MuscleMeat

zalm: it's a damn shame

Bezoekers in topic

Zelda

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
31 aug 2004
Waardering
52
divano zei:
zalm zwemt niet in open zee maar rivieren :p

En waar komen die rivieren in uit?

(pompen of verzuipen zelda :o )

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Waardering
1
die weet ik in de zee

Gekke Gijs

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 mrt 2004
Waardering
1
Zelda zei:

Zalmen zwemmen inderdaad ook gewoon in de zee.

' Zalmen worden geboren in stroompjes in de bovenloop van rivieren en migreren naar zee na een paar jaar. Na een of meer jaren zwemmen zalmen weer terug de rivier op, waarvan 99% naar hun geboorte-stroompje.'

:cool:

saint

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 jan 2004
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
94kg
big kelvin zei:
eerlijk gezegt vind ik het aanstellerij nou geen zalm meer te eten want onderzoek wijst uit dat het schadelijk is ja dat zijn mobieltjes ook heb je toch ook bij dus niet zeuren anders moet je ook geen friet meer eten is ook danger echt gezeur niet persoonlijk maar alles blijkt gevaarlijk te zijn laat maar is een scheet op straat is schadelijk voor de omstanders hun luchtwegen toch of ben ik gek kan ook ja en gelde is ook door miljoenen mensen voor jou aangeraakt mischien wel iemand met aids jij hebt een wondje zo nu ga jij ook dood want onderzoek **** the onderzoekers

ha lache zinne die van jou begrijp geen **** van wat je zegt maar toch maar lache misschien beter volgende keer dat je punten en kommas en andere tekens gaat gebruiken kunnen wij het beter lezen en begrijpen dus doe gewoon die dingen man en hoofdletters kan ook makkelijk zijn want dat heb je zeker op school geleerd of zeker dat je niet opletten he zeker **** die leraren en shit enzo je hebt toch niks aan dat ga weg man met school

Sorry, misschien erg flauw maar ik kon het niet laten.
:D :D :D

bur

Mr. Millionaire
Elite Member
+10 jaar member
+15 jaar member
Lid geworden
24 sep 2004
Waardering
0
big kelvin zei:
eerlijk gezegt vind ik het aanstellerij nou geen zalm meer te eten want onderzoek wijst uit dat het schadelijk is ja dat zijn mobieltjes ook heb je toch ook bij dus niet zeuren anders moet je ook geen friet meer eten is ook danger echt gezeur niet persoonlijk maar alles blijkt gevaarlijk te zijn laat maar is een scheet op straat is schadelijk voor de omstanders hun luchtwegen toch of ben ik gek kan ook ja en gelde is ook door miljoenen mensen voor jou aangeraakt mischien wel iemand met aids jij hebt een wondje zo nu ga jij ook dood want onderzoek **** the onderzoekers

wa zei je ;)

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Waardering
1
saint zei:
ha lache zinne die van jou begrijp geen **** van wat je zegt maar toch maar lache misschien beter volgende keer dat je punten en kommas en andere tekens gaat gebruiken kunnen wij het beter lezen en begrijpen dus doe gewoon die dingen man en hoofdletters kan ook makkelijk zijn want dat heb je zeker op school geleerd of zeker dat je niet opletten he zeker **** die leraren en shit enzo je hebt toch niks aan dat ga weg man met school

Sorry, misschien erg flauw maar ik kon het niet laten.
:D :D :D

Maakt niet uit.

Gekke Gijs

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 mrt 2004
Waardering
1
heeej big klevin had het ook al over schadelijke mobieltjes.

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Waardering
1
Gekke Gijs zei:
heeej big klevin had het ook al over schadelijke mobieltjes.

Ja als je die in de broekzak hebt kan de straling impotentie veroorzaken bij het mannelijk geslacht.

duckk

Cool Novice
+10 jaar member
+15 jaar member
Lid geworden
25 apr 2005
Waardering
0
Sterker nog. Het voedingscentrum adviseert niet meer dan 2 porties vis te eten per week, ja vis dat zijn dus alle vis soorten hier verkrijgbaar.
Normaal is het voedingscentrum niet zo huiverig, blijkbaar moet hier echt iets aan de hand zijn.

partysander

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
+15 jaar member
Lid geworden
10 jun 2004
Waardering
1
Zelda zei:

hoeft niet per se in zee te zijn, kan ook in een afvoerloos meer e.d. :D

mosfet zei:
en ik at nog zo graag zalm... :(

ik blijf vrolijk mijn Europese zalm eten :)

Laatst bewerkt:

anak

Dutch Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
+15 jaar member
Lid geworden
26 mei 2005
Waardering
0
Ach tegenwoordig zit alles vol gif!

Ano_80

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
25 mrt 2004
Waardering
252
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%
ze zeiden toch alleen GEKWEEKTE zalm? :rolleyes:
Laat toevallig vissen nou een van grootste hobbies zijn:D:D:D...ik denk dat ik me vlieghengel en me spinhengel weer s uit de kast ga halen en s lekker visweekendje in ierland, schotland of finland ga boeken:D:D:D..kom ik tot rust en ook nog s 4 koelboxen vol met zalm uit de pure natuur...:P en mede DBB'ers..ik ben natuurlijk bereid om wat te verkopen tegen een schappelijke prijs:D

inVorm

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
5 apr 2005
Waardering
633
Lengte
1m71
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Nou, ik hou me aanbevolen Robert, en reserveer maar wat extra bagage ruimte in het vliegtuig voor al die zalm ;)

Angerfist

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
13 aug 2003
Waardering
1
Levertraan wordt gewonnen uit de lever van de kabeljouw, wat ook een roofvis is. Zou dit betekenen dat hier dan ook die schadelijke stoffen in zitten zoals in het onderzoek op ergogenics staat? Drink rond de 5-10ml elke dag :(?

Frenkpie

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
17 nov 2002
Waardering
900
Lengte
1m72
Massa
88kg
eet gewoon om de dag een blikje zalm. Als ik er dood aan ga stuur ik wel een kaartje...

álles is kankerverwekkend en giftig tegenwoordig... :rolleyes:

Santoz

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
28 jan 2004
Waardering
0
Volgende maand brengt er weer een of andere stakker een commotie-oplaaiend zelf uitgevoerd onderzoekje uit waarin staat dat kwark tot kanker leidt...
Tja, de wetenschap maakt vooruitgang maar je moet in deze tijden toch ook alles met een korreltje zou nemen imo.
En by the way, overdrijven, met wat dan ook, is NOOIT goed.

Naar boven