MuscleMeat

Yoshuba': From Zero to Hero! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anders ga je even niet klagen over school? :p De beste tijd die er is.. Eten + School + eten + Trainen (Smiddags)
 
idd, ik wil ook terug naar het middelbaar :(
 
veel plezier op school bro, ik heb nog 2 weekjes vakantie :p
 
school idd beter voor mn prestaties
 
Erg sterke squats kerel!:D!!
 
Geen dank. En vergeet niet dat je morgen naar school moet! :D

3x7x80kg? Respect voor die squat man, al zeker op je leeftijd.

heerlijk de scholen zijn weer begonnen :D
morgen nog vrij xD

Anders ga je even niet klagen over school? :p De beste tijd die er is.. Eten + School + eten + Trainen (Smiddags)

idd, ik wil ook terug naar het middelbaar :(

veel plezier op school bro, ik heb nog 2 weekjes vakantie :p

school idd beter voor mn prestaties
Ooh..wat zien jullie school goed zitten zeg:p .. Was echt enorm saai vandaag! Ik vind het erg spijtig dat ik geen maatje heb die ook traint zodat we samen kunnen bunkeren..en het is ook redelijk k*t als ik elke speeltijd naar het toilet moet van het zuipen...:D Vakantie is gewoon het best voor me;)
Erg sterke squats kerel!:D!!
Bedankt beest!
 
Laatst bewerkt:
Speeltijd?:P Pauze bedoel je?
Als je eens in nederland bent, gaan we samen trainen!
 
hej kerel!:)
goed te zien dat je weer lekker aan het bikkelen bent! erg afgevallen/aangekomen na twee weken feesten?=P
Voor mij begint school ook weer morgen. Laatste jaar:D
ik vind het wel lekker, zorgt weer voor beetje ritme in mn dag. Wordt wel beetje puzzelen met mn training en werk voor school maar gaat zeker lukken.
Mensen in mijn omgeving verbazen zich ook altijd over hoe vaak ik naar de wc moet:p
 
Speeltijd?:P Pauze bedoel je?
Als je eens in nederland bent, gaan we samen trainen!
Doen we maat!:D
hej kerel!:)
goed te zien dat je weer lekker aan het bikkelen bent! erg afgevallen/aangekomen na twee weken feesten?=P
Voor mij begint school ook weer morgen. Laatste jaar:D
ik vind het wel lekker, zorgt weer voor beetje ritme in mn dag. Wordt wel beetje puzzelen met mn training en werk voor school maar gaat zeker lukken.
Mensen in mijn omgeving verbazen zich ook altijd over hoe vaak ik naar de wc moet:p
Aha:) Njah..dit is het resultaat van mijn 2 weken vakantie: 08/08/09 : 65,3kg - 29/08/09 : 64,2kg

Nu moet ik wel zeggen over dat ritme dat ikzelf heel veel dicipline heb..dus ik eet in de vakantie echt op vaste tijdstippen en echt goeie maaltijden;) Ook trainde ik bijna altijd in de ochtend, wat heel goed ging! Nu gaan mijn trainingen meestal verschuiven naar de middag en de avond..Maar met school zal het wel lukken..gewoon even wennen..
 
mooi dat je zo strikt bent m.b.t. voeding, zo hoort het!
jij komt er zeker met deze ingesteldheid!
ook je trainingen gaan zeer goed zie ik, je squats zijn echt geweldig.
ik verschoot me een bult, ik kom lang niet in de buurt van jou squats :o

respect!!!
 
School ruled man. Moet nu 2 weken werken ( wel goed betaald 856 euro voor 80 uren) maargoed , om 5u daar zijn = om 4 u op staan en om 1u gedaan. Ik dacht : leuk, maar imo het is serieus aanpassen en slapen in de middag is ook niet leuk :P.

School geeft je structuur ook , ik ga nu het eerste jaar naar Gent , daar een gym zoeken : trainen in de tussenuren. Ik heb wel het voordeel dat we met een man of 10 trainen in de gym. Groot deel van mijn maten is gewoon komen meedoen toen ik begon :). Dus wij met 2 gelijk achter school naar de gym ( op 200 meter) 1st studie , leren , dan trainen tot rond 9-10u , naar huis en slapen.

En op school zelf moet je gewoon de hele tijd zitten :') , chill :D

Nu OT : vind het zeer netjes dat je je voeding zo strikt kan houden , is iets wat mij moeilijk lukt. Ik heb ook nog nooit alles uitgerekend xD. Ik cut eens een dagje , ik bulk eens een dagje... Maar shtt!!
 
mooi dat je zo strikt bent m.b.t. voeding, zo hoort het!
jij komt er zeker met deze ingesteldheid!
ook je trainingen gaan zeer goed zie ik, je squats zijn echt geweldig.
ik verschoot me een bult, ik kom lang niet in de buurt van jou squats :o

respect!!!
Bedankt CM! Samen worden we groot:)
School ruled man. Moet nu 2 weken werken ( wel goed betaald 856 euro voor 80 uren) maargoed , om 5u daar zijn = om 4 u op staan en om 1u gedaan. Ik dacht : leuk, maar imo het is serieus aanpassen en slapen in de middag is ook niet leuk :P.

