Fitness Seller

Zak eiwitpoeder was niet goed gesloten

Bezoekers in dit topic

NasiSpeciaal

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 dec 2012
Berichten
385
Waardering
85
Lengte
1m90
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Hoi,

Ik heb 2.5kg eiwit bij de bulkpowders gekocht. De zak was niet goed gesloten toen ik de doos openmaakte, er lag ook wat poeder in de doos. Is dit bij jullie ook wel eens gebeurt? En zouden jullie de shakes gewoon nemen?
 
Hoi,

Ik heb 2.5kg eiwit bij de bulkpowders gekocht. De zak was niet goed gesloten toen ik de doos openmaakte, er lag ook wat poeder in de doos. Is dit bij jullie ook wel eens gebeurt? En zouden jullie de shakes gewoon nemen?


foto maken en naar de klantenservice sturen ,shakes kan je gewoon consumeren maar ik denk dat je wel een kortingsbon krijgt voor de volgende bestelling
 
Hoi,

Ik heb 2.5kg eiwit bij de bulkpowders gekocht. De zak was niet goed gesloten toen ik de doos openmaakte, er lag ook wat poeder in de doos. Is dit bij jullie ook wel eens gebeurt? En zouden jullie de shakes gewoon nemen?
Zou ik zelf terugsturen. Weet God hoe lang dat ding al open is en hoe vochtig de inhoud is geworden.
 
Bulkpowders of myprotein lost dit gewoon netjes op. Met een beetje geluk krijg je gewoon een nieuwe 2.5kg zak opgestuurd :).
 
Thanks voor de reacties, zou het ook geopend kunnen zijn onderweg? Misschien wou iemand bij de grens even controleren of t wel eiwit was want volgens mij komt mn poeder hier vanuit de uk.
 
komt uit Duitsland
 
Bulkpowders is idd niet moeilijk, ik had Mn pakket niet ontvangen, DHL zegt van wel en dr is ook voor getekend, heb van BP zelfde bestelling weer gekregen + 5eu korting op volgende bestelling.
 
Back
Naar boven