AndroidHealthClinic

[Youtube] Grote bb'ers massa verlies na ziekte en verplicht stoppen met AAS

Bezoekers in dit topic

Redelijk logisch toch, geen ondersteuning+training meer vanaf een onnatuurlijk fysiek.

lichaam is er totaal niet op gemaakt zoveel spiermassa te behouden, als ze er bij blijven trainen kunnen er nog wel redelijke bodies aan overblijven vind ik.

Beestige drug response :D
 
Arnold en Frank zijn ook weer naar 'normaal' gegaan. Het is wat.
 
Stoppen met trainen en juicen, dan gaat het snel. Als die gasten weer jaartje raggen dan blazen ze ook wel op als een malle.
 
Huren is kuren. Zeker als je echt naar de heavy weights gaat. Is niet voor niks niet-naturel, kan je dus ook niet zonder juice vasthouden. Dan vind ik wel dat dit voorbeelden zijn van bizar slecht afgetrainde gasten. Je hoeft er toch echt niet zo uit te gaan zien...? Zijn natuurlijk wel allemaal wat jaartjes ouder ook, het is niet alsof je je hele leven met een sixpack rond (wil/zal) lopen.
 
Ugh, luimarco. Ik ga die shit niet eens kijken.
 
Stoppen met trainen en juicen, dan gaat het snel. Als die gasten weer jaartje raggen dan blazen ze ook wel op als een malle.
Jep. Kevin Levrone stond er ook vrij snel weer netjes bij toen ie ging trainen en dit bijhield met z'n 'Levrone Report'.
 
geen AAS meer
geen trainen meer
slechte voeding
ziekte.

no sht dat je dan gainz kwijt raakt.
 
geen AAS meer
geen trainen meer
slechte voeding
ziekte.

no sht dat je dan gainz kwijt raakt.

En ik maar denken dat het voor everrrrr was :p
 
kijk eens naar dave palumbo lol
 
een naturel behoud zn spieren ook niet als die stopt met trainen
 
Vind de in depth analyses van luimarco best prima. Dat gelul in de camera hoeft van mij ook niet.
 
on a DAI-LY!
 
Back
Naar boven