XXL Nutrition

Yoshuba's Contest Log

Bezoekers in dit topic

Foto's zijn verstuurd.

Het gaat me niet echt om het winnen van deze contest. De motivatie, inzet en ervaring waren voor mij het belangrijkst.
Je leert je eigen lichaam kennen, dat is iets van onschatbare waarde volgens mij.
Enkele dingen die ik heb geleerd:

- positief zijn, val je van de trein, just get back on!
- meer oefenen op poseren :o
- licht doet énorm veel qua shape
- gewoon hard blijven trainen, niet te veel gaan depleten
- geen drastische veranderingen maken qua training en voeding!

Al met al een hele leuke ervaring en ben tevreden met het resultaat. Ik wens alle deelnemers veel succes en moge de beste, meest shredded en aesthetische fysiek winnen! :)

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 09:46 ----------

Straks eens zien hoe het zit met de kracht.

Ik ga nu nog gewoon door doen tot mijn vakantie en zie daarna wel of ik nog log of niet.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit Yoshuba, succes met de einduitslag!
 
heb niet je hele log bijgehouden, maar ik heb wel gezien dat je voeding vrij harcore was.

is IF aan te bevelen voor het cutten dan?
 
Ziet er goed uit Yoshuba, succes met de einduitslag!
Bedankt om mee te volgen!
heb niet je hele log bijgehouden, maar ik heb wel gezien dat je voeding vrij harcore was.

is IF aan te bevelen voor het cutten dan?

Ik raad IF zeker aan om te cutten. Als je je in de vastperiode kan bezighouden, heb je zo goed als geen honger (eerst even wennen natuurlijk). Soms vergeet je zelfs dat je moet beginnen eten als je echt met iets bezig bent. Het bevrijd me van elke 2-3u te eten, gewoon niet stressen als je een uurtje of 2 vroeger of later eet! Ook fasted trainen vind ik heerlijk! Na de training feasten is zalug.

Ik ben iemand die altijd honger heeft en kan blijven eten (helaas kan ik me dat niet veroorloven). Liever 8u honger dan de hele dag.

Give it a try en werkt het niet, je hebt het tenminste geprobeerd.
 
wat een ecto king was je voor je begon haha :p
 
Wow zo ecto was ik zelfs niet toen ik begon :p Lijkt wel anorexia
 
Joo, ik ben vandaag al thuis. Heb je mijn foto's ook al opgestuurd of moet ik het nog doen?
 
Dikke respect, als ik jouw avatar zie en pre-contest is toch heel wat %tjes vet verschil!!

Netjes voor het volhouden, dit is een van de weinige logs die ik heb bijgehouden maar voor jouw toch echt zeker een top10!!
 
haha Yosh z'n avatar is Josef Rackich
 
Joo, ik ben vandaag al thuis. Heb je mijn foto's ook al opgestuurd of moet ik het nog doen?
Done.
Dikke respect, als ik jouw avatar zie en pre-contest is toch heel wat %tjes vet verschil!!

Netjes voor het volhouden, dit is een van de weinige logs die ik heb bijgehouden maar voor jouw toch echt zeker een top10!!
Thanks. I wish dat ik het was in m'n avatar. Is een beetje mijn streefdoel qua shreddness, iets meer massa mag wel.
haha Yosh z'n avatar is Josef Rackich

Daar heb je het! :)


Training zondag 31 juli 2011.

LB 1

Conventional deadlift - Dragon flags (negative)/L-holds (staggered set)

5 x 60kg
5 x 80kg
5 x 90kg
5 x 100kg
5 x 110kg
5 x 120kg
5 x 130kg
5 x 140kg (RPE = 9)

=> 8 sets/40 reps

Medium stance full squats - Dumbbell rollouts (stagered set)

8 x 60kg
8 x 70kg
8 x 80kg
8 x 90kg
6 x 100kg (RPE = 8)

=> 5 sets/38 reps

[Note: Eerste setjes waren zo goed als allemaal full, goed diep en ze gingen nog vlot ook. Laatste en zware setjes zijn eerder onder of op parallel.]

Sled leg press - Lying leg curls (staggered set)

10 x 157kg - 12 x 40kg
8 x 165kg - 12 x 40kg
8 x 173kg - 12 x 40kg
8 x 173kg - 12 x 40kg

Standing calf raises (smith)

12 x 100kg
10 x 120kg + 6 + 6 + 6

Seated calf raises

10 x 50kg + 8 + 8 + 8

Kracht is wat minder. Komt zeer snel terug na mijn vakantie binnen 10 dagen.

Weer wat meer vrijheid in keuze van voeding! :)

FOOD :meal:

14.00u: 1 banaan + 400gr broccoli + 80gr havermout/brinta met magere melk + 500gr kipfilet (onbereid)

18.00u: 1 appel + 400gr broccoli + 1 heel gekookt ei + 20gr volkoren brood + 75gr Noorse gerookte zalmfilet

21.00u: 350gr champignons + 15gr pindakaas + 500ml magere platte kaas => finally!

