Fitness Seller

Yoshuba': From Zero to Hero! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lekker Yoshuba 100KG PR op je deadlift, dat deed ik je met 15jaar nog niet na, deed toen ook nog niet deadliften(aantal maanden pas 4-6)
Geniet van je vakantie zou ik zeggen!

---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:45 ----------

Heb weer abbo genomen had hem laatst perongeluk verwijdert wou naar laatste pagina gaan???
 
Ik wist toen nog neit eens wat dat was, een dooie lifter langs de kant van de snelweg ofzo :roflol:
 
ik ging altijd lijken optillen doe ik het goed?

Ah, nu komen de lijken uit de kast! Je hebt het al die tijd verkeerd gedaan hahaha :roflol:
 
Ah, nu komen de lijken uit de kast! Je hebt het al die tijd verkeerd gedaan hahaha :roflol:
maar het is toch DEADLIFTEN???ik snap het niet

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

of is de bedoeling dat je een huis probeer te liften en door gaat tot je ''dead'' bent
 
maar het is toch DEADLIFTEN???ik snap het niet

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

of is de bedoeling dat je een huis probeer te liften en door gaat tot je ''dead'' bent

Lijken in de lift dat kan natuurlijk ook... heeft helemaal niks met bodybuilding te maken ghehehe
 
:roflol: @ deadlift discussie

Off-topic: Heb lekkere spierpijn van gisteren, heerlijk! Deze morgen heel wat tijgerbalsem op mijn traps gesmeert:P.
 
:roflol: @ deadlift discussie

Off-topic: Heb lekkere spierpijn van gisteren, heerlijk! Deze morgen heel wat tijgerbalsem op mijn traps gesmeert:P.

Nou, dit was de doodsteek hahaha...rofi
 
met je ebly haha:)
neem die rust en morgen er tegen aan!
 
op die leeftijd en zulke gewichten.!!!! RESPECT man

Ik kon geeneens een 4 kilo dumbbell curl toen toen :D
 
Training vrijdag 6 november. SetsxRepsxGewicht.

Push-dag, week 4

Dumbbell bench press

1x10x15kg
1x8x18kg
1x6x20kg
1x4x20kg

> Ging vlot!

Incline bench press

3x4x45kg

> K'heb nog altijd een lage bench press, maar ben toch tevreden want rustig aan wordt ik sterker en sterker.

Dumbbell flyes

1x10x12kg
2x8x12kg

> Lekker.

Seated dumbbell shoulder press

1x8x14kg
1x7x14kg
2x6x14kg

> Bah...had meer gewicht verwacht! Maarja...na al dat pressen ervoor kan ik ook niets anders verwachten. Deze bevalt me toch een stuk beter dan de overhead press.

Dumbbell lateral raises

1x10x7kg
1x8x7kg
1x10x7kg

> Mooi, de uitvoering was goed!

Tricep dips

1x8xlichaamsgewicht
2x5xlichaamsgewicht

> Oef..alles gegeven!

Skull crushers

1x8x25,5kg
1x5x25,5kg
1x5x23kg

> Kon beter.

Cable pushdown with rope attachment

1x10x45kg
1x8x45kg

> Mooie afsluiter!:)

Commentaar:
Aah..de training zit er weer op! Ik was wel tevreden van deze training..:thumbup:
Ik word stilaan sterker en dat bevalt me dus we blijven doorbeuken!

Off-topic: Net goed gegeten, 210gr roze zalm met 400gr broccoli en 240gr zoete aardappelen, nu gaan we nog genieten van de rest van de dag en dan het weekend induiken! Prettig weekend!
 
Het is al eerder gezegd: Voeding is NIET off-topic! ;)

Verder, een leuke training. Je zegt het zelf al: Je stijgt gestaag in de gewichten, dus het gaat prima.. Volhouden nu!
 
je stijgt in gewichten, maar hoe zit het me je bodyweight?:D
 
Back
Naar boven