney shrugs tegen mn squatreet, vrij irritant
hehe oke dan ben ik niet de enige :P

@skater: tis zo kinderachtig om een beetje te patsen tegenover leeftijdsgenootjes ;)
 
tja, t'is maar wat je zwaar noemt. Zelf doe ik 3x5 37,5 en ik heb nou niet het idee dat ik zo'n strongman ben. En kwa leeftijd en gewicht verschillen we niet al te veel.

Zwaar is relatief. En die 2 x 5 x 30 was de eerste x dat ik MP deed, en ik zeg niet dat dat mijn max is. En aangezien Yosh het vaker doet weet ik zeker dat hij meer aan kan dan hij nu doet. En ik weet niet hoelang je traint, maar ik train nu 3 maandjes. En als het een post was om te laten zien hoe sterk je wel niet bent, zou ik toch even wat aan je BP doen.

Nu weer OT>
 
Back
Naar boven