MuscleMeat

Youtubers die calorie challenges doen

Bezoekers in dit topic

Anthony Kruijver doet ook regelmatig zulke challenges. Hij verteld er vaak ook eerlijk bij dat hij voor en na de challenge in een flinke cut zit.
 
Anthony Kruijver doet ook regelmatig zulke challenges. Hij verteld er vaak ook eerlijk bij dat hij voor en na de challenge in een flinke cut zit.
Anthony Kruijver zelf niet zo extreem, zijn neefje ofzo Daan van Markus wel ja. Die zei laatst dat die de hele week op 2000 kcal eet om vervolgens één keer per week een kcal challenge te doen voor youtube :roflol:
 
Anthony Kruijver zelf niet zo extreem, zijn neefje ofzo Daan van Markus wel ja. Die zei laatst dat die de hele week op 2000 kcal eet om vervolgens één keer per week een kcal challenge te doen voor youtube :roflol:
Kost ook nog eens belachelijk veel geld voor een 17-jarige. In zo'n video zei hij dat ie vaak wel 150 euro uitgaf op zo'n dag.
 
Kost ook nog eens belachelijk veel geld voor een 17-jarige. In zo'n video zei hij dat ie vaak wel 150 euro uitgaf op zo'n dag.
Ik heb geen idee wat de reclames tijdens zijn filmpjes opleveren dus wellicht kan dat uit.
 
Ik heb geen idee wat de reclames tijdens zijn filmpjes opleveren dus wellicht kan dat uit.
Hij heeft een klein kanaal en pakt niet zoveel weergaven. Zal wel meevallen, gemiddelde is een euro per 1000 views maar er zijn zoveel variabelen dus is eigenlijk niet te zeggen idd
 
Geen idee welke youtubers jij kijkt maar alles ver boven de 10k lijkt mij vrij onmogelijk.
Lol.

En zoals Marvin zei als je onderhoud 4000 is en je eet 10k gaat die overige 6000 niet perse naar vet toe. Een heel groot deel wordt omgezet in glycogeen en verbrandt door thermogensis. Twe daagjes in een defeicit en je bent weer op baseline.
 
Lol.

En zoals Marvin zei als je onderhoud 4000 is en je eet 10k gaat die overige 6000 niet perse naar vet toe. Een heel groot deel wordt omgezet in glycogeen en verbrandt door thermogensis. Twe daagjes in een defeicit en je bent weer op baseline.
Een heel groot deel? Omw elke cheatday +2k kcal eten
 
Vind Matt Stonie de enige fatsoenlijke. Die man is echt bizar. De rest is allemaal veel te kinderachtig. Snap niet hoe je naar zo'n Eric kan kijken
Moet ook wel bekennen, dat het heel lang geleden is dat ik hier naar keek.. Maar snap wat je bedoeld
 
Moet ook wel bekennen, dat het heel lang geleden is dat ik hier naar keek.. Maar snap wat je bedoeld
Greg had het laatst over eentje die heette Nikocado Avocado.
Om even een korte uitleg te geven:
Deze gast begon met dit kanaal toen hij nog vrij mager was. Hij merkte dat door vol te stouwen mensen meer gingen kijken. Hij kotst niets uit naar mijn weten (zoals het ook te zien is). Nu is hij heel trots op hoe dik hij is en hij wilt nog dikker worden.
2,16 miljoen abonnees...
 
Ik zie soms een aantal YouTubers challenges doen dat ze 10.000Kcal, 20,000 en soms zelfs 50.000kcal+ in een dag +/- wegwerken. En dat doen ze gewoon een aantal keer per jaar. En dan een paar dagen later een video posten en dan er precies hetzelfde uitzien. Als ik naar een KitKat kijk kom ik al 0.2% bodyfat aan. Een aantal maanden geleden ben ik wel in de verleiding gekomen ook zoiets te doen. Die hele keuken overhoop, het begon veelbelovend bij gezouten cashewnoten, Nibbit chips, roze koeken en magnum ijs. Gelukkig was dr daarna niet veel meer om te snaaien. Ik eindigde zelfs bij hartige Sultana en Evergreen die ik niet eens lekker vind maar toch op moest. Daarna gezworen dat ik dit nooit meer zou doen. Voelde me verschrikkelijk denk dat het in totaal (maar) zo’n 4000kcal was. Moest dus 10 dagen onder de 400kcal behoefte eten totdat ik weer op hetzelfde “level” was. Doen die Youtubers dat ook? Of reageert je lichaam anders op tienduizenden kcal binnen een korte tijd?
Pff, homo.
 
Ohjee stoere bodybuilderboy die maarliefst 8000kcal op onderhoud zit omdat hij superveel spier heeft. Wat is 4000kcal nou? Dat is zijn ontbijt! Dat is bij hem in VIJF happen weg. Moet je eens kijken hoe stoer hij is! Tevens zit hij onder de tattoo’s!! Tattoo’s + grote spieren omg wat gaaf zeg. Hij weegt MEER dan 100 KILO. Potverdorie wat nice zeg
 
Ohjee stoere bodybuilderboy die maarliefst 8000kcal op onderhoud zit omdat hij superveel spier heeft. Wat is 4000kcal nou? Dat is zijn ontbijt! Dat is bij hem in VIJF happen weg. Moet je eens kijken hoe stoer hij is! Tevens zit hij onder de tattoo’s!! Tattoo’s + grote spieren omg wat gaaf zeg. Hij weegt MEER dan 100 KILO. Potverdorie wat nice zeg
Wel heeft hij duidelijk z'n prioriteiten beter op orde ipv zich druk te maken om YTers die van alles doen voor de clicks of wat andere mensen van hem zeggen op een forum.

Hoewel ik andere woorden heb gekozen weet hij je iig wel te bereiken met zijn manier van communiceren, dus dat doet ie ook aardig.

Succes met je deeg gerechten!
 
Ohjee stoere bodybuilderboy die maarliefst 8000kcal op onderhoud zit omdat hij superveel spier heeft. Wat is 4000kcal nou? Dat is zijn ontbijt! Dat is bij hem in VIJF happen weg. Moet je eens kijken hoe stoer hij is! Tevens zit hij onder de tattoo’s!! Tattoo’s + grote spieren omg wat gaaf zeg. Hij weegt MEER dan 100 KILO. Potverdorie wat nice zeg

Het zit je dwars he? Homo.
 
Het zit je dwars he?
Verdorie, het woord homo zou ik zelf niet gebruiken, maar je weet het weer veel korter en bondiger te verwoorden dan ik.

Brevitas is vaak lastig voor me.
 
Verdorie, het woord homo zou ik zelf niet gebruiken, maar je weet het weer veel korter en bondiger te verwoorden dan ik.

Brevitas is vaak lastig voor me.
I wish dat 8000 kcal m'n onderhoud was :( dan had ik nu ripped beyond the bone geweest.
 
Anthony Kruijver doet ook regelmatig zulke challenges. Hij verteld er vaak ook eerlijk bij dat hij voor en na de challenge in een flinke cut zit.
Elke kcal challenge die ik van hem gezien heb heeft hij niet eens gehaald. Volgens mij haalt hij ze nooit.
 
Back
Naar boven