AndroidHealthClinic

Yum Yum Chicken flavour instant noodles 50kcal ?

Bezoekers in dit topic

sjorsdoren94

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 dec 2013
Berichten
1.526
Waardering
316
Lengte
1m82
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
Voedingswaarden
Deze waarden gelden voor het onbereide product.

Per 100 Milliliter. ADH*
* aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
Energie 90 kcal
Energie 380 kJ
Eiwitten 1,5 g
Koolhydraten 12 g
Vet 4 g

Pakje is 60gr

als ik het goed begrijp zit er in zo,n pakje noodles maar ong 50 kcal.
wou hem in me schema gooien maar 50 kcal dat kan toch nooit of ligt dat nou aan mij :P

AHI_434d50323138363438_1_LowRes_JPG.JPG
 
Dat klopt inderdaad niet, etiket is imo misleidend want gaat uit van ML en niet gr. Lijkt er dus op dat ze ervan uitgaan dat het een soep is. Voedingswaarde is dan gebaseerd op bijv. 400 ml. water erbij, dan is het totaal 360 Kcal in dit voorbeeld, maar "slechts" 90 Kcal per 100 ml. Etiketten beter lezen. Los daarvan is dit rommelvoer, hoort niet thuis in een serieus bb schema.
 
hmmm ik wou weer gaan bulken
en dacht hier kan ik lekker snel ff wat kcalls/koolhydraten mee naar binnen gooien zonder dat het te duur is.
is in principe toch gewoon hetzelfde als spaghetti of zie ik dat nou verkeerd
 
Dat klopt inderdaad niet, etiket is imo misleidend want gaat uit van ML en niet gr. Lijkt er dus op dat ze ervan uitgaan dat het een soep is. Voedingswaarde is dan gebaseerd op bijv. 400 ml. water erbij, dan is het totaal 360 Kcal in dit voorbeeld, maar "slechts" 90 Kcal per 100 ml. Etiketten beter lezen. Los daarvan is dit rommelvoer, hoort niet thuis in een serieus bb schema.
Gezondheid > bodybuilden. Care wat je eet. Zolang je maar gaint
 
Kijk maar eens hoeveel zout erin zit :o rip
 
hmmm ik wou weer gaan bulken
en dacht hier kan ik lekker snel ff wat kcalls/koolhydraten mee naar binnen gooien zonder dat het te duur is.
is in principe toch gewoon hetzelfde als spaghetti of zie ik dat nou verkeerd

Zo ongezond is het ook weer niet, kan op zich. Ik vind alleen elke dag een portie niet echt goed voor je gezondheid, maar dood ervan ga je niet
 
ik eet ook gezouten noten dan dan ik die volgende keer beter ongezout nemen.
als ik gewoon het halve zakje gebruik en het zakje met de olie laat liggen dan kan het geen probleem zijn.
kost tenslotte maar 45 cent :P

misschien nog andere ideeën wat niet te duur is en aantal wat kcalls bevatten ?
 
Laatst bewerkt:
Ongezouten pindas kosten evenveel als gezouten volgens mij.
 
deze net gevonden

Voedingswaarden
Per 100 gr
Energie (Kj per 100 Gr)2023 Kj
Energie (Kcal per 100 Gr)483 Kcal
Vet (Gr per 100 Gr)21 Gr
Waarvan verzadigd (Gr per 100 Gr)10 Gr
Koolhydraten (Gr per 100 Gr)64 Gr
Suiker (Gr per 100 Gr)2,6 Gr
Eiwitten (Gr per 100 Gr)8 Gr
Zout (Gr per 100 Gr) 5gr
 


bulken op yum yum noodles tutorial
 
die had ik dus ook gezien daardoor kwam ik juist op het idee om noodles te kopen. :P

rijst is ook niet duur trouwens. magere kwark kost ook niks. Er Zijn genoeg manieren om cheap te bulken.
Lekker en of het vol te houden is, is anders.
Ik zou zo een Kali Muscle recept gewoon proberen en kijken of het voor je werkt.
Maar zou het niet elke dag eten.

Laat even weten hoe het beviel. Succes.
 
ja rijst en kwark eet ik al op een dag :P
beetje afwisseling is wel lekker
 
Kijk eens naar rijstnoedels.
Is een kwestie van wellen in heet water. Wat vlees/tonijn oid erdoorheen en groente en klaar.

Simpels receptje
50 gram rijstmie
100 gram kipfilet in dunne reepjes
fijn gesneden bosuitje
wat sambal

150-200 ml heet water daar de kip even in gaarkoken. Gas uitzetten mie erbij + bosui en 5 minuten laten wellen (even afdekken). sambal erdoor en eet smakelijk.
 
No Pain no gain right ? :cool:

nee nu ik dit filmpje zie probeer ik even verder te kijken naar wat ik anders zou kunnen eten :P

Ik zei het toch al..rommelvoer :). Rijst is spotgoedkoop, goed alternatief zijn oats (havermout). Goedkoopste varianten kosten rond de 50 cent per 500 gram (bijv. huismerk AH), in de blender met wat pindakaas (bulkpowders in de actie 4 euro per kg) en whey (ook Bulkpowders, soms heel goedkoop) en je hebt een zeer voedzame en krachtige meal voor misschien 50-60 cent met veel betere macro's, veel meer micro's (vitamine/mineralen) en niet/nauwelijks zout. Noodles...:o
 
was ik ook van plan morgen naar supermarkt al me shit halen en dan er hard tegen aan :)
 
yum yum of good noodles doen niet veel goeds denk ik... Er zit echt super veel zout in en allerlei E-nummers die echt ongezond zijn. Neemt niet weg dat het lekker makkelijk is inderdaad.
Maar met een heel klein beetje meer werk kan je ook zelf noodles koken en op smaak brengen met de kruiden die je lekker vind :)

Qua havermout en andere granen zou ik persoonlijk eerder kiezen voor biologische, ook al is dat veel prijziger. Voornamelijk graanproducten bevatten echt ontzettend veel resten van pesticiden.
 
Back
Naar boven