Totaal kcal/E/KH/V: 2051/260/151/46

Misschien komt er nog wat bij... bedoeling is wel om nu nog niet te gaan bouwen. Gewoon terug vol komen voor vakantie.
 
Laatst bewerkt:
Ontzettend goed bezig geweest Miguel! Daarvoor krijg je sowieso al een hoog cijfer ;)
 
from skinny to a hardcore fellow
ziet er goed uit yos - progressie duidelijk te zien man
ik kan zo bij je in leer over voeding
 
Ga je op vakantie binnekort? Mooie training op zo weinig kcals!
 
Ooh,, dacht dat jij je avatar was :P
Over een jaartje of 2 misschien wel! :)
Ontzettend goed bezig geweest Miguel! Daarvoor krijg je sowieso al een hoog cijfer ;)
Thanks!
from skinny to a hardcore fellow
ziet er goed uit yos - progressie duidelijk te zien man
ik kan zo bij je in leer over voeding
Bedankt! Heb vele dingen van jou geleerd over training en je workouts zijn echt nice!
Ga je op vakantie binnekort? Mooie training op zo weinig kcals!

Jep. Kracht komt wel snel terug.



Jongens, zit even met een voorstel:

Heb nu nog 10 dagen voor ik vertrek op reis en vroeg me af wat ik nu zou doen qua training.

1. Gewoon UB/LB verder doen.

2. 5-6 dagen body-part split en zo nog eens wat meer variatie erin brengen en nieuwe dingen uitproberen.

3. Gewoon random shizzle.

Thoughts?
 
Hoe laat sta je op en ga je slapen dan als ik vragen mag? :)

Volgens mij zou ik kapot gaan op zo weinig eten ;o
 
Hoe laat sta je op en ga je slapen dan als ik vragen mag? :)

Volgens mij zou ik kapot gaan op zo weinig eten ;o

Het varieert wel eens. Tijdens school: 6u - 22-23u. Vakantie als er niets te doen is 's avonds: 22u30 ongeveer maar kan soms zelfs heel laat worden. Sta dan gewoon op wanneer ik wil, meestal rond 8u.

Dus tijdens school probeer ik ongeveer 7-8u slaap te halen. Vakantie is dat ongeveer 8-9u.

Met IF is dit goed haalbaar!
 
FF om te antwoorden: Ik zou gewoon 1 doen, loop je er nog iets beter bij op je reis en mss kom je nog wel leuke chicks tegen. Het weer wordt schijnbaar weer beter, en als we geluk hebben krijgen we ook nog een lekkere na-zomer... Als je het vol kan houden tot die tijd zie je er toch weer droger uit voor de meisjesssss.
 
Training maandag 1 augustus 2011.

Fasted.

UB 1

Barbell wrist curls - Reverse barbell wrist curls - Reverse barbell curls (warm-up)

- niet gedaan.

Medium grip pull-ups - Medium grip standing overhead press (staggered set)

5 x BW - 5 x 20kg
5 x BW - 5 x 30kg
5 x BW - 5 x 35kg
5 x BW - 5 x 40kg
5 x BW - 5 x 45kg
5 x BW - 5 x 47,5kg
5 x BW - 4 x 50kg (RPE = 9,5)

=> 7 sets/34 reps

Seated DB shoulder press - V-bar pull-ups (staggered set)

6 x 20kg - 10 x BW

T-bar rows (with V-attachment)

12 x 30kg (warm-up)
10 x 50kg <15 sec rust> 6 x 50kg <"> 6 x 50kg <"> 7 x 50kg

CHEATED TOT EN MET - volgende keer strikter! :o
Ter compensatie strikte rows gedaan staggered met de bench press.

Medium grip bench press - Machine T-bar rows (staggered set)

8 x 40kg - 10 x 25kg
8 x 50kg - 10 x 30kg
8 x 55kg - 10 x 35kg
5 x 60kg - 10 x 40kg

=> 4 sets/29 reps

Chin-ups (RPT)

5 x BW (warm-up)
4 x BW+10kg (ME)
4 x BW+6kg
6 x BW

Tricep dips (RPT)

5 x BW (warm-up)
5 x BW+20kg (ME)
5 x BW+15kg
7 x BW+10kg

Deze en de chins waren heel flauw... Next time gewoon rampen!

Leaning lateral cable raises - Cable "scarecrows" - Incline cable flyes (triset)

2 sets

Nice workout, wel beetje te lang (90 minuten). Intensiteit en volume ligt hoog. Enkel omdat ik binnenkort op reis ga.


FOOD :meal:

13.30u: 350gr watermeloen + 115gr quinoa (onbereid) + 500gr broccolimix + 500gr kalkoenlapje (onbereid)

18.00u: 300 gr watermeloen + 400gr broccolimix + 3 hele gekookte eieren + 380gr surimi + 40gr volkoren brood

21.00u: 250gr champignons + 2 grote tomaten + 500gr magere platte kaas

Totaal kcal/E/KH/V : ~2700 kcal/295E/253KH/57V
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven