AndroidHealthClinic

You are what you eat ( Netflix )

Bezoekers in dit topic

Nog niet gezien maar wel voorbij zien komen en ik wil hem wel gaan kijken. Lijkt me wel interessant.

• Like
Waarderingen: GVW
Ik ben een koe en spekjes.

Sommige dierlijke producten leiden tot gezondheidsproblemen,
trash-bear-big-blue-house-o7ayhodnjk2z5wyz.gif

Vond het wel erg sneu om te zien hoe enorm bovenop elkaar die kippen en kweekvissen leven. Wist niet dat het zo erg was.

Moet de laatste aflevering nog kijken, maar ga voorlopig wel iets bewuster boodschappen doen. Kzal niet stoppen met vlees, maar af en toe een dagje minder/ zonder kan geen kwaad.

Ik ben een 0,5l blikje Grolsch Kanon geworden, maar mijn tweelingbroer die voorzitter is van de bond van geheelonthouders ook???

Heb net de laatste aflevering gekeken, maar de vegans waren wel allemaal spiermassa kwijt in 8 weken. Dus tja, ik blijf toch maar rijst met kip eten:p

Heb net de laatste aflevering gekeken, maar de vegans waren wel allemaal spiermassa kwijt in 8 weken. Dus tja, ik blijf toch maar rijst met kip eten:p
Hadden die vegans wel kwalitatieve plantaardige eiwitten?

Ik vond deze een stuk beter.

• Like
Waarderingen: BB_
Hadden die vegans wel kwalitatieve plantaardige eiwitten?

Er werd niet exact verteld wat ze elke dag aten en hoeveel gram eiwit daarbij zat. Maar de 1e 4 weken kregen ze al het eten vanuit het onderzoek. Dus ik neem aan dat als ze een studie doen naar vegans en het is de bedoeling dat die er goed uitkomen, dat de onderzoekers dan wel voldoende eiwitten regelen.

De laatste 4 weken moesten ze zelf boodschappen doen. En ik denk dat als je niet zo into het fitness bent, en je krijgt de opdracht om vega te koken, dat je dan gewoon veel groentes koopt en dus elke week eiwit te kort komt.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: GVW
Ik ben vandaag begonnen, en net aflevering 1 gezien. Vind het zeer vermakelijk. Je kan een hoop vraagtekens plaatsen bij de verschillende studies, maar het is in ieder geval vermakelijk!

Er werd niet exact verteld wat ze elke dag aten en hoeveel gram eiwit daarbij zat. Maar de 1e 4 weken kregen ze al het eten vanuit het onderzoek. Dus ik neem aan dat als ze een studie doen naar vegans en het is de bedoeling dat die er goed uitkomen, dat de onderzoekers dan wel voldoende eiwitten regelen.

De laatste 4 weken moesten ze zelf boodschappen doen. En ik denk dat als je niet zo into het fitness bent, en je krijgt de opdracht om vega te koken, dat je dan gewoon veel groentes koopt en dus elke week eiwit te kort komt.
Geen idee, plantaardig vallen er best leuke combinaties te maken. Denk dat de gemiddelde recreatieve sporter geen spiermassa hoeft in te leveren, als ze een beetje weten waar ze op moeten letten.

Ik wordt een beetje moe van al dat vegan gepush. Leef en laat leven, ooh wacht........:duh:

Back
Naar boven