AndroidHealthClinic

Zack Kahn's dayjob

Bezoekers in dit topic

branchy1980

Cool Novice
Lid geworden
30 jul 2011
Berichten
42
Waardering
0
weet iemand wat voor werk hij doet bij het bodybuildingen ?
Ik wist niet dat hij nog een dagjob deed totdat ik het volgende fiilmpje zag ,vanaf de zesde minuut begint hij erover te praten maar hij zegt niet wat voor job het is.

[Link niet meer beschikbaar]
 
ik heb er de kracht nie voor om al die tijd naar deze man te luisteren, wat een enorme beul, maar waarom heeft hij zo'n groot hoofd voor zo weinig inhoud.
 
ik heb er de kracht nie voor om al die tijd naar deze man te luisteren, wat een enorme beul, maar waarom heeft hij zo'n groot hoofd voor zo weinig inhoud.

jezus man wat zijn we lekker respectloos. Laat die vent lekker zijn ding doen whats your problem. Hij praat gewoon gaar engels, cut the guy some slack. Heb je ronnie rockel of roelly wel eens engels horen spreken...nee daar wordt je blij van.
 
jezus man wat zijn we lekker respectloos. Laat die vent lekker zijn ding doen whats your problem. Hij praat gewoon gaar engels, cut the guy some slack. Heb je ronnie rockel of roelly wel eens engels horen spreken...nee daar wordt je blij van.

+1, Alleen versta ik hem wel gewoon, heel soms dan niet (ik heb dan ook nooit moeite gehad om mensen te verstaan)
 
jezus man wat zijn we lekker respectloos. Laat die vent lekker zijn ding doen whats your problem. Hij praat gewoon gaar engels, cut the guy some slack. Heb je ronnie rockel of roelly wel eens engels horen spreken...nee daar wordt je blij van.

hahaha doe roelly maakt zinnen van max 3 woorden, meer komt er niet uit
 
ik heb er de kracht nie voor om al die tijd naar deze man te luisteren, wat een enorme beul, maar waarom heeft hij zo'n groot hoofd voor zo weinig inhoud.

:rolleyes:Maar goed dat we zo'n slim en en met talent overgoten persoon als jij hier hebben op het forum , godzijdank !

Jij bent zowat de enige die niet naar zij filmpjes kan kijken,Zack is een held.Echt n man met karakter .
Zijn filmpjes zijn gewoon fantastisch en dan nog maar te zwijgen over zijn volhardheid om te recuperen van zijn blessure en te slagen om pro te worden.
 
ik kan echt uren kijken naar die gast hahaha geniale shit
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Problems?
 
ik heb er de kracht nie voor om al die tijd naar deze man te luisteren, wat een enorme beul, maar waarom heeft hij zo'n groot hoofd voor zo weinig inhoud.

Daarom heeft ie zichzelf ook met compleet kapotte knieen in een jaar tijd ofzo weer opgewerkt tot waar hij nu is. Daarnaast nog een sportschooltje begonnen en blijkbaar nog een baan ernaast...
Heel weinig inhoud idd..
 
Daarom heeft ie zichzelf ook met compleet kapotte knieen in een jaar tijd ofzo weer opgewerkt tot waar hij nu is. Daarnaast nog een sportschooltje begonnen en blijkbaar nog een baan ernaast...
Heel weinig inhoud idd..
zack khan heeft ook een master in economics dacht ik....
 
zack khan heeft ook een master in economics dacht ik....

vergis je niet, veel BB'ers zijn toch hoogopgeleid (veel mensen hebben hier juist tegenovergestelde idee over).
Kijk maar is naar platz, franco columbo, sonbaty etc
 
ik heb er de kracht nie voor om al die tijd naar deze man te luisteren, wat een enorme beul, maar waarom heeft hij zo'n groot hoofd voor zo weinig inhoud.

Ben blij dat wij hier willemyates hebben.
 
en toen was willemyates stil.....jammer :D
 
ik heb er de kracht nie voor om al die tijd naar deze man te luisteren, wat een enorme beul, maar waarom heeft hij zo'n groot hoofd voor zo weinig inhoud.


Kijk eens wat voor breezer ecto body jou plof kop moet dragen

---------- Post toegevoegd Tue 2 Aug 2011 om 01:44 ----------

Daarom heeft ie zichzelf ook met compleet kapotte knieen in een jaar tijd ofzo weer opgewerkt tot waar hij nu is. Daarnaast nog een sportschooltje begonnen en blijkbaar nog een baan ernaast...
Heel weinig inhoud idd..

Mooi geantwoord!!
 
kan uren naar die gast kijken, en af en toe pik nog wat nuttige dingen van hem op ook :P
 
Back
Naar boven