AndroidHealthClinic

Yoshuba': From Zero to Hero! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

ik zou squat eruit laten als je leg presses doet. en dan wat meer gewicht en reps op die leg press zetten. gewoon als verandering van de squat.
anders geen slechte training
NOOIT maar dan ook echt NOOIT vervang je de squat door een leg press, NOOIT!
 
NOOIT maar dan ook echt NOOIT vervang je de squat door een leg press, NOOIT!

tja, hij doet elke training dezelfde squat, wat variatie is toch wel eens welkom niet ?
ik heb nooit gezegd om de squat voor altijd weg te laten voor een leg press.
of mss een front squat, of hack squat ipv de back squat ... whatever

ik spreek gewoon uit eigen ervaring, maanden lang dezelfde oefening doen => lichaam past zich aan en je stoot op een plateau

kom nu niet af met DUUUUUUh SQUAT IS BETTTAAAAA DAN LEG PRESSSSSS DUHHHHHHH. want dat zei ik niet
 
tja, hij doet elke training dezelfde squat, wat variatie is toch wel eens welkom niet ?
ik heb nooit gezegd om de squat voor altijd weg te laten voor een leg press.
of mss een front squat, of hack squat ipv de back squat ... whatever

ik spreek gewoon uit eigen ervaring, maanden lang dezelfde oefening doen => lichaam past zich aan en je stoot op een plateau

kom nu niet af met DUUUUUUh SQUAT IS BETTTAAAAA DAN LEG PRESSSSSS DUHHHHHHH. want dat zei ik niet

Ja variatie is goed ja, maar zolang hij niet stalt is er toch ook geen sprake van een plateau?
 
Nie mauwe, maar doordauwe!!!

:D
 
ik zou squat eruit laten als je leg presses doet. en dan wat meer gewicht en reps op die leg press zetten. gewoon als verandering van de squat. anders geen slechte training


:treuren:

lol als hij wil veranderen van de squat wat voorlopig zeker niet nodig is kan hij altijd nog sumo/front squat gaan doen.
 
NOOIT maar dan ook echt NOOIT vervang je de squat door een leg press, NOOIT!
Zal ik ook niet doen ;)
tja, hij doet elke training dezelfde squat, wat variatie is toch wel eens welkom niet ?
ik heb nooit gezegd om de squat voor altijd weg te laten voor een leg press.
of mss een front squat, of hack squat ipv de back squat ... whatever

ik spreek gewoon uit eigen ervaring, maanden lang dezelfde oefening doen => lichaam past zich aan en je stoot op een plateau

kom nu niet af met DUUUUUUh SQUAT IS BETTTAAAAA DAN LEG PRESSSSSS DUHHHHHHH. want dat zei ik niet
Laten we hopen dat ik niet op een plateau terechtkom :rolleyes:
Ja variatie is goed ja, maar zolang hij niet stalt is er toch ook geen sprake van een plateau?
Inderdaad!
Nie mauwe, maar doordauwe!!!

:D
:wl:
:treuren:

lol als hij wil veranderen van de squat wat voorlopig zeker niet nodig is kan hij altijd nog sumo/front squat gaan doen.
Jah, idd.
 
Dus lijkt mij sterk als ik naar de foto`s kijk dat jij op een plateau zit?
als ik elke training voor een jaar lang back squat deed, dan zou dat zo zijn ;)
 
en als hij voor een jaar lang back squats gaat doen, dan gaat hij ook op een plateau stoten, dus adviseerde ik hem om wat te varieren ...
maar hij doet wat ie wil
 
ik zou squat eruit laten als je leg presses doet. en dan wat meer gewicht en reps op die leg press zetten. gewoon als verandering van de squat.
anders geen slechte training

Squat eruit halen? The king of excersises? Ga jij je eens even heel diep schamen! :eek:
 
en als hij voor een jaar lang back squats gaat doen, dan gaat hij ook op een plateau stoten, dus adviseerde ik hem om wat te varieren ...
maar hij doet wat ie wil

Dus je wilt zeggen dat leg-pressen een plateau op de squat verkomt, appart.
 
Dus je wilt zeggen dat leg-pressen een plateau op de squat verkomt, appart
dus jij wilt zeggen dat je niets van variatie afweet. ok
en niet kunt lezen. ok

of mss een front squat, of hack squat ipv de back squat ... whatever

zoals ik al zei, doe wat je wilt, ik ga niet meer reageren anders word dit het nieuwe sniperx log
 
Training Woensdag 24 juni. SetsxRepsxGewicht.

Squat > Héérlijk

1x12x60kg
1x10x70kg
3x6x75kg rep PR
1x10x70kg

Bench press

1x10x35kg
1x8x37,5kg
3x7x40kg rep PR
1x8x37,5kg

Deadlift > Hardcore met dat warme weer! :wl:

1x12x60kg
3x8x65kg rep PR
1x12x60kg

Assistance oefeningen:

Dumbbell lateral raise

3x12x5kg

Lateral pulldowns > Als vervanging van de Pull-ups/Chin-ups, deze is veel beter! :D

3x12x40kg

Seated leg curls

3x12x50kg

Dumbbell flyes

3x12x8kg PR!

Dumbbell hammer curls

3x12x7kg PR!

Opdrukken

3x10xlichaamsgewicht +7,5kg

En dan nog de buikspieroefeningen natuurlijk :cool:

Commentaar: Whaah! Het is gedaan met die examens! Gedaan met leren! Nu kan ik mij 100% focussen op KT! :wl: Deze training ging héérlijk, voel me echt voldaan! Lateral pulldown gaat veel beter dan Pull-ups/Chin-ups, ik blijf denkik bij deze!

Off-topic: T'is fantastisch weer vandaag, khoop dat het morgen ook zo'n weer is :rolleyes: Net goed gevreten, zalm met champignons en ebly :meal:
 
Laatst bewerkt:
Je gaat erg hard! Goed man! VOoral die squats!
 
Ben jij nou stiekem bijna een kilo in de week aan het gainen?!
Netjes hoor!
Training ziet er goed uit, al stel ik voor dat je pull-ups blijft doen, schijn je een mooie wijde rug van te krijgen (beter dan pull-downs) - maar dat heb ik alleen van horen zeggen, ik kan nog steeds geen *** zonder assistent-machine.
 
Ben jij nou stiekem bijna een kilo in de week aan het gainen?!
Netjes hoor!
Training ziet er goed uit, al stel ik voor dat je pull-ups blijft doen, schijn je een mooie wijde rug van te krijgen (beter dan pull-downs) - maar dat heb ik alleen van horen zeggen, ik kan nog steeds geen *** zonder assistent-machine.
Mits goed uitgevoerd krijg je van pulldowns ook een goede wijde rug hoor ;)
 
Ben jij nou stiekem bijna een kilo in de week aan het gainen?!
Netjes hoor!
Training ziet er goed uit, al stel ik voor dat je pull-ups blijft doen, schijn je een mooie wijde rug van te krijgen (beter dan pull-downs) - maar dat heb ik alleen van horen zeggen, ik kan nog steeds geen *** zonder assistent-machine.
Hmm, ik hoop dat ik blijf aankomen maar wel in spiermassa ;)
Die pulldowns ga ik denkik toch wel blijven volhouden, ze voelen erg goed! :D
Mits goed uitgevoerd krijg je van pulldowns ook een goede wijde rug hoor ;)
Idd!
Je gaat erg hard! Goed man! VOoral die squats!
Thnx! Jij knalt ook pittig!
 
Sterk bezig jongen. Voeding lukt ook aardig aan je gewicht te zien?
Nu doorzetten en dan heb jij over een paar jaar een fysiek waar mensen u tegen zeggen ;)
 
Erg goed bezig kerel! Slim van je om meteen goed te beginnen, ik ben benieuwd hoe je er over een paar jaar uitziet.
 
Back
Naar boven