XXL Nutrition

young men gone gay?

Bezoekers in dit topic

Dit is gewoon sophisticated Viktor en Rolf style.

Als ik het kon zou ik het ook doen want in die scene wordt heel wat afgedoet en circuleren de fotomodelletjes waarvan je zegt, damn.
 
Dit is gewoon sophisticated Viktor en Rolf style.

Als ik het kon zou ik het ook doen want in die scene wordt heel wat afgedoet en circuleren de fotomodelletjes waarvan je zegt, damn.

Bij 85% ben je strafbaar.
 
afschieten dat uitschot bahbah
 
haha epic manhood.
 
hahaha, idd...

Nu staat er een reactie van een meisje dat ze hem erg MANNELIJK vindt... hahahahaha.
 
Ik zou als ik jullie was eens voor het echte werk gaan!:
www.snyggast.se/
hier kunnen jullie je ook weer even een uurtje vermaken :D
 
Bij dit soort topics komt bij mij alleen de vraag op van hoe kom je op dit soort profielen terecht ;):D

Verder tsja.. wat moet ik er van zeggen...
 
Moest hier aan denken en ik denk dat die het nog wel kan ook;
http://www.youtube.com/watch?v=r2NXd8wYkeM
Ook gelijk vrienden voor hem gevonden
http://lisavandamme.files.wordpress.com/2008/01/blog_tecktonik_02.jpg

Die jongen van dat filmpje vind ik anders wel leuk hoor :D Hij wappert nogal met zijn handen, maar ritmegevoel heeft hij wel, dat voetenwerk vind ik wel gaaf :D zou hem niet zo sne afwimpelen. Die vent van dat netlogpro.. tjaa.. hij heeft een rvouwen kapsel, die kettingen komen van de new york (vrouwen afdeling..) en dat shirt (roze) is te lelijk. Verder zoekt 'het' het maar uit.
 
serieus, vinden vrouwen dansen dan zo intressant, en dan zeker nog op deze manier???
Ik kan ook wel wat dansen maar zo versier je toch niet?
 
Welke vraag stelt een vrouw zich na het zoen van deze foto.
•JØŽŽŸ™• zegt:
why the hell get a boyfriend that is more of a woman than u are? ???
 
Ik snap niet waarom jullie je hier zo ergeren aan mensen met een bepaalde sT. gaykleding of niet (ja ik vind het ook maar niets), laat mensen gewoon in hun waarden. Het aloude spreekwoord "doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg" lijkt hier we heilig.


Waarom vrouwen hier op vallen? Het is nu niet meer survival of the fittest maar meer van de gladste. Hoe gladder je bent hoe meer kans je maakt, de kledingsT van de jongen zit vol met eyecatchers waardoor hij meer opvalt bij de dames waardoor deze dus vaak sneller in gesprek met ze komen dan andere jongens. Waarschijnlijk een playertje, fervent jumpsT fanaat en zit op voetbal stereotype.
 
Ik denk trouwens helemaal niet dat vrouwen hier in het algemeen méér op vallen. Ik denk dat een bepaalde soort vrouwen hier wel op valt, een soort waar ik alvast überhaupt niets mee te maken wil hebben ;)
 
serieus, vinden vrouwen dansen dan zo intressant, en dan zeker nog op deze manier???
Ik kan ook wel wat dansen maar zo versier je toch niet?

Het is volgens mij techtonic ofzoiets, 1 of ander vaag dansgebeuren vergelijkbaar met jumpsT hier in Belgie en Nederland. Ze zien er beiden k*t uit maar het is een soort hype.
 
K heb em hier (Tienen) al zien rond lopen. Mottige janet bah...
 
Hahaha, belgen en hun uitspraken, kk leip. Heb zelf een belg als baas, altijd lachen met hem.
http://www.youtube.com/watch?v=gUPdTqg02fM

Die dans die hij doet, techtonik ofso. Te gay voor woorden
Maat van me vond het super tot hij videos op youtube zag van die Jelle gasten die elkaar aan het aflebberen waren
't was gelijk over
 
Back
Naar boven