School geeft je structuur ook , ik ga nu het eerste jaar naar Gent , daar een gym zoeken : trainen in de tussenuren. Ik heb wel het voordeel dat we met een man of 10 trainen in de gym. Groot deel van mijn maten is gewoon komen meedoen toen ik begon :). Dus wij met 2 gelijk achter school naar de gym ( op 200 meter) 1st studie , leren , dan trainen tot rond 9-10u , naar huis en slapen.

En op school zelf moet je gewoon de hele tijd zitten :') , chill :D

Nu OT : vind het zeer netjes dat je je voeding zo strikt kan houden , is iets wat mij moeilijk lukt. Ik heb ook nog nooit alles uitgerekend xD. Ik cut eens een dagje , ik bulk eens een dagje... Maar shtt!!
Ghehe..vindt het echt tof dat jij het zo goed hebt met school:)
En je hebt ook veel maten om mee te bikkelen, das echt the shizzle..:D
Ik vind je fysiek echt netjes, zo'n droge fysiek is ook mijn streefdoel, spijtig genoeg heb ik niet zo'n aanleg om droog te blijven:o

Zometeen trainen!:fire::yell:
 
misschien niet de aanleg om heel droog te worden, maar als ik jou bezig zie wel een heel goede aanleg voor kracht en dat is niet iedereen gegeven ;)
 
je bent ecto en nog steeds droog yoshuba, jezelf geen onzin gaan aanpraten he;)
Jij kunt nog heeeel lang doorbulken tot je eens moet cutten, dus die aanleg heb je WEL
 
Bedankt CM! Samen worden we groot:)

Ghehe..vindt het echt tof dat jij het zo goed hebt met school:)
En je hebt ook veel maten om mee te bikkelen, das echt the shizzle..:D
Ik vind je fysiek echt netjes, zo'n droge fysiek is ook mijn streefdoel, spijtig genoeg heb ik niet zo'n aanleg om droog te blijven:o

Zometeen trainen!:fire::yell:


Mwah volgend jaar hoop maten kwijt ( die niet in mijn school zitten he , wel in Gent , dus uitgaaan :D ) , maar dr zit toch alweer 1tje op mijn school :). Nee maar in het middelbaar was dat echt leuk man , ff goed studeren en weten dat je daarna weer lekker kon gaan trainen. Ik ging zelfs trainen en dan rond 9-10u nog gaan lopen in de winter :D.

Waar heb jij mijn fysiek gezien :P , ben wel weer wat droger atm ( 83.3 kg , zat na mijn vakantie op 85). Ik ben nog dik geweest , dus echt aanleg om droog te zijn heb ik ook niet. Alhoewel het me nu wel lukt, relatief droog dan , geen 8% , maar ik heb 4 blokjuhhs als ik ze opspan en wat strepen op de zijkant. . Maar ben jij nu echt bezig over mij ? xD. Moet wel nog eens wat foto's schieten , sta er nu redelijk goed bij.

Je hebt imo zeker aanleg voor benen , en je bent veel stricer in je voeding dan mij :) , aanleg dat merk je nog wel , iedereen kan er geraken!
 
Laatst bewerkt:
spijtig genoeg heb ik niet zo'n aanleg om droog te blijven

kappen met jezelf onzin te verkopen, het is juist andersom
jij hebt juist de aanleg om droog te blijven !
 
Als er IEMAND droog is, dan ben jij het wel!
 
Training Woensdag 2 september. SetsxRepsxGewicht.

Below parallel squat > Die druk...zo zwaar:o

1x12x60kg
1x8x70kg
2x5x80kg
1x6x77,5kg
1x6x70kg

Bench press

1x12x35kg
1x6x45kg
2x5x45kg
1x6x40kg

Lateral pulldown

1x10x55kg
1x8x55kg
1x6x55kg

Deadlift > Doodgaan gewoon:fire:

1x12x60kg
3x6x75kg rep PR
1x8x70kg

Assistance oefeningen:

Dumbbell bench press SS One-arm dumbbell rows

1x12x14kg
1x10x14kg SS 1x10x17kg 2x8x17kg
1x8x14kg

Cable curl SS Cable pushdown > Wat een pomp!:rolleyes:

2x10x35kg
1x8x35kg SS 3x10x55kg

Seated leg curl SS Hyperextension 45-degree > ****ing hard!:D

3x12x70kg SS 3x12x18kg

Dumbbell shrugs SS Barbell shrugs SS Behind the back barbell shrugs

3x10x28kg SS 3x10x65kg SS 3x10x65kg

Commentaar: Ik ben gewoon kapot van deze training...wat was dit ****ing hardcore!:eek!: Ik voel me nu echt compleet afgemat, wat ook zo hoort! Die squats waren echt zwaar..:o Mijn beentjes zijn eraan:p Voor de rest was er wel heel veel volk in de gym, vol met van die gasten die echt niet deftig trainen maar toch nog een mooi fysiek hebben...:sad: Mijn kracht begint al goed terug te komen dus dat is wel netjes!:)

Off-topic: Oef..morgen wordt het hellse spierpijn!:D
 
lekker geknald yosh
grats met de deadlift pr

je zal je quads morgen wel voelen idd :D
 
Back
Naar boven