AndroidHealthClinic

yuri van gelder

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

marlymass

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
2 mei 2005
Berichten
359
Waardering
0
ik zag vandaag het fysiek van yuri van gelder in de spits of de metro en ik stond verstelt van zijn lichaam.
nu voel je hem al aan komen
ik denk dat deze kerel niet vies is van een kuurtje
ik weet dat er in het bodybuilding wereldje aardig wat gebruikt word dat weet ik van mezelf en anderen
maar hoe zit het met het turnen
weet iemand wat ze daar gebruiken welke kuurschema's enzv ??
 
Hoewel het aanlokkelijk om snel te roepen dat hij gebruikt, moeten we niet vergeten dat deze jongen als sinds z'n 8e ofzo al continu bezig is met zware fysieke inspanningen.

Denk dat je zijn fysiek eerder moet zoeken in jarenlang 6x per week keihard trainen dan AAS.

Besides, hij is gebaat bij kracht, niet direct bij massa. Ook om iets om over na te denken.
 
Jeh en vergeet ook niet dat hij iets van 1.65m is of zo. Dus ik denk dat zijn fysiek natural wel te doen moet zijn, aangezien het voor hem ook zijn beroep is en er dus 24/7 mee bezig kan zijn.
 
Ik denk niet dat hij gebruikt hoor. Idd hij traint al lang is 23 inmiddels. Dus dat fysiek past bij hem. Ik heb echt veel respect voor die kerel.
 
jimi zei:
......

hij kan direkt wel wedstrijden doen met bodybuilding wat een master fisiek
ben het roerend met je eens wil wel eens weten wat ze eten en hoe ze trainen

Ik denk dat zn benen wel wat uit verhouding zullen zijn met zn bovenlichaam. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ie er super uitziet.

Deze jongen traint al zo'n 15 jaar, dag in dag uit. Wat heeft hij bovendien écht aan een kuur? Het komt nu meer aan op controle op bepaalde momenten tijdens een oefening, lijkt me. Ik denk dat ie netjes natural is.
 
deze jongen traint dagen lang en als jij heel de dag op ringen moet steunen en hangen en optrekken enzo dan krijg je echt wel spieren geloof mij maar als die sporters die de ringen doen hebben flinke armen..niet alleen yuri van gelderen
 
helaas kan ik de foto nergens vinden op het net maar hij staat in een zwembad met op de achtergrond de skyline van melborn
iemand gezien die foto????of meschien kan iemand hem wel vinden ?
 
Toch denk ik dat er in elke topsport altijd wel gebruikt wordt. Je hebt genoeg AS die je aan kracht helpen. Ondanks dat hij al zo lange tijd traint, denk ik idd dat hij toch wel iets gebruikt heeft.
 
hier een foto zonder shirt aan op vakantie,
aanleg heeft ie wel alleen mist ie benen,

[Link niet meer beschikbaar]


oja in chat/conversatie is er ook een topic over bezig
[Link niet meer beschikbaar]
 
deze jongen is niet naturel.. zou leuk zijn als het wel zo was maar op je 23e zie je er natural niet zo uit n ;) simple as that
 
hoezo niet
als je op je 16tiende begint ben je toch al een dikke 5 a 6 jaar aan het bben
moet zeker te doen zijn hoor:S
 
leuke foto aan het strand maar die foto in dat zwembad in melborn ziet ie er nog veel beter uit
ik weet niet wat ik er van moet denken ik trek geen conclusie maar er zijn geen mensen die ik ken die naturel zo ver gekomen
 
ECLIPSE zei:
deze jongen is niet naturel.. zou leuk zijn als het wel zo was maar op je 23e zie je er natural niet zo uit n ;) simple as that
Traint vanaf zijn vroege jeugd bijna 30 uur per week. Zeker weten dat je er dan zo uit kunt zien :cool:

Ligt het aan mij of ruik ik hier een 'zo kan ik het ook' lucht.... :rolleyes:
 
Ga er maar van uit dat hij al heel wat juice heeft gehad;)

Heb nog nooit een mannetje van net 22 jaar naturel gezien met zo'n fysiek, hij
zou er spontaan de NK van de YBF mee winnen (als hij benen trainde:D ). Kwa kracht heb je natuurlijk ook het e.a. nodig om aan zo'n ringetje te hangen.......

Vergeet dat naturel dus maar......
 
het feit dat iemand denkt dat dit niet naturel te behalen is, geeft aan hoeveel vertrouwen diegene heeft in zichzelf of de capaciteiten van het menselijk lichaam: die gast traint HARD.
daarnaast is hij beroepsmilitair en de screening op drugs is daar een STUK strenger geworden: gepakt worden = exit en een beroep bij iets als de politie oid kun je verder ook wel vergeten.
 
Mmmm, ben nou wel verdomde benieuwd wat het eindantwoord is: naturel of de roids? Iemand een ideetje hoe we daar achter kunnen komen?
Ik vroeg het me een aantal maanden geleden ook al af...
 
[Link niet meer beschikbaar]

ik heb weinig verstand van computers meschien kan iemand het even neerzetten
 
je moet iets naar boven scrollen dan zie je de afbeelding
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven