MuscleMeat

zack khan update

Bezoekers in dit topic

boforli

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2006
Berichten
8.772
Waardering
309
5 weeks out from the British Championships

we hebben een nieuwe kandidaat voor de sandow,hij heeft wel nog wat dikte nodig op zen rug maar check die borst en biceps en onderarmen,brute massa !

10ihxec.jpg


mmqtxs.jpg


142vjx4.jpg


2a8erlk.jpg


68f13b.jpg


5u36zs.jpg


5vrecy.jpg


16c1k51.jpg


2hmkl6p.jpg


zmkrae.jpg


f0q7w7.jpg
 
Kandidaat voor een Sandow? Daar mist hij toch nog een hoop voor.
 
zoals wat dat dan?
hij is heel veel vooruit gegaan en heeft nu een behoorlijk goeie balans in zijn fysiek. Enige wat nog wat aandacht mag hebben zijn z`n benen, wat meer detail en wat meer kuiten nog. Verder echt een ziekelijk goeie Most musculair pose!!!
 
Nieuwe kandidaat voor de Sandow? Hij is niet eens prof, maar zal dat denk ik wel gaan worden.

Heeft veel massa, maar zn wedstrijdshape is gewoon ronduit bagger...veel en veel te soft. Daar moet hij nog heel wat aan gaan verbeteren dan komt hij er wel.
 
Die kop die hij hier en daar trekt :roflol:
 
Brute massa, maar persoonlijk vind ik het echt geen mooi fysiek.
 
Wat een lelijke gorilla.
 
beest!! rug en kuiten kunnen beter,wel heel goede armen
 
Hij lijkt stoned :D
 
Beest... nog lang geen olympia top 10.. dat vergt meerdan alleen massa,
benen zijn (nog)niet inverhouding met zn bovenlichaam
staat idd ook veel te soft.. maar hij komt er idd wel..
 
Beest, daarmee is ook alles gezegd.
 
Wel een Beest, maar ik vind dat hij geen mooie fysiek heeft.
 
soft
??hij is wel 5weken out he...

en die MM ,daar kunnen enkele olympiadeelnemers toch niet aan tippen imo oa silvio , victor ,troy om maar enkele te noemen

142vjx4.jpg


---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

Nieuwe kandidaat voor de Sandow? Hij is niet eens prof, maar zal dat denk ik wel gaan worden.

Heeft veel massa, maar zn wedstrijdshape is gewoon ronduit bagger...veel en veel te soft. Daar moet hij nog heel wat aan gaan verbeteren dan komt hij er wel.

hij is wel pro hoor
 
gruwelijke crab shot. Ziet er groot uit maar absoluut geen kandidaat om hoog te eindigen op de olympia en helemaal al geen sandow winaaar!

soft
??hij is wel 5weken out he...

en die MM ,daar kunnen enkele olympiadeelnemers toch niet aan tippen imo oa silvio , victor ,troy om maar enkele te noemen

oh nee?

1_2007-mr-olympia-524-victor-martinez.jpg
 
soft
??hij is wel 5weken out he...

en die MM ,daar kunnen enkele olympiadeelnemers toch niet aan tippen imo oa silvio , victor ,troy om maar enkele te noemen

142vjx4.jpg


---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------



hij is wel pro hoor

Leer de feiten eens ff voordat je iets nutteloos roept. Ten eerste is hij is geen 5 weeks out..hij heeft de UKBFF Welsh Championships afgelopen weekeinde gewonnen.
Ten tweede is hij geen prof...snap niet hoe je hierbij komt.

En op plaatjes kan hij er idd wel goed uitzien tegenover jongens als Victor, Silvio en Alves. Zet ze eens naast elkaar op het podium, Kahn komt op dit moment nog niet eens in de buurt bij deze jongens. Je hebt het hier wel ff over de top qua prof bb'ers, en jij gaat dit vergelijken met iemand die op dit moment nog niet eens een intenationale titel op zijn naam heeft staan.
 
Laatst bewerkt:
Leer de feiten eens ff voordat je iets nutteloos roept. Ten eerste is hij is geen 5 weeks out..hij heeft de UKBFF Welsh Championships afgelopen weekeinde gewonnen.
Ten tweede is hij geen prof...snap niet hoe je hierbij komt.

En op plaatjes kan hij er idd wel goed uitzien naast jongens als victor, silvio en Alves. Zet ze eens naast elkaar op het podium, Kahn komt op dit moment nog niet eens in de buurt bij deze jongens. Je hebt het hier wel ff over de top qua prof bb'ers, en jij gaat dik vergelijken met iemand die op dit moment nog niet eens Engels kampioen is geweest.

leer jij je aardrijkskunde maar s wat beter dan, de britse kampioenschappen zijn de welshe niet he ....
Dat hij geen pro is kan best zijn,ik ben net aant opzoeken, ik dacht van wel maar dan zit ik mis

En tuulijk praat ik over de top maar iedereen begint onderaan ,hij weegt hier 127kilo dus zeker vergelijkbaar met de top
 
Hij mist de defenitie vind ik, maar de massa is er wel, moet wel zeggen dat die most muscular er goed uitziet. Monsterlijke bloeddruk btw:D
 
ok, ik begrijp dus dat dit wedstrijdpics zijn en dat dit zijn wedstrijdconditie is wat het nog erger maakt. Dan mag je al niet eens aan dergelijke vergelijkingen gaan denken, boforli. Er zit vrijwel weinig tot niets aan definitie op zijn quads.
 
wat is er met de linker gedeelte van zijn rug gebeurd? lijkt wel een brandwond ofzo
 
Back
Naar boven