Fitness Seller

Yoshuba': From Zero to Hero! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yoshuba,

Om BeginnerBB z'n log niet te vervuilen post ik het maar even hier. Ik heb weinig zin om door te lezen hoe vaak je squat, en wat..

Maar lees wat van Rippetoe en Bill Starr met betrekking tot de squats. Dan kom je tot de conclusie dat je vanaf een bepaald gewicht ook medium, heavy en light days in moet bouwen, zoals Xtralarge al zei. :)
Ok, maar vanaf wel gewicht zou dit van toepassing zijn? Vrijdag ga ik voor de 80kg squat, morgen doe ik 3x8x77,5kg. Mijn systeem van opbouwen ken je al denk ik ;)
 
Ok, maar vanaf wel gewicht zou dit van toepassing zijn? Vrijdag ga ik voor de 80kg squat, morgen doe ik 3x8x77,5kg. Mijn systeem van opbouwen ken je al denk ik ;)

1,5 x BW is de regel. Lees ook nog even in Beginner zijn log, ik heb het hier wel over 3 x 5, of 5 x 5, op kracht gericht dus. Maarja, kracht is ook weer massa, etc. ;)
 
Ohh...waar is dat mooie weer van een paar dagen geleden?! T'is aan het stortregenen...lekker weer om in te fietsen :D
 
Gaat lekker hier met die gewichten
 
Training Woensdag 8 juli. SetsxRepsxGewicht.

Squat

1x12x60kg
1x10x70kg
3x8x77,5kg rep PR
1x10x70kg

Bench press

1x12x35kg
3x6x42,5kg rep PR
1x8x40kg

Deadlift > Haha:D Enkele beenharen eraf geschuurd :roflol:

1x12x60kg
3x7x67,5kg rep PR
1x8x65kg

Assistance oefeningen:

Lateral pulldown

2x12x45kg
1x10x45kg

Seated leg curl SS One-arm dumbbell rows

3x12x55kg PR! SS 3x12x16kg PR!

Dumbbell shrugs SS Barbell shrugs

3x15x24kg rep PR SS 3x15x65kg rep PR

Barbell curl SS Hyperextension 45-degree

1x12x20kg
1x10x20kg SS 3x12x14kg
1x8x20kg

Opdrukken

2x12xlichaamsgewicht +10kg

Rara...dan nog even buikspieren getraint! :D

Commentaar: Supersets zijn da shizzle! Lekker hardcore van het één naar het ander lopen:rolleyes: Maar damn...wat heb ik vandaag mijn onderrug afgemat! Voelde best goed! Grip moet nog wat vordering inkomen.

Off-topic: Het was echt rotweer in het begin maar gelukkig is het gestopt met regenen :) Ik heb ondertussen alweer een grote maaltijd in mijn buikje zitten:meal:
 
Ik heb nog nooit in je log gepost, maar ik vind dat je echt goed bezig bent:thumbs: Je hebt er een trouwe volger bij.
 
Netjes hoor!
Ik zie dat ik op sommige oefeningen nog niet eens ver op je achterloop ;)
(pulldown - shrugs..)
 
leuke training.
jammer van die beenharen :P maar die zijn toch zo terug
 
Je squat is wel een stuk hoger dan je bench en je deadlift.
Verder ziet het er goed uit! Doe zo verder.
 
Ik heb nog nooit in je log gepost, maar ik vind dat je echt goed bezig bent:thumbs: Je hebt er een trouwe volger bij.

Netjes hoor!
Ik zie dat ik op sommige oefeningen nog niet eens ver op je achterloop ;)
(pulldown - shrugs..)

leuke training.
jammer van die beenharen :P maar die zijn toch zo terug

Je squat is wel een stuk hoger dan je bench en je deadlift.
Verder ziet het er goed uit! Doe zo verder.

Gaat lekker hier met die gewichten
Bedankt allemaal! Jah, die beenharen zijn er al meerdere keren afgegaan:grumble: Mijn onderlichaam is veel sterker dan mijn bovenlichaam, ik heb geen enkel idee hoe dat komt, ik squat wel op parallel.

Nu even een power nap nemen! :D
 
Sterke training!:D Volgensmij ben je mij voorbij jongen:D.
 
Sterke training!:D Volgensmij ben je mij voorbij jongen:D.

Lekker boeiend :rolleyes: Je kan beter gewoon voor jezelf trainen en er geen race van maken, dat gaat vroeg of laat een keer fout... :(
 
laatst schuurde ik ook al een lap vel van me been af met deadliften.
 
Lekker boeiend :rolleyes: Je kan beter gewoon voor jezelf trainen en er geen race van maken, dat gaat vroeg of laat een keer fout... :(

+2

wat een wijsheid voor een 16 jarige ;)
 
Nee hoor, je bent nog steeds sterker maar so what :) We doen het voor ons eigen, elkaar motiveren :rolleyes:

No pain, no gain :cool:

Klopt, het is ook geen powerlifting, het was enkel om jou te motiveren en te laten zien dat je echt goed bezig bent :D

@ Keranos, heb je ook gelijk in, maar echt niet normaal hoeveel deze jongen vooruit gaat:D.
 
Ik wil ook naar een gym :mad: :fire:!!
 
Ik wil ook naar een gym :mad: :fire:!!
Komt wel sniper ;) Maar denk niet dat je meteen alles gaat kunnen heffen, het zal ook opbouwen en even gewoon worden zijn :D
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven