AndroidHealthClinic

zalm: it's a damn shame (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

divano zei:
zalm zwemt niet in open zee maar rivieren :p

En waar komen die rivieren in uit?

(pompen of verzuipen zelda :o )
 
Zelda zei:
En waar komen die rivieren in uit?

(pompen of verzuipen zelda :o )


Zalmen zwemmen inderdaad ook gewoon in de zee.

' Zalmen worden geboren in stroompjes in de bovenloop van rivieren en migreren naar zee na een paar jaar. Na een of meer jaren zwemmen zalmen weer terug de rivier op, waarvan 99% naar hun geboorte-stroompje.'

:cool:
 
big kelvin zei:
eerlijk gezegt vind ik het aanstellerij nou geen zalm meer te eten want onderzoek wijst uit dat het schadelijk is ja dat zijn mobieltjes ook heb je toch ook bij dus niet zeuren anders moet je ook geen friet meer eten is ook danger echt gezeur niet persoonlijk maar alles blijkt gevaarlijk te zijn laat maar is een scheet op straat is schadelijk voor de omstanders hun luchtwegen toch of ben ik gek kan ook ja en gelde is ook door miljoenen mensen voor jou aangeraakt mischien wel iemand met aids jij hebt een wondje zo nu ga jij ook dood want onderzoek **** the onderzoekers

ha lache zinne die van jou begrijp geen **** van wat je zegt maar toch maar lache misschien beter volgende keer dat je punten en kommas en andere tekens gaat gebruiken kunnen wij het beter lezen en begrijpen dus doe gewoon die dingen man en hoofdletters kan ook makkelijk zijn want dat heb je zeker op school geleerd of zeker dat je niet opletten he zeker **** die leraren en shit enzo je hebt toch niks aan dat ga weg man met school


Sorry, misschien erg flauw maar ik kon het niet laten.
:D :D :D
 
big kelvin zei:
eerlijk gezegt vind ik het aanstellerij nou geen zalm meer te eten want onderzoek wijst uit dat het schadelijk is ja dat zijn mobieltjes ook heb je toch ook bij dus niet zeuren anders moet je ook geen friet meer eten is ook danger echt gezeur niet persoonlijk maar alles blijkt gevaarlijk te zijn laat maar is een scheet op straat is schadelijk voor de omstanders hun luchtwegen toch of ben ik gek kan ook ja en gelde is ook door miljoenen mensen voor jou aangeraakt mischien wel iemand met aids jij hebt een wondje zo nu ga jij ook dood want onderzoek **** the onderzoekers


wa zei je ;)
 
saint zei:
ha lache zinne die van jou begrijp geen **** van wat je zegt maar toch maar lache misschien beter volgende keer dat je punten en kommas en andere tekens gaat gebruiken kunnen wij het beter lezen en begrijpen dus doe gewoon die dingen man en hoofdletters kan ook makkelijk zijn want dat heb je zeker op school geleerd of zeker dat je niet opletten he zeker **** die leraren en shit enzo je hebt toch niks aan dat ga weg man met school


Sorry, misschien erg flauw maar ik kon het niet laten.
:D :D :D

Maakt niet uit.
 
heeej big klevin had het ook al over schadelijke mobieltjes.
 
Gekke Gijs zei:
heeej big klevin had het ook al over schadelijke mobieltjes.

Ja als je die in de broekzak hebt kan de straling impotentie veroorzaken bij het mannelijk geslacht.
 
Sterker nog. Het voedingscentrum adviseert niet meer dan 2 porties vis te eten per week, ja vis dat zijn dus alle vis soorten hier verkrijgbaar.
Normaal is het voedingscentrum niet zo huiverig, blijkbaar moet hier echt iets aan de hand zijn.
 
Zelda zei:
En waar komen die rivieren in uit?

(pompen of verzuipen zelda :o )

hoeft niet per se in zee te zijn, kan ook in een afvoerloos meer e.d. :D

mosfet zei:
en ik at nog zo graag zalm... :(

ik blijf vrolijk mijn Europese zalm eten :)
 
Laatst bewerkt:
Ach tegenwoordig zit alles vol gif!
 
ze zeiden toch alleen GEKWEEKTE zalm? :rolleyes:
Laat toevallig vissen nou een van grootste hobbies zijn:D:D:D...ik denk dat ik me vlieghengel en me spinhengel weer s uit de kast ga halen en s lekker visweekendje in ierland, schotland of finland ga boeken:D:D:D..kom ik tot rust en ook nog s 4 koelboxen vol met zalm uit de pure natuur...:P en mede DBB'ers..ik ben natuurlijk bereid om wat te verkopen tegen een schappelijke prijs:D
 
Nou, ik hou me aanbevolen Robert, en reserveer maar wat extra bagage ruimte in het vliegtuig voor al die zalm ;)
 
Levertraan wordt gewonnen uit de lever van de kabeljouw, wat ook een roofvis is. Zou dit betekenen dat hier dan ook die schadelijke stoffen in zitten zoals in het onderzoek op ergogenics staat? Drink rond de 5-10ml elke dag :(?
 
eet gewoon om de dag een blikje zalm. Als ik er dood aan ga stuur ik wel een kaartje...


álles is kankerverwekkend en giftig tegenwoordig... :rolleyes:
 
Volgende maand brengt er weer een of andere stakker een commotie-oplaaiend zelf uitgevoerd onderzoekje uit waarin staat dat kwark tot kanker leidt...
Tja, de wetenschap maakt vooruitgang maar je moet in deze tijden toch ook alles met een korreltje zou nemen imo.
En by the way, overdrijven, met wat dan ook, is NOOIT goed.
 
Back
Naar boven