Fitness Seller

zalm: it's a damn shame (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oh, ik ook, echt zalm verslaafd... balen!!
 
Een lekker blikje tonijn met 3 omega-3 capsules?

Maar lees even goed, en trek vervolgens je eigen conclusie.

ergogenics zei:
Hun eerste conclusie: de gekweekte zalm bevat veel meer gif dan wilde.

De tweede conclusie: Europeaanse kwekerijen, zoals die in Schotland en Noorwegen, leveren de sterkst verontreinigde vis

Hun derde conclusie: de zalm in de Europese supermarkten was het sterkst verontreinigd, waarschijnlijk omdat die vooral van Eurokwekers afkomstig is.
Er bestaat ook zoiets als wilde canadese zalm. Die is ook verkrijgbaar in de supermarkt. Wel wat duurder, maar, zo blijkt uit bovenstaande conclusies, wel de zalm met relatief weinig verontreiniging.

Mijn conclusie is dus als volgt: het zal wel. Ik eet gewoon gerookte zalm als ik daar zin in heb. Al die tijd heb ik de gerookte wilde canadese zalm gegeten, en nu wordt die keus alleen maar bevestigd.
 
**** it! echt waar. Ik eet nu al 2 jaar lang elke dag zalm. Het zal me lul jeuken dat het giftig is. Wat is niet giftig tegenwoordig???
 
canadian it is
zal ik de mama expliciet achter canadese shit vragen :)
 
Wel een schokkend verslag zo op het eerste gezicht, maar volgens mij is over elk voedingsmiddel wel wat negatiefs te melden. Als je je aan al die dingen moet houden, kun je niks meer eten.

Ik blijf gewoon zalm vreten voorlopig.
 
Ik weet het niet hoor, een amerikaans onderzoek dat zegt dat europese zalm gevaarlijk is en je dan vooral maar Noord-Amerikaanse zalm moet hebben??? Ik ben altijd een beetje achterdochtig voor die shit. Los daarvan ik eet zalm misschien 1 keer in de week, dus zal het wel meevallen denk ik.
 
Dit zal vast ook gelden voor tonijn, paling, haring enzovoort, het zwemt allemaal in dezelfde zee. Vis blijft een gezonde eiwit- en vetbron. Want het is ook aangetoond dat mensen in landen waar veel vis gegeten wordt ouder worden. Hopelijk is dat niet omdat toen die oudjes vis aten het nog niet zo giftig was, maar ja, op elke voedingsbron is wel iets af te dingen tegenwoordig, zoals al eerder gezegd.
 
Jongens, als het echt zo schadelijk zou zijn, dan was het al lang uit de schrappen gehaald.
 
Zelda zei:
Dit zal vast ook gelden voor tonijn, paling, haring enzovoort, het zwemt allemaal in dezelfde zee. Vis blijft een gezonde eiwit- en vetbron. Want het is ook aangetoond dat mensen in landen waar veel vis gegeten wordt ouder worden. Hopelijk is dat niet omdat toen die oudjes vis aten het nog niet zo giftig was, maar ja, op elke voedingsbron is wel iets af te dingen tegenwoordig, zoals al eerder gezegd.


zalm zwemt niet in open zee maar rivieren :p
 
eerlijk gezegt vind ik het aanstellerij nou geen zalm meer te eten want onderzoek wijst uit dat het schadelijk is ja dat zijn mobieltjes ook heb je toch ook bij dus niet zeuren anders moet je ook geen friet meer eten is ook danger echt gezeur niet persoonlijk maar alles blijkt gevaarlijk te zijn laat maar is een scheet op straat is schadelijk voor de omstanders hun luchtwegen toch of ben ik gek kan ook ja en gelde is ook door miljoenen mensen voor jou aangeraakt mischien wel iemand met aids jij hebt een wondje zo nu ga jij ook dood want onderzoek **** the onderzoekers
 
fock it, aan alles wat je doet ga je dood. Door eten zoiezoe ga je dood, want je slijt.. ;)
 
Jongens, het AD heeft hier een jaar geleden ook al over bericht. Ik denk dat het echt wel waar is, die vis zit gewoon vol PCB's.
 
en dan niet the vergessen hier the wannabee bber's die zeggen van friet wordt je vet eet ik niet nee jij bent gek je zit vast met een zak ships achter de pc en zo zitten hier veel mensen op het forum weten veel denken ze doen er niks mee want chips is net zo lekker inplaats van een shake ofzo want dat is een pot openen mixer pakken bijelkaar pleuren en dan mixen een zak chips trek je zo open dus zijk dan niet over zalm stel gekken
 
big kelvin zei:
en dan niet the vergessen hier the wannabee bber's die zeggen van friet wordt je vet eet ik niet nee jij bent gek je zit vast met een zak ships achter de pc en zo zitten hier veel mensen op het forum weten veel denken ze doen er niks mee want chips is net zo lekker inplaats van een shake ofzo want dat is een pot openen mixer pakken bijelkaar pleuren en dan mixen een zak chips trek je zo open dus zijk dan niet over zalm stel gekken

Haha, man wat een zin bouw jij!
 
mjah... kunnen mods geen -1 geven voor zulke reply's?
 
KaLe zei:
**** it! echt waar. Ik eet nu al 2 jaar lang elke dag zalm. Het zal me lul jeuken dat het giftig is. Wat is niet giftig tegenwoordig???


Inderdaad, tegenwoordig ga je overal kapot aan.

Van mobieltjes krijg je geloof ik kanker door de straling, dus niet meer bellen allemaal he! :spaz:
 
Back
Naar